|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Śro 11:37, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
mi przypominają BMW R1200ST....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak jak tak na to szerzej spojrzę... w dużym litrze nigdy nie podobała mi się ta pojedyńcza lampa, najlepszą lampę według mnie miał stary DL - duża i podwójna, mały nowy miał zbyt babską (a wystarczyło trochę inaczej pociągnąć jej kształt :/ )
Szczerze liczyłem, że pójdą w stronę tracera albo versysa i będziemy mieli znowu dwie agresywne lampy, a tutaj dupa :/
Z drugiej strony KTMy mają też swój urok z taką podobną lampą, duży vstrom teraz wygląda lepiej... a jak dodać do tego że będzie wygodniejszy od KTMa, znacznie tańszy i pewnie ekonomiczniejszy w eksploatacji, to... kto wie, może kiedyś się szarpnę na niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Śro 11:53, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 12:11, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Terminator napisał: | Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze |
Włoszki?!? Eee tam... może jak są młode...
Ja po ostatnim pobycie w Moskwie uważam, że to Rosjanki są numer 1
No, ale to jest już kwestia gustu, a jak wiadomo, o tym się nie dyskutuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 13:51, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Terminator napisał: | Vorenus napisał: | Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia. |
Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...
Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.
Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile |
W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Śro 14:03, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Terminator napisał: | Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze |
Włoszki?!? Eee tam... może jak są młode...
Ja po ostatnim pobycie w Moskwie uważam, że to Rosjanki są numer 1
No, ale to jest już kwestia gustu, a jak wiadomo, o tym się nie dyskutuje |
Bo może wygłodniały byłeś - a wtedy wiadomo, jest się nieobiektywnym...
Mnie się ostatnio Norweżki podobały
Tak na serio, to masz rację, Rosjanki na pewno przodują jeśli chodzi o urodę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Śro 14:19, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | Terminator napisał: | Vorenus napisał: | Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia. |
Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...
Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.
Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile |
W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow. |
No to dałeś za golasa 42k czyli standardowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 14:26, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
bzyku napisał: | Vorenus napisał: | Terminator napisał: | Vorenus napisał: | Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia. |
Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...
Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.
Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile |
W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow. |
No to dałeś za golasa 42k czyli standardowo. |
Czy ja wiem, wg cennika sprzed promo duży DL kosztował 47.900 a teraz w promo 44.900. Tak więc cena którą zapłaciłem moim zdaniem jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Śro 14:31, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze żeby być zadowolonym z zakupu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Śro 14:31, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
No jest OK jak najbardziej OK!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiek
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Śro 15:36, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | (...) dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow. |
To mnie oszukali łobuzy jedne
ja do małego rok temu dostałem gmole, handbary i gniazdo zapalniczki ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Śro 16:14, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jak te nowe będą w cenie starych to będą schodziły dobrze
Jeszcze dwie rzeczy zauważyłem
-teleskop przedni w dużym, będzie tylko czarny? złoty by się przydał, tak jak w poprzednim
-kapy boczne silnika w małym też lepiej wyglądają niż w poprzednim modelu (tam wyglądały jak wzorowane na chińszczyźnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Śro 16:27, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy czacha i dziób z nowego dl 2017 będzie pasował do tego przedliftowego. I oczywiście cena tego wszystkiego pewnie będzie zabójcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartłomiej
A1
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17:02, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | bzyku napisał: | Już jest tani i wątpię żeby można było go kupić poniżej 40k w ASO. |
Dokładnie. Dwa tygodnie temu kupiłem nowego DLa bardzo dobrze wyposażonego za na prawdę fajne pieniądze. |
a można wiedziec gdzie kupiłeś? a jezeli to tajemnica na forum to napisz proszę mi na pw
a tak na marginesie to firma touratech zrobiła sobie niezłą reklamę bo ich kombinezony pasują do tych żółtych v-stromów jakby robili te kolory za porozumieniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bartłomiej dnia Śro 17:03, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 18:51, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem zmiany na duży + w przypadku małego. To co mnie bolało do tej pory w wystarczającym stopniu zostało poprawione:
- owiewki + dziobek obecnie wyglądają "doroślej"
- poprawione zegary teraz bardziej dopracowane a nie takie plastusiowe z poprzedniej epoki.
Fajnie, że podskoczyła minimalnie moc i dodali kontrolę trakcji.
Od tego sprzętu więcej nie oczekuję i nie oczekiwałem. Dobrze, że suzuki ograniczyło zmiany do tak małego zakresu, przynajmniej jest nadzieja, że cena nie poszybuje znacząco do góry. Strzelam coś w okolicy 36 tyś jako cena bazowa do zbicia do 33tyś. Jeżeli moja druga połowa zdecyduje się ostatecznie na samodzielną jazdę to od razu zamawiam jej jedną sztukę. Sobie też chętnie zrobiłbym podmiankę na nową xt ale mój ma dopiero rok i nie ma to obecnie sensu.
W dużym nie widzę tak drastycznych zmian ale fajnie, że dodali wersję xt. Po zrobieniu licznych jazd testowych innymi sprzętami wszystko wskazuje na to, że w przyszłości przeskoczę na dużego v'stroma. Owszem konkurencja ma kardany, elektronikę, mapy zapłonu, sterowane elektronicznie zawieszenia, prestiż ale ma też dopłatę w kwocie 40 tysięcy ( duży gs). Za różnicę w cenie wolę chyba mniej spinać się w pracy a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na podróżowanie. Oczywiście i tak z "zazdrością" będę spoglądał w stronę dużego gs'a ale realnie patrząc na sprawę suzuki mi wystarczy.
Prawdopodobnie u nas nowe modele pojawią się w okolicach marca, kwietnia a optymistycznie do zamówienia od stycznia. Pewnie sprawa wyjaśni się maksymalnie do początku grudnia. Pożyjemy, zobaczymy co czas przyniesie.
Obecnie brakuje mi na rynku modelu o pojemności 800 z mocą w okolicy 80-85km. Mam chwilę czasu do zmian więc może do tego czasu Suzuki ogarnie nowego Biga i będzie on w rozsądnej cenie. Powiedzmy coś w przedziale cenowym do 42 tyś byłoby w moich oczach strzałem w 10'tkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 19:27, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Oba motocykle na zywo wygladaja naprawde podobnie.
1000 XT
650 XT
6500
650
Felga XT
naprawde zyskaly duzo w porownaniu z poprzednimi modelami i sa warte jazdy probnej.
@ mar111cin - Poniewaz to forum V- Strom nie bede dyskutowal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 20:14, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy.
A Jotes zwróciłeś może uwagę na to, czy kierownica w dużym dalej została rowerowa czy może wstawili coś solidniejszego, bo nigdzie nie mogę dojrzeć ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Śro 20:32, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 20:30, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
takie same szprychy są u mnie i jak na razie nie ma problemów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 20:59, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
@Topinka- kierownica dalej rowerowa. Moze zabraklo fuduszy na aluminium i wiecej materialu.
o nowinkach technicznych nie pisze bo pewnie jest juz dosyc informacji w necie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 22:12, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy. |
A możesz to rozwinąć? Jakie są te problemy w Tenerce z takimi szprychami?
Pytam, w Tigerze też jest podobnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 0:55, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się ten 650XT.
Wujo ma szprychy w XTZ i od nowości (4 lata) i nigdy z nimi nic nie robili w serwisie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Czw 0:56, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Czw 9:29, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Topinka napisał: | Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy. |
A możesz to rozwinąć? Jakie są te problemy w Tenerce z takimi szprychami?
Pytam, w Tigerze też jest podobnie... |
Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 9:48, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Rama chyba ta sama, to i wysokość siedzenia się pewnie nie zmieniła
Przydało by mi się 3-4 centy niżej, przy tym samym prześwicie.
Pewnikiem za 2-3 lata trzeba będzie się do Kojota zgłosić z zamówieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 9:57, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: |
Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać |
No tak, z tym to jest racja, ale tak trzeba postępować chyba ze wszystkimi kołami szprychowymi... Z tego co pamiętam, to ktoś pisał, że w V-Stromie XT jest taka czynność uwzględniona w przeglądach. Tylko, czy rzeczywistości jest ona wykonywana, to już inna sprawa
Dodatkowo, konstrukcja koła i mocowanie szprych do tego wewnętrznego pierścienia bardzo powoduje, że centrowanie jest dużo trudniejsze do wykonania, niż w przypadku szprych wchodzących w obręcz. Wiem coś o tym, bo u mnie ktoś się "bawił" szprychami i w końcu koło musiałem wysłać do Pawła Króla do Bielska, który uważany jest za chyba jednego z dwóch najlepszych speców w tej dziedzinie (przynajmniej wg Huberta z Motogumy.pl. Jakiś drugi polecany przez GS-iarzy warsztat jest gdzieś w Bydgoszczy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 10:07, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 10:03, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety moje marzenia o niższym siedzeniu zostały rozwiane
835 mm w nowym przy 820 przy AL2.
Podnieśli łobuzy o 1,5 centa, szkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 10:13, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
fakt te kanapy wygladaly duzo grubsze i wyzsze niz w dotychczasowych,
ale jest tez z czego zebrac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 10:16, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Piszecie, że dziobek jest ładniejszy, bo masywniejszy.
Ja nie widzę różnicy między nim, a dziobkiem w poprzedniku.
Może minimalnie kształtem się różnią, nic więcej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Czw 10:25, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej74
A2
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 10:21, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Szkoda że Suzuki nie pomyślało o zmianie światła z tradycyjnego na technologie led. Moim zdaniem jest to duży minus dla suzuki za wypuszczenie nowego modelu 650 i po lift 1000 i przez kolejne 4 lata będziemy mieli mleczne światła w lampie. Jak się nie mylę to GSX-R 1000 będzie miał ledy, szkoda bo konkurencja w tej kwestii zrobiła duży krok.
Następnym minusem jak dla mnie to malowanie przedniego widelca na czarno, motor wygląda nijako, jedyne co ratuje sytuacje to złote szprychowane felgi.
No i te kwadratowe lusterka, czy oni mają podpisaną umowę z producentem tych lusterek na 20 lat. Te lusterka są jak dla mnie porażką, bo aby coś zobaczyć w nich to trzeba dokupić przedłużki, czy jest sens montowania takich topornych lusterek w tych modelach ? Moim zdaniem nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej74 dnia Czw 11:43, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 10:35, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Mowso napisał: |
Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać |
No tak, z tym to jest racja, ale tak trzeba postępować chyba ze wszystkimi kołami szprychowymi... Z tego co pamiętam, to ktoś pisał, że w V-Stromie XT jest taka czynność uwzględniona w przeglądach. Tylko, czy rzeczywistości jest ona wykonywana, to już inna sprawa
Dodatkowo, konstrukcja koła i mocowanie szprych do tego wewnętrznego pierścienia bardzo powoduje, że centrowanie jest dużo trudniejsze do wykonania, niż w przypadku szprych wchodzących w obręcz. Wiem coś o tym, bo u mnie ktoś się "bawił" szprychami i w końcu koło musiałem wysłać do Pawła Króla do Bielska, który uważany jest za chyba jednego z dwóch najlepszych speców w tej dziedzinie (przynajmniej wg Huberta z Motogumy.pl. Jakiś drugi polecany przez GS-iarzy warsztat jest gdzieś w Bydgoszczy... |
No fakt, przypomina trochę ten zaplot to co stosuje BMW. O ile mi wiadomo, to Paweł Król z BB średnio lubi naciągać szprychy w zaplocie krzyżowym (BMW). W Bydgoszczy @Docent tak samo. Generalnie się da, pod warunkiem, że koło nie jest zbyt mocno scentrowane...
Samodzielna kontrola to nic strasznego... Robi się to na "słuch", czyli stuka się w szprychy żeby sprawdzić jaki wydadzą dźwięk. Szprycha jak struna, jak wyda niższy dźwięk, znaczy że jest luźniejsza, jak wyższy, znaczy, że jest mocniej naciągnięta. Wszystkie powinny "grać" mniej więcej jednakowo. Wiadomo, pewne różnice być muszą, ale niezbyt wielkie.
Problem niestety jeszcze taki, że szprycha im dłuższa tym wydaje niższy dźwięk. Czyli generalnie w każdym modelu może grać inaczej, bo wystarczy, że jest inna piasta. Dlatego jak ktoś chce się w to bawić niegłupio zaraz po zakupie nagrać sobie jak grają szprychy w przednim i tylnym kole .
U mnie po przeplataniu było tak (koło 21"): https://www.youtube.com/watch?v=j39GT5JUNSU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 10:50, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek napisał: |
O ile mi wiadomo, to Paweł Król z BB średnio lubi naciągać szprychy w zaplocie krzyżowym (BMW). |
Szczególnie jak są to szprychy wpuszczane w ten kołnierz Nota bene, producentem felg do GS-a i dużego Tigera jest podobno ta sama firma... ciekawe, czy do Suzuki również?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:00, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Chodzi nie tyle o kołnierz, co o rodzaj zaplotu. Włoski, angielski, nie ma problemów. Krzyżowy jest conajmniej problematyczny.
Nie wiem jak do 1200, ale do 800 obręcze są Behra... KTM 990 też je miał... Jeden wielki gównolit... Jakkolwiek jednak w 1200 nie jest to aż takim problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:07, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Brakuje światła LED z przodu. Podwójne reflektory to jednak wielka zaleta dotychczasowego modelu.
Szkoda, że hamulce i przednie zawieszenie bez zmian.
Na plus na pewno kontrola trakcji, informacja o zasięgu, LED z tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 17:14, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jak chcecie to się rozwinę w XTZ zwłaszcza w nowych, takich z salonu lubią te szprychy puszczać i to bardzo szybko. O ile samo to nie jest groźne to jednak, jak to się dzieje w czasie jazdy to szprychy robią wielkie rysunki w całej okolicy a to już boli. U mnie takiego problemu wcale nie było i tylko sobie je sprawdzam co jakiś czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:55, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: |
I było fajnie, aż do chwili gdy z warkotem wskoczył stary poczciwy DR !! |
Trafiłeś w samo sedno ! Nie wiem jaki mieli cel porównując oba motocykle w taki sposób. Jeszcze gdyby wsadzili na nowego jakiegoś lepszego kierowce, który tak samo zamiatałby tylnym kołem jak gość na DR...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:21, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Topinka napisał: |
I było fajnie, aż do chwili gdy z warkotem wskoczył stary poczciwy DR !! |
Trafiłeś w samo sedno ! Nie wiem jaki mieli cel porównując oba motocykle w taki sposób. Jeszcze gdyby wsadzili na nowego jakiegoś lepszego kierowce, który tak samo zamiatałby tylnym kołem jak gość na DR... |
Gdzieś mi się obiło o oczy, że już nawet w Stanach nie będą mogli dalej sprzedawać poczciwej DRki, bo coś tam się w prawie pozmieniało... Może chodzi więc o nawiązanie pomiędzy oboma maszynami..
EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 23:02, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pią 12:04, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
W filmiku jest info o zamontowanym " low RPM assist"
O co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pią 12:09, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Asystent niskich obrotów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pią 12:22, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
no tak wynika bezpośrednio z tłumaczenia ale dokładniej ciekawe jak to działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gdl
A
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Leżajska
|
Wysłany: Pią 12:26, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Informacje ze strony suzuki:
Low RPM Assist
New technology is featured on the new SV650, TI-ISC has the Low RPM Assist control function. In the launching operation or low rpm riding conditions, ECM activates ISC system. By opening the ISC circuits, engine rpm slightly raises. Normally in launching the motorcycle, engine rpm drops when the clutch is engaged. This general behavior causes engine stall. The Low RPM Assist helps rider for smoother launching operation in low rpm range. It also makes easy to ride at low speed in stop and go traffic.
Low RPM Assist is adopted to help rider for smoother launching operation in low rpm range. Based on such information as engine rpm, gear position, and throttle, the engine rpm slightly raises, thus making it easy to ride at low speed in stop and go traffic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pią 12:35, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 14:43, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Gdl napisał: | Informacje ze strony suzuki:
Low RPM Assist
New technology is featured on the new SV650, TI-ISC has the Low RPM Assist control function. In the launching operation or low rpm riding conditions, ECM activates ISC system. By opening the ISC circuits, engine rpm slightly raises. Normally in launching the motorcycle, engine rpm drops when the clutch is engaged. This general behavior causes engine stall. The Low RPM Assist helps rider for smoother launching operation in low rpm range. It also makes easy to ride at low speed in stop and go traffic.
Low RPM Assist is adopted to help rider for smoother launching operation in low rpm range. Based on such information as engine rpm, gear position, and throttle, the engine rpm slightly raises, thus making it easy to ride at low speed in stop and go traffic.
|
Tłumaczenie google. Nie wiedziałem, że dodali do DLa funkcję amfibii. W skrócie nowym DLem można spokojnie wodować!
POLSKI
Niskie obroty Assist
Nowa technologia jest opisywany na nowym SV650, TI-ISC ma niskie obroty Assist funkcję kontrolną. W operacji wodowania lub słabym jazdy rpm, ECM aktywuje układ ISC. Poprzez otwarcie obwodów ISC, obroty silnika lekko podnosi. Normalnie w uruchomieniu motocykla, obroty silnika spada, gdy sprzęgło jest włączone. To ogólne zachowanie powoduje stoisko silnika. Niskie obroty Assist pomaga kierowcy na niezakłócone działanie wodowania w niskim zakresie obrotów. To również sprawia, że jest łatwy do jazdy z niską prędkością w ruchu stop and go.
Niskie obroty Assist zostanie przyjęta, aby pomóc kierowcy płynne operacji wodowania w niskim zakresie obrotów. Na podstawie takich informacji, obrotach silnika, przekładni i położenia przepustnicy, prędkość obrotowa silnika nieznacznie podnosi, dzięki czemu jest łatwy do jazdy z niską prędkością w ruchu stop and go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 14:46, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Asystent niskich obrotów ? |
Korektor strachu przed dodaniem gazu przy ruszaniu
A poważnie: pomoc w ruszaniu, zabezpieczenie przed zgaśnięciem silnika z powodu zbyt niskich obrotów. Takie sytuacje się zdarzają, czasem przy nieświadomym ruszaniu z drugiego biegu. Na prostym moto to pikuś ale jak ruszasz do zakrętu to prawie pewna gleba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 14:47, 07 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gdl
A
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Leżajska
|
Wysłany: Pią 14:51, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
mast napisał: | ...Tłumaczenie google... |
Dlatego wkleiłem po angielsku... hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 16:54, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A to nie chodzi o ten "zawór" na wydechu zaraz przed tłumikiem, który jest w nowych 1000-cach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pią 18:15, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A ja tam przy wodowaniu wolałbym asystentkę niż asystenta najlepiej z zimnym browarkiem i zaraz obroty by mi same skoczyły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 18:35, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | A ja tam przy wodowaniu wolałbym asystentkę niż asystenta najlepiej z zimnym browarkiem i zaraz obroty by mi same skoczyły |
Pani Topinka! Pani preferuje kobiety?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bacaoca
Motonita
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:28, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nic specjalnego ten nowy V-Strom... Niestety, Stary motocykl w nowych fatałaszkach. Moim zdaniem po 12 latach Suzuki powinno się pokusić o zupełnie nowy motocykl. Nie sądzę by po raz kolejny odgrzanie kotleta mogło przynieść sukces. Owszem, jeśli podtrzymana zostanie jakość i bezawaryjność - super. Ale na tle konkurencji to wg mnie za mało.
Poza tym Suzuki powinno poważnie pomyśleć o czymś co mogłoby konkurować z Triumph'em 800 XC, BMW 800GS, czy też nadchodzącym KTM'em 800 Adventure. Coś nadal szosowego, ale jednak bardziej 'enduro'. Wystarczyło by coś bez sześciu map zapłonu, bez elektrycznie regulowanego zawiasu i innych wodotrysków. Dobry zawias ze sporym skokiem, dobre heble, w miarę prześwit, dobry silnik V2 - przy tym konkurencyjna cena. Do sukcesu nie są potrzebne wodotryski ☺
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bacaoca dnia Pią 22:29, 07 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravka
A1
Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:01, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak dlugo czekalem na vstrom'a 650, i sprzedawca nie chcial dac orginalnej pokrywy na silnik i gmoli w cenie moto czyli 32 tys, wiec teraz nie kupie wcale bo poczekam na nowke w nowym wydaniu bo jest ladniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 16:40, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
I to jest dobra myśl. Będziesz pierwszy z nowym moto¿?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 18:14, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
ravka napisał: | Tak dlugo czekalem na vstrom'a 650, i sprzedawca nie chcial dac orginalnej pokrywy na silnik i gmoli w cenie moto czyli 32 tys, wiec teraz nie kupie wcale bo poczekam na nowke w nowym wydaniu bo jest ladniejszy |
Tylko zapewne cena nowej wersji będzie wyższa, a na wiosnę tym bardziej nie dostaniesz nic (lub bardzo niewiele) w gratisie. Z punktu widzenia sprzedawcy, ona zapewne zarobi więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|