|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Czw 10:00, 04 Paź 2012 Temat postu: vstrom i miasto |
|
|
czesc
potrzebuje waszych opinii na temat vstroma 650,jak tym sie jezdzi w miescie.
Ze na asfalty i szutr da rade to wiem ale bedzie tez uzywany do warszawskich korkow.
aktualnie jezdze mala zwinna er5 i w korki jest rewelacja,w trase jednak srednio wygodne.
a ze zalapalem bakcyla turystycznego to chce sie przesiąść i nie wiem czy stromik nie bedzie za ciezki do codziennego uzytku
dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikmac
A
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:46, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
da rade bez problemu, ja jezdze bardzo agresywnie w korkach i zazwyczaj przegazowuje silnik za jakimis sportami, co sie wloka.
Oszem nakedy sie lepiej wcisna, ale to sa pojedyncze przypadki. Masz wyzej kierownice, powyzej lusterek wiec szerokosc kiery nie przeszkadza, a reszta moto jest taka sama w szerokosci.
Samo prowadzenie DLa jest smiesznie proste, to wielki skuter o dzwieku przejezdzajacego metra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Czw 11:31, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
no ja wlasnie tez preferuje jak to ujoles agresywna jazde w korkach
nie jestem w stanie stać za samochodami skoro mogę nie stac
roznica w szerokosci miedzy stromem a er5 to 8cm,dla mnie to duzo.
Wczoraj jadac specjalnie zerkalem na odleglosci miedzy pojazdami po bokach a mna i jest to wbrew pozorom duzo. ALE ..
To byly odleglosci miedzy lusterkami,dlatego jak kiera jest wyzej to te odleglosci inaczej beda wygladac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 11:45, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdżę nie po Warszawie, ale w niej bywam, i powiem Ci, że przy tym, co u nas w Poznaniu było przed EURO2012 to Wy tam w Wawie po prostu nie wiecie, co to są korki...
Ale do rzeczy: ja jeżdżę dużym, który troszeczkę masywniejszy od małego jest i w Poznańskich korkach się sprawdza bardzo dobrze nawet we dwie osoby. Poza tym dużo zależy od objeżdżenia moto. Po przesiadce najprawdopodobniej przez jakiś czas będziesz miał trudniej, ale potem się przyzwyczaisz i uznasz, że to jest sprzęt stworzony do omijania korków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Czw 12:03, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za info
pytam generalnie o korki,ale ze wskazaniem na Warszawe. dlatego ze nasi zarządcy dróg. Zamiast poszerzać droge o jeden pas,wola z 2 pasów zrobić trzy bez poszerzania Tacy sprytni sa polacy i wtedy nie ma zmiłuj z przeciskaniem trzbea kombinowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 12:17, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A ile masz wzrostu??? Pytam, bo akurat dla mnie (~174 cm) DL jest trochę wysoki i zdecydowanie lepiej mi się jeździ między samochodami niższym i zwinniejszym Sportsterem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 12:26, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dl-em w korkach jeździ się prawie jak skuterem, tylko wyżej... potwierdzam. Jak najbardziej na miasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Czw 12:31, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | A ile masz wzrostu??? Pytam, bo akurat dla mnie (~174 cm) DL jest trochę wysoki i zdecydowanie lepiej mi się jeździ między samochodami niższym i zwinniejszym Sportsterem... |
oo to ciekawe,ja mam 182cm,waga 86
moj kolega jezdzi sportsterem no i w korkach konczy sie tak ze na miejscu na niego czekam pare ladnych minut
min dlatego tez chce zmienic er5,czasem mam wrazenie jak bym jechal skuterkiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez crass dnia Czw 12:32, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 12:58, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
crass napisał: | (...)
moj kolega jezdzi sportsterem no i w korkach konczy sie tak ze na miejscu na niego czekam pare ladnych minut
(...) |
Żartujesz... No chyba, że Twój kumpel ma przy swoim Sporciaku jakieś gmole, sakwy, itd... Ja mam "golasa"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 13:41, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a jak już się nie zmieścisz pomiędzy to ładujesz się na pas zieleni i też tniesz prawie jak po asfalcie, który sport tak da radę pozostawiając nadal komfortowe warunki prowadzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 14:12, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że nie da... Ale jak do Sporciaka założysz puste, akcesoryjne tłumiki, to kierowcy sami się rozstępują i nie trzeba jeździć po trawnikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 14:46, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Pewnie, że nie da... Ale jak do Sporciaka założysz puste, akcesoryjne tłumiki, to kierowcy sami się rozstępują i nie trzeba jeździć po trawnikach |
taaa... a jak obudzisz jakieś dziecko śpiące w samochodzie to jeszcze parasolką po kasku oberwiesz od wrażliwej mamusi w puszce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostass
Motocyklista
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 15:58, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam , jeździ sie bezstresowo ale warunek .... musisz zdjąc boczne kufry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiuksu
Motocyklista
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śl.
|
Wysłany: Czw 16:09, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie jak wybadasz sprzęta jedzie wręcz sam ty tylko siedzisz i patrzysz na wszystkich z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:47, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak V-Strom się nie wciśnie, to nic się nie wciśnie. Jak nie przejdziesz na skręconej kierownicy, to albo się kierowcy rozjadą, albo... i tak byś się nie zmieścił
Zaletą są wielkie światła, a jak zmienisz wydech, to i na 650 będą się przed tobą rozjeżdżać. Siedzisz wysoko, daleko widzisz i lepiej się planuje manewry. A jak już musisz postać/posiedzieć, to na wygodnej kanapie
Ja też sporo latam po mieście i nie widzę problemów. Choć do tego w sumie kupiłbym KTM-a 990 Supermoto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lapi
A1
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:27, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja przesiadłem się z SV650S i po tygodniu jazdy przeciskam się w korkach już tak samo jak poprzednim moto. Kierownica owszem jest wysoko , ale niestety coraz więcej na mieście ostatnio modnych SUV'ów i wtedy są lekkie problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 14:59, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Też się przesiadałem z er-ki na v-stroma. Pierwsze wrażenie - o matko jakie to duże i czemu lampa nie skręca za kierownicą W korkach spokojnie daje radę - poręczny jak mało który motorek, tylko trzeba uważać jak się z kuframi jeździ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinek
Motocyklista
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żmigród
|
Wysłany: Pią 15:08, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dasz radę
Ja wysoki nie jestem, ale prowadzę DL-a z przyjemnością po ciasnych uliczkach, to bardzo posłuszna maszyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:11, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Co do agresywnej jazdy w korkach to bym uważał, bo jak jakiś taxi -arz wypuści pasażera to się zdziwisz,
druga rzecz to problemem są z lustra od transitów (bo lusterka to nie są), są dokładnie na wysokości moich lusterek i czasami trzeba kierownicą popracować.
Co do ścigów to oni mają generalnie niezdrowo pod sufitem, kiedyś bardzo się spieszyłem do domu i jechałem wyjątkowo szybko miedzy autami ale okazało się, że można szybciej. Generalnie przy takim dynamicznym slalomie latem bardziej się boje kto mi wjedzie pod lusterka niż puszek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzechu
A2
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Nie 17:19, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Do miasta jak najbardziej.
Ja jak jeżdżę turystycznie z kuframi bocznymi, a potem miejsko już bez, to mam 'schizy', ze się nie zmieszczę - znaczy,ze kuferkami zahaczę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzechu dnia Nie 17:20, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
New-v
A2
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:20, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak koledzy - na miasto i korki bardzo poręczny, a wysokość pozwala Ci być widocznym w lusterkach puszkarzy sporo wcześniej niż z nakeda. Nie to, żebym chwalił bo mam, jest naprawdę OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Sob 8:55, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
crass napisał: |
roznica w szerokosci miedzy stromem a er5 to 8cm,dla mnie to duzo.
|
To wogóle nie ma znaczenia, co Wy z tymi wymiarami?! Rzadko się zdarzy żeby moto było przyblokowane ze względu na wielkość.
Cała magia i extaza szybkiej jazdy w korkach to umiejętne operowanie gazem, sprzęgłem i biegami. I od czasu do czasu hamulcem.
V-Strom jest rewelacyjnym motocyklem na korki ze względu na duży zasięg wzroku kierowcy i szeroką kierownicę co pomaga na duże "dociskanie" jej na przeciwskręcie przy manewrowaniu pomiędzy lusterkami. Jedynie można uderzyć kufrem centralnym podczas mocnego wychylenia o bok samochodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Sob 9:19, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
DL w koreczkach spisuje sie wysmienicie ,a jak brak drogi żeby cos ominąc to jak ktos napisał poboczem i jazda ..... mi DL lepiej sie manewruje niż R-1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 9:37, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja w korkach bardzo często wyprzedzam inne moto, które jadą wolniej i bardziej bojaźliwie, maxiskutery to seryjnie.... naprawdę nie ma co dyskutować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:37, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Większość z jakichś 35 tys. km zrobiłem po Warszawie. Motor jest łatwy w manewrowaniu, przejeżdża nad lusterkami osobówek (trzeba uważać na SUVy i dostawcze). Musisz tylko unikać bardzo wąskich pasów, jak np. w centrum, choć tam nawet skutery mają problem z przejechaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 9:51, 13 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja poprzednio jeździłem er 5 i po 100 km w mieście lepiej się czułem już na vstromie. Jedynie być może w korkach było ciut łatwiej na er5, ale i tak vstrom lepszy na miasto (ma np. zaje....sty kufer z tyłu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Śro 15:58, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja też po Wawie jeżdżę. W korkach używam (pewnie w Polsce nielegalnie) myku z moich czasów Paryskich. Włączamy awaryjne. Ludzie się rozstępują automatycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kedzip
A1
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:18, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie po mieście dobrze się jeździ DL-em. to za sprawą wysokiej pozycji, więcej widzisz- szybciej wiesz co się dzieje przed samochodami jadącymi przed Tobą. Mimo, że silnik widlasty to nie szarpie bardzo, dobrze znosi 'zły' bieg i nie gaśnie przy tym w najmniej oczekiwanym momencie. O lusterka SUV-ów lub innych dostawczaków się nie martw za bardzo , nie zrobisz im krzywdy nawet jak je lekko posmerasz ku wściekłości ich szoferów. W razie co ręka do góry w ramach przeprosin i jedziesz dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KBM
A1
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:03, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja latam DL-em po Wawie już klika lat i dla mnie jest bardzo zwrotną maszyną.
Faktem jest, że dość wysoko ma środek ciężkości, ale nie mam żadnego problemu z bardzo wolną jazdą czy z chwilowymi zatrzymaniami.
Ogólnie mało jest miejsc gdzie się nie mieszczę, a silnik i skrzynią wiele wybaczają
Lusterka osobówek biorę góra, a SUVy i dostawczaki, najczęściej albo delikatnie fajerą majtnę prawo-lewo, albo nawet jak bym zahaczył, co rzadko mi się zdarza to tak jak pisał kedzip niewiele im się stanie.
Wszystko kwestia wyczucia, ale w życiu na żadnego przecinaka bym się nie zamienił.
Pozycja na DLu po prostu rewelacyjna i jedyne co bym zmienił, to kanapę obszył i może trochę miększego materiału pod zad dodał
Ogólnie kanapa jest dobra, ale ja latam całymi dniami i w upały, a to czasem się przekłada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:50, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam i ja... smigam 1000-em po warszawie w sezonie praktycznie codziennie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Nie 8:07, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja również potwierdzam. DL nadaje się do miasta bardzo dobrze.
Faktycznie tu może pomóc wzrost. bo czasami trzeba sie pewnie podeprzeć jak to na wysokim moto. Ja mam 180 cm wzrostu i uwazam ze jest idealny. W korkach jest bardzo łatwy w prowadzeniu i manewrowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Nie 11:05, 17 Mar 2013 Temat postu: Re: vstrom i miasto |
|
|
crass napisał: | czesc
potrzebuje waszych opinii na temat vstroma 650,jak tym sie jezdzi w miescie.
|
Gdybyś zadał to pytanie na forum Goldwinga, to może byłoby o czym pogadać
Przez trzy lata jeździłem litrowym DL-em we wrocławskich korkach i zawsze spod świateł ruszałem pierwszy.
Mam dokładnie takie same wymiary jak Ty 182/85 i uważam, że 650 jest za mały dla mnie.
Tak więc nie masz nad czym dumać, bierz DL-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Pią 6:59, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to i ja moge sie juz wypowiedziec . Faktycznie DL rewelacyjnie jezdzi sie w korkach Całe Żwirki spokojnie środkiem sobie przelatuje I kurcze jak na takeigo kolosa jest mega zwrotny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 11:20, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
DL to nie kolos, i jest przeraźliwie zwrotny, prawie tak jak GS, i do tego troszkę "cieńszy" w korkach, idealny motocykl na miasto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:50, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
"idealny motocykl na miasto" idealny to nie jest
Faktycznie jeździ się dobrze ale znalazł bym kilka innych bardziej "idealnych".
W DL przeszkadza wysokość lusterek - wysokość dostawczaków.
Wysokość (i szerokość) kierownicy - akurat trafia w lustra SUV-ów.
Jeździć się jeździ bardzo dobrze - ale określenie "idealnie" (w mojej ocenie) bardziej pasuje do Duke od KTMa czy nawet GSFa gdzie najszerszą częścią są bary kierownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:07, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
sladek napisał: | (...)
W DL przeszkadza wysokość lusterek - wysokość dostawczaków.
Wysokość (i szerokość) kierownicy - akurat trafia w lustra SUV-ów.
(...) |
z tego co wiem to DL jednak jest idealny, to dostawczaki i SUVy maja zle umieszczone lusterka i przez to w nie sie trafia.
Bo co mozna wiecej? Dolozyc tryb "przeciskanie sie" i po wlaczeniu lusterka maja sie elektrycznie skladac do srodka? Hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sViety
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Sob 23:42, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdania najlepszy na trasy ale w miescie tez sobie radzi, ze mna na grzbiecie calkiem niezle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rsu
A1
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:33, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Poruszanie się w korkach na DLu ocemiam w zasadzie jako bezproblemowe pomimo niskiego wzrostu (172 cm) - zwrotne moto i napęd też dobrze się sprawdza /650/. W mojej sytuacji wzrostowej jak są głębokie koleiny i górka na środku pod światłami to nie wjeżdżam w środek - na szybkie i pewne podparcie w razie nagłej potrzeby raczej staram się nie liczyć.
Jeżeli chodzi o wysokość lusterek "pasującą" do suvów i dostawczaków do zgadzam się ze sladkiem) czyli w sumie jest bardzo dobrze ale nie idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziarapl
A1
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:42, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
przed dl'em śmigałem na sv s, która duża nie jest. pierwsze wrażenia miałem : "jak ja się tym kolosem w korkach zmieszczę", ale jak to czasem bywa życie zaskakuje i dl jest o niebo lepszy w korkach niż się może wydawać. jak wcześniej wspomniano kierownica jest wysoko ponad lusterkami ( wyjątkiem są dostawczaki ), a dodatkowo kierowcy odsuwają się na widok tak dużego motocykla przeciskającego się w korku. porównywałem go z multistradą czy explorerem i dl jest o niebo lepszy w lawirowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|