|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMALA
A
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:29, 03 Lip 2013 Temat postu: Suzuki uruchomiło stronę o V-Strom 1000 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Pon 8:54, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej ludziska się douczą i przestaną narzekać, że w nowym "kaczy dziób" przejęto od BMW
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 14:25, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
niestety nadal mnie się nie podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Pon 15:25, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie wygląd super.... tylko ten nieszczęsny napęd łańcuchem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Wto 8:24, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
SoH napisał: | Jak dla mnie wygląd super.... tylko ten nieszczęsny napęd łańcuchem :/ |
Napęd łańcuchem to mniejsza masa, czyli jakieś plusy jego też są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Wto 15:52, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | (...)Napęd łańcuchem to mniejsza masa, czyli jakieś plusy jego też są. |
Mniejsza masa, mniejsze koszty produkcji, mniejsze koszty projektowe (bo w zasadzie się go nie projektuje, tylko dobiera z katalogu), zdecydowanie mniejsze straty mocy (w porównaniu do napędu walem)....
ale jak muszę go zmieniać co drugi sezon, to sorry Wineetou.
A jak zacznę sobie robić wyprawy za granice, to pewnie będę musiał zmieniać co sezon. W moim przypadku napęd łańcuchem to jedna z dwóch największych bolączek sztormiaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Wto 20:52, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
SoH napisał: | [...]jak muszę go zmieniać co drugi sezon, to sorry Wineetou.
|
Nie no... co fakt, to fakt. Tu się zgodzę.
SoH napisał: |
A jak zacznę sobie robić wyprawy za granice, to pewnie będę musiał zmieniać co sezon. |
Też się zgodzę. Ja zmieniałem właśnie co sezon, cociaż zawsze zakłądałem najdroższy z możliwych i robiłem ponad 20kkm na jednej podmianie (max wyszło 24kkm), co było uznane za niezłe osiągi...
SoH napisał: | W moim przypadku napęd łańcuchem to jedna z dwóch największych bolączek sztormiaka. |
A jaka jest druga z bolączek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMALA
A
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 11:15, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:22, 09 Lip 2013 Temat postu: Zdjęcia z testów nowego Suzuki V-Strom 1000 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:03, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:23, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tiaaaaa, ciekawe z jaką ceną wyskoczą za tę żabę - kwestia gustu oczywiście - mam jednak nieodparte wrażenie, że będzie podobna do innych maszyn oferujących silniki w okolicach tysiąca, tyle, że ta reszta za to samo oferuje wał.... obym się mylił....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:46, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:23, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
W okolicach tysiąca to znaczy podobny do jakich modeli? KTM 990? Tam jest łańcuch. Cena może być zbliżona do Tigera 800 ale ten to nadal nie ta klasa.
Nie rozumiem tej podniety na punkcie wału. Wał to, wał tamto. Znakomita większość piewców wspaniałości wału, często powtarzają zdania przeczytane w prasie, sami nie mając konkretnego doświadczenia z tym rodzajem napędu.
Znając Suzuki, to będą chcieli...wróć, nie pozwolą raczej aby tak lubiany model okazał się kasztanem zaraz po premierze. Więcej, będą chcieli pewnie powtórzyć sukces 650'ki, a mając na względzie konkurencję, choć nie bezpośrednią, raczej cena będzie bardziej atrakcyjna niż przerażająca.
Ale nie ma co bić piany. Skoro tak bardzo zaawansowane są prace, szczegóły poznamy pewnie z końcem roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Wto 20:59, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:23, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wał zmienia jedynie tyle, że nie trzeba zmieniać co kilkanaście kkm. Ale dodaje za to masy. Ja zmieniłem DL-a na "coś z wałem", ale "wał" nie był głównym wyznacznikiem. W teren (albo cięższe drogi) nie wybrałbym go. Do "długodystansowej turystyki asfaltowej" za to owszem.
Ale trzeba też spojrzeć na to tak, że nic poniżej 1200 wału nie ma, bo:
a) większe straty na wale
b) większa masa do przetachania, a momentu obrotowego nie wykrzeszesz bez zmiany pojemności
więc, jak dla mnie, łańcuch do litra jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:04, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:24, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
O to to tomano, dobrze gadasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:22, 09 Lip 2013 PRZENIESIONY Wto 21:24, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przenoszę do wątku o nowym litrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:28, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Śro 10:03, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry) |
No i jeszcze zostaje BMW GS1200 Adventure... Ale z tych dwóch rzeczywiście Stelvio mi bardziej pasuje. Przejechałem się nawet takim i to, co mogę o nim powiedzieć, to tyle, że jest zaje...ty. Jakość wykonania wszystkiego jest o niebo lepsza niż w którymkolwiek japońcu jakim jeździłem, a detale są pomyślane dość ciekawie (grzane manetki sterowane z komputera i pokazywana na nim moc grzania, w starszym modelu schowek po prawej stronie itp.)
Ale musisz, Cynek, jednak pamiętać o innej sprawie: duży bak konieczny jest jedynie, jak jedziesz w głuszę i daleko jest od jednej stacji do drugiej. Jeżeli jeździsz po Europie, to nie ma sensu, bo:
1. Jak zatankujesz do pełna to podwyższa Ci się środek ciężkości bardziej, niż przy małym baku (co logiczne);
2. Zanim Twój motocykl zacznie się domagać wachy to Ty zgłodniejesz, lub po prostu będziesz chciał wyprostować nogi i i tak będziesz stawał częściej, niż na tankowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Śro 10:41, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | A jaka jest druga z bolączek? |
Druga bolączka to serwis co 6tys km. Na mój styl jazdy to śmiesznie mało. Niby co drugi to tylko wymiana oleju i filtra... ale jednak.
Hada napisał: | Nie rozumiem tej podniety na punkcie wału. Wał to, wał tamto. Znakomita większość piewców wspaniałości wału, często powtarzają zdania przeczytane w prasie, sami nie mając konkretnego doświadczenia z tym rodzajem napędu. |
Łańcuch ma same zalety i jedną wadę. Wał ma same wady i jedna zaletę. Tak więc wcale nie gloryfikuję napędu wałem. Ot moje osobiste preferencje, wynikające z mojego stylu wykorzystania motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:09, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | cynek napisał: | Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry) |
No i jeszcze zostaje BMW GS1200 Adventure... Ale z tych dwóch rzeczywiście Stelvio mi bardziej pasuje. Przejechałem się nawet takim i to, co mogę o nim powiedzieć, to tyle, że jest zaje...ty. Jakość wykonania wszystkiego jest o niebo lepsza niż w którymkolwiek japońcu jakim jeździłem, a detale są pomyślane dość ciekawie (grzane manetki sterowane z komputera i pokazywana na nim moc grzania, w starszym modelu schowek po prawej stronie itp.)
Ale musisz, Cynek, jednak pamiętać o innej sprawie: duży bak konieczny jest jedynie, jak jedziesz w głuszę i daleko jest od jednej stacji do drugiej. Jeżeli jeździsz po Europie, to nie ma sensu, bo:
1. Jak zatankujesz do pełna to podwyższa Ci się środek ciężkości bardziej, niż przy małym baku (co logiczne);
2. Zanim Twój motocykl zacznie się domagać wachy to Ty zgłodniejesz, lub po prostu będziesz chciał wyprostować nogi i i tak będziesz stawał częściej, niż na tankowanie. |
OK. Ale jak zapragnę się zatrzymać (z jakiegokolwiek powodu) to ma być moja decyzja, a nie migającej lampki paliwa
Jechałem kiedyś w grupie 3 małych Dl-i i jednego dużego. Strasznie było to wkurzające, że gość co 250km szukał stacji, podczas gdy my mieliśmy po pół baku. Zbiornik powinien mieć przynajmniej na 350-400km paliwa, bo inaczej bym oszalał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:53, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
co stryjenka winszuje każdy może mieć swoje zdanie i pomysły. Ja poczekam ale na prawdę musiałby mieć świetną cenę by mnie zachęcić - cena nowego małego już mnie zniechęciła - tak na dzień dobry. Powiedzcie, czy różnice między małym starym a nowym DL-em są tak duże, że uzasadniają podwyżkę o około 5 tysięcy? jeżeli mały golec kosztuje kupę kasy to ile będzie kosztował duży doposażony ? 65? 63? pewnie tak - a to są nieco absurdalne pieniądze - choć może będzie miał w sobie to coś. Do małego tigera bym go nie porównywał. Jeśli miałbym zmieniać zabawkę to na coś co radykalnie zmieni mi komfort jazdy. Coś co oscyluje w okolicach 800 cm pojemności, wygląda jak DL po mega odchudzaniu mnie nie przekonuje. Nie wjeżdżam w teren i pewnie to mi się nie zdarzy zbyt często. Potrzebuję fajnej, solidnej kobyłki, którą przejadę pół Europy bez mojego i jej wielkiego zmęczenia. Na razie DL wystarcza ale z coraz większą zazdrością patrzyłem na Stenerę kolegi, jego beztroskę napędową, moc itd... stąd mój pościk o zaletach wału i trochę rozczarowaniu łańcuchem w moto o większej mocy. Poza tym jakoś nie słyszę zachwytów nad starym 1000-em... z resztą chyba wiem dlaczego... byly z nami w podróży dwa duże DL-e... hm... lepiej nie komentować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plus dnia Śro 12:55, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Śro 13:27, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus cena nowego nie będzie aż taka, jaką przewidujesz. W tej cenie można już dostać motocykle wyższej klasy. Myślę, że będzie porównywalna z ceną dużego Versysa i pewnie o kilka tys. od niej niższa
Zaś co do tego, że nie słyszysz za dużo zachwytów nad starym dużym DL-em, to wynika to z faktu, że konstrukcja dość leciwa, i wszystko dbre, co można było o nim powiedzieć już powiedziano
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Śro 15:14, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus napisał: | (...) jeżeli mały golec kosztuje kupę kasy(...) |
Hmm, konkurencja ma jakieś promocyjne ceny o których nie wiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 21:08, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus napisał: | Poza tym jakoś nie słyszę zachwytów nad starym 1000-em... z resztą chyba wiem dlaczego... byly z nami w podróży dwa duże DL-e... hm... lepiej nie komentować... |
NO to już słyszysz ja jestem zachwycony . Tak na marginesie stacji szukam co 350 km i ciągle uważam ,że to wspaniała maszyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:27, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle zgadzam się z Tomano - leciwy i nie ma co gadać - trzeba czekać na to co nowe. SoH - masz rację - problem polega na tym, że Dl za bardzo nie ma konkurencji w tym przedziale i dlatego może sobie suzuka pozwolić na podbijanie bębenka - pytanie tylko jak długo i jak bardzo. Kupiłbyś dziś nowego golasa za jakieś 35 tysia? a doposażonego za 40? jak już bym bardzo mocno rozważył zmianę modelu a co za tym idzie i marki. Ale chyba nie o tym tu miało być a o tysiącu - poczekamy zobaczymy, pocmokamy i jak będzie kasa to się zastanowimy - i jak na razie tyle w temacie. Możemy se pogdybać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:12, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry) |
Cynek mam coś dla Ciebie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Śro 23:28, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry) |
W GSA mam 33 litry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:20, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus napisał: | kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle zgadzam się z Tomano - leciwy i nie ma co gadać - trzeba czekać na to co nowe. SoH - masz rację - problem polega na tym, że Dl za bardzo nie ma konkurencji w tym przedziale i dlatego może sobie suzuka pozwolić na podbijanie bębenka - pytanie tylko jak długo i jak bardzo. Kupiłbyś dziś nowego golasa za jakieś 35 tysia? a doposażonego za 40? jak już bym bardzo mocno rozważył zmianę modelu a co za tym idzie i marki. Ale chyba nie o tym tu miało być a o tysiącu - poczekamy zobaczymy, pocmokamy i jak będzie kasa to się zastanowimy - i jak na razie tyle w temacie. Możemy se pogdybać... |
Poza tym, prawie każdy kto przejechał się dłużej niż 3km nowym DL'em, jest mega zadowolony z jazdy. Co jak co, ale trzeba przyznać, że pomijając wygląd, o którym nie dyskutuje się, Suzuki udał się lifting staruszka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 11:50, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie tylko czy to lifting?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiewiór
A1
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 15:26, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Patrząc na szpiegowskie fotki jestem trochę zawiedziony. Liczyłem na sprzęt bardziej enduro, a będzie raczej szosówką. Nie dość, że brak szprychowych kół, to jeszcze kolektory ciągnięte dołem, więc nawet płyty się nie zamontuje, a pług to bardziej ozdobnik niż realna ochrona. Zawias też wygląda na 150 mm a nie 190, do tego prześwit jest bardzo mały więc większe doły mogą być smutkiem. W sumie jestem ciekaw jak całą resztą, mam tylko nadzieję, że nie dowalą takiej ilości elektroniki jak do 1190 Adventure, a wymiana żarówki nie będzie wymagać rozebrania całej czachy, bo będzie dramat.
Łańcuch, to akurat bardzo dobry patent i zupełnie nie rozumiem po jaką cholerę ładować do tego typu motocykla wał napędowy. Nie dość, że drastycznie podnosi masę nieresorowaną i pogarsza trakcję, to w przypadku awarii można sobie w głowę strzelić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiewiór dnia Czw 15:29, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 19:27, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus napisał: | kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle |
Bez przesady z tą awaryjnością. Mam ponad 35000 km przejechane na 1000.
Tylko standardowe przeglądy. Awarii brak.
A paliwożerność... no cóż 650 takiego kopa nie ma. W 1000 nikt nie narzeka na brak mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 19:44, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | plus napisał: | kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle |
Bez przesady z tą awaryjnością. Mam ponad 35000 km przejechane na 1000.
Tylko standardowe przeglądy. Awarii brak.
A paliwożerność... no cóż 650 takiego kopa nie ma. W 1000 nikt nie narzeka na brak mocy. |
W sumie popieram.
Plus - mam głupie pytanie, skąd Twoje pojęcie o awaryjności DL-i? Bo ja swoim przejechałem około 55kkm (a nie byłem pierwszym właścicielem) i poza zwykłą serwisówką (wymiany płynów, filtrów, świec, napędu, klocków, itd...) nie przypominam sobie żadnych poważnych awarii... Ale ja głupi jestem i serwisowałem tak, jak producent przykazał, co 6kkm. Może gdybym go zajeżdżał bez serwisowania to rzeczywiście byłby awaryjny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 20:51, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
plus napisał: | kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle |
Jeśli łańcuch wymieniony po 25 tys należy uznać za awaryjność modelu to każdemu życzę takich motocykli i takich awarii .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:41, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
panowie, spokojnie, bo zaraz znowu zaczną udowadniać, że mały lepszy od dużego,
O ja tak to widze. Już była dyskusja o tym. Ja szukam stacji na trasie co 200 mil - czyli co 320 km. Na mieście co 150 mil, a nie znam pojecia jazda ekonomiczna, bo jak będę chciał byc ekonomiczny, to sobie skuter kupie...
Co do kardana - nie wiem czy ktoś zauwazył, ale kardany mają dolegliwość samego w sobie szarpania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Czw 21:42, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:45, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie dli tylko tysiąców - może nie wszystkich ale podczas podróży mieliśmy dusze na ramieniu czy tysiące się nie rozpadną - może to z racji ich wieku, pewnie z powodu nieserwisowania itd. Uraza mam choć sam tysiąca dawno temu testowałem i chwaliłem. Dziś staruszka bym już nie kupił - a propos - widzieliście wpis o sprowadzanych ze stanów z 2007 r z małymi przebiegami? słyszałem, że w stanach jak i we włoszech moto kupuje się po to by stało - stąd te przebiegi - a i pewnie garażowany, emeryta, którym jeździł tylko do kościoła... nie piszę więcej bo sobie wrogów narobię - KOCHAM WSZYSTKIE DLe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plus dnia Czw 21:46, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 22:09, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
rommel napisał: | panowie, spokojnie, bo zaraz znowu zaczną udowadniać, że mały lepszy od dużego. |
Przeciez nie ma czego udowadniac...to wiadomo juz od jakiegos czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:12, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: |
Przeciez nie ma czego udowadniac...to wiadomo juz od jakiegos czasu |
Te, a ostrzeżenie chcesz?! ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:35, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
O ocenę awaryjności lepiej pytać użytkowników, bo coś mi się wydaje, że po jeździe testowej wiele na ten temat nie ma się do powiedzenia
U mnie 33 tyś km i na awaryjność mojego motocykla składa się wymiana uszczelki przy siłowniku sprzęgła - tej za 25 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:48, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobił się OT.
Temat wyższości nad niższościa jest więc może tam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 21:05, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: |
Cynek mam coś dla Ciebie [link widoczny dla zalogowanych] |
:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 22:34, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wracajac do glownego tematu,czyli nowego 1000.
Przygladajac sie zdjeciom w duzym powiekszeniu wynika, ze wzorem Versysa 1000, nie bedzie mozliwosci zamontowania centralnej stopki:-(
Wielki i niewybaczalny minus dla Suzuki. Brak tej czesci automatycznie wyeliminuje czesc z potencjalnych nabywcow...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMALA
A
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 12:55, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nowe informacje:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:37, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wczoraj rozmawiałem z ASO Suzuki w sprawie nowego 1000. Juz mieli pierwsze prezentacje wyposażenia. Podobno płyta pod silnik będzie tylko plastikowa, jak w nowej 650. Poza tym moto ma być sprzedawane wraz z zestawem mocowań pod kufry (w cenie), ale kufry trzeba sobie będzie dokupić. A poza tym mówili, że straszna "kaczka", cokolwiek to znaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 10:05, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że nic o cenie nie mówili, bo to chyba będzie kluczowa sprawa.
Jak znam życie to taniej wyjdzie zdemontować oryginalne uchwyty i kupić komplet stalaż + kufry Givi/Kappa niż oryginały Suzuki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:11, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak będzie droższy niż 45 tyś, to biorę Versysa 1000 albo Tigera XC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:04, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Jak będzie droższy niż 45 tyś, to biorę Versysa 1000 albo Tigera XC | Versys przeglądy co 6tyś. i łańcuch ale niska cena za 118KM kontrola trakcji, ABS o Tiger'ze krążą już legendy o "bezaawartyjności".
Trudny wybór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 11:45, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nowy VS1000 ma byc w PL pod koniec roku. Info od importera.
Na akcesoryjne stelaze, kufry, gmole troche bedzie poczekac. Akurat wyjda wszelkie wady "wieku dzieciecego".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 13:34, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę nowych informacji na stronie o nowym DL1000 się pojawiło - w tym specyfikacja techniczne. Masa 228 kg z płynami eksploatacyjnymi (tzw. curb weight), pojemność silnika 1073 cm3 (czyli prawie DL1100), 20l zbiornik, prześwit 16,5 cm....
Link w pierwszym poście.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Nie 13:39, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 14:34, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wbrew wczesniejszym obawom - jest centralka!
Juz wiem jaki moto bedzie moim nastepnym w garazu...moze za rok? Dwa?
Teraz juz tylko czekam az go przetestujemy na prawo i lewo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Nie 14:35, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 15:45, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Obawiam się, że na razie finansowo będzie poza zasięgiem, ale za 2-3 lata już powinny się pojawić pierwsze sztuki na rynku wtórnym i kto wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:37, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dober, jak to, po co ci litry? Co wy macie z tymi litrami...
eeee, MaG, a nie 1037 ccm?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Nie 18:39, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 19:05, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Pojemnosc akurat odgrywa tutaj najmniejsza role...moglby miec nawet 700, 800cm3
Poprostu podoba mi sie i ciekaw jestem, gdyz to zupelnie nowy model, nowa mysl konstrukcyjna etc.
Nie ulegam pogoni za wzrostem pojemnosci...podobnie jak iloscia Mpix w aparatach fotograficznych.
Czy kazdy nowy motocykl musi walczyc na pojemnosc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciachu
A2
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 21:00, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem Wam, że czym dłużej się przyglądam temu sztormiakowi, to coraz bardziej mi się podoba.
Zastanawia mnie tylko jaka będzie jego cena.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|