Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa rodzina Dl od Suzuki 650 i 1000
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Śro 11:37, 05 Paź 2016    Temat postu:

mi przypominają BMW R1200ST....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak jak tak na to szerzej spojrzę... w dużym litrze nigdy nie podobała mi się ta pojedyńcza lampa, najlepszą lampę według mnie miał stary DL - duża i podwójna, mały nowy miał zbyt babską (a wystarczyło trochę inaczej pociągnąć jej kształt :/ )

Szczerze liczyłem, że pójdą w stronę tracera albo versysa i będziemy mieli znowu dwie agresywne lampy, a tutaj dupa :/

Z drugiej strony KTMy mają też swój urok z taką podobną lampą, duży vstrom teraz wygląda lepiej... a jak dodać do tego że będzie wygodniejszy od KTMa, znacznie tańszy i pewnie ekonomiczniejszy w eksploatacji, to... kto wie, może kiedyś się szarpnę na niego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Terminator
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi

PostWysłany: Śro 11:53, 05 Paź 2016    Temat postu:

Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 12:11, 05 Paź 2016    Temat postu:

Terminator napisał:
Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze Smile


Włoszki?!? Eee tam... może jak są młode...
Ja po ostatnim pobycie w Moskwie uważam, że to Rosjanki są numer 1 Smile

No, ale to jest już kwestia gustu, a jak wiadomo, o tym się nie dyskutuje Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Śro 13:51, 05 Paź 2016    Temat postu:

Terminator napisał:
Vorenus napisał:
Smile Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia.


Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...

Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.

Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile


W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Terminator
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi

PostWysłany: Śro 14:03, 05 Paź 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Terminator napisał:
Najładniejsza i tak jest Multistrada.
Ale wiadomo, to włoszka, włoszki są najpiękniejsze Smile


Włoszki?!? Eee tam... może jak są młode...
Ja po ostatnim pobycie w Moskwie uważam, że to Rosjanki są numer 1 Smile

No, ale to jest już kwestia gustu, a jak wiadomo, o tym się nie dyskutuje Cool



Bo może wygłodniały byłeś - a wtedy wiadomo, jest się nieobiektywnym...
Mnie się ostatnio Norweżki podobały Smile

Tak na serio, to masz rację, Rosjanki na pewno przodują jeśli chodzi o urodę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 14:19, 05 Paź 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
Terminator napisał:
Vorenus napisał:
Smile Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia.


Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...

Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.

Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile




W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow.


No to dałeś za golasa 42k Smile czyli standardowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Śro 14:26, 05 Paź 2016    Temat postu:

bzyku napisał:
Vorenus napisał:
Terminator napisał:
Vorenus napisał:
Smile Bez przesady. W cenie promocyjnej (obecnie obowiązującej) dostałem w gratisie jeszcze sporo wyposażenia.


Kolego, ale co dostałeś? Bo ja jestem na przykład bardzo ciekawy...

Swojego kupiłem w zeszłym roku od sprzedawcy spoza sieci dealerskiej za kwotę poniżej 40 tyś PLN, ale golasa. Dokupiłem oryginalną centralkę, gmole givi, kufry givi trk, płytę pod silnik i jestem poniżej 44 tyś PLN.

Rzuć jakieś dane, coś żebym mógł sobie porównać... Smile




W obecnie obowiązującej cenie promocyjnej dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow.


No to dałeś za golasa 42k Smile czyli standardowo.


Czy ja wiem, wg cennika sprzed promo duży DL kosztował 47.900 a teraz w promo 44.900. Tak więc cena którą zapłaciłem moim zdaniem jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Terminator
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi

PostWysłany: Śro 14:31, 05 Paź 2016    Temat postu:

Najważniejsze żeby być zadowolonym z zakupu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 14:31, 05 Paź 2016    Temat postu:

No jest OK jak najbardziej OK!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiek
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Śro 15:36, 05 Paź 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
(...) dostałem jeszcze gmole givi, handbary, mocowanie nawigacji, stopkę centralną, płytę i stelaż pod kufer, osłonę pod silnik, szybę givi air flow.

To mnie oszukali łobuzy jedne Wink
ja do małego rok temu dostałem gmole, handbary i gniazdo zapalniczki ;(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Śro 16:14, 05 Paź 2016    Temat postu:

Jak te nowe będą w cenie starych to będą schodziły dobrze Smile

Jeszcze dwie rzeczy zauważyłem
-teleskop przedni w dużym, będzie tylko czarny? złoty by się przydał, tak jak w poprzednim Very Happy
-kapy boczne silnika w małym też lepiej wyglądają niż w poprzednim modelu Very Happy (tam wyglądały jak wzorowane na chińszczyźnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 16:27, 05 Paź 2016    Temat postu:

Ciekawe czy czacha i dziób z nowego dl 2017 będzie pasował do tego przedliftowego. I oczywiście cena tego wszystkiego pewnie będzie zabójcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartłomiej
A1



Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 17:02, 05 Paź 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
bzyku napisał:
Już jest tani Smile i wątpię żeby można było go kupić poniżej 40k w ASO.


Dokładnie. Dwa tygodnie temu kupiłem nowego DLa bardzo dobrze wyposażonego za na prawdę fajne pieniądze.


a można wiedziec gdzie kupiłeś? a jezeli to tajemnica na forum to napisz proszę mi na pw Smile

a tak na marginesie to firma touratech zrobiła sobie niezłą reklamę bo ich kombinezony pasują do tych żółtych v-stromów jakby robili te kolory za porozumieniem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartłomiej dnia Śro 17:03, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 18:51, 05 Paź 2016    Temat postu:

Moim zdaniem zmiany na duży + w przypadku małego. To co mnie bolało do tej pory w wystarczającym stopniu zostało poprawione:
- owiewki + dziobek obecnie wyglądają "doroślej"
- poprawione zegary teraz bardziej dopracowane a nie takie plastusiowe z poprzedniej epoki.
Fajnie, że podskoczyła minimalnie moc i dodali kontrolę trakcji.
Od tego sprzętu więcej nie oczekuję i nie oczekiwałem. Dobrze, że suzuki ograniczyło zmiany do tak małego zakresu, przynajmniej jest nadzieja, że cena nie poszybuje znacząco do góry. Strzelam coś w okolicy 36 tyś jako cena bazowa do zbicia do 33tyś. Jeżeli moja druga połowa zdecyduje się ostatecznie na samodzielną jazdę to od razu zamawiam jej jedną sztukę. Sobie też chętnie zrobiłbym podmiankę na nową xt ale mój ma dopiero rok i nie ma to obecnie sensu.

W dużym nie widzę tak drastycznych zmian ale fajnie, że dodali wersję xt. Po zrobieniu licznych jazd testowych innymi sprzętami wszystko wskazuje na to, że w przyszłości przeskoczę na dużego v'stroma. Owszem konkurencja ma kardany, elektronikę, mapy zapłonu, sterowane elektronicznie zawieszenia, prestiż ale ma też dopłatę w kwocie 40 tysięcy ( duży gs). Za różnicę w cenie wolę chyba mniej spinać się w pracy a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na podróżowanie. Oczywiście i tak z "zazdrością" będę spoglądał w stronę dużego gs'a ale realnie patrząc na sprawę suzuki mi wystarczy.

Prawdopodobnie u nas nowe modele pojawią się w okolicach marca, kwietnia a optymistycznie do zamówienia od stycznia. Pewnie sprawa wyjaśni się maksymalnie do początku grudnia. Pożyjemy, zobaczymy co czas przyniesie.

Obecnie brakuje mi na rynku modelu o pojemności 800 z mocą w okolicy 80-85km. Mam chwilę czasu do zmian więc może do tego czasu Suzuki ogarnie nowego Biga i będzie on w rozsądnej cenie. Powiedzmy coś w przedziale cenowym do 42 tyś byłoby w moich oczach strzałem w 10'tkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 19:27, 05 Paź 2016    Temat postu:

Oba motocykle na zywo wygladaja naprawde podobnie.

1000 XT

650 XT

6500

650




Felga XT


naprawde zyskaly duzo w porownaniu z poprzednimi modelami i sa warte jazdy probnej.
@ mar111cin - Poniewaz to forum V- Strom nie bede dyskutowal Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 20:14, 05 Paź 2016    Temat postu:

Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy.

A Jotes zwróciłeś może uwagę na to, czy kierownica w dużym dalej została rowerowa czy może wstawili coś solidniejszego, bo nigdzie nie mogę dojrzeć ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Śro 20:32, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Śro 20:30, 05 Paź 2016    Temat postu:

takie same szprychy są u mnie i jak na razie nie ma problemów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 20:59, 05 Paź 2016    Temat postu:

@Topinka- kierownica dalej rowerowa. Moze zabraklo fuduszy na aluminium i wiecej materialu.
o nowinkach technicznych nie pisze bo pewnie jest juz dosyc informacji w necie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 22:12, 05 Paź 2016    Temat postu:

Topinka napisał:
Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy.


A możesz to rozwinąć? Jakie są te problemy w Tenerce z takimi szprychami?
Pytam, w Tigerze też jest podobnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 0:55, 06 Paź 2016    Temat postu:

Podoba mi się ten 650XT.

Wujo ma szprychy w XTZ i od nowości (4 lata) i nigdy z nimi nic nie robili w serwisie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Czw 0:56, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 9:29, 06 Paź 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Topinka napisał:
Widzę, że szprychy zrobili identycznie jak w Tenerce. Oby się nie pojawiały takie same problemy.


A możesz to rozwinąć? Jakie są te problemy w Tenerce z takimi szprychami?
Pytam, w Tigerze też jest podobnie...


Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 9:48, 06 Paź 2016    Temat postu:

Rama chyba ta sama, to i wysokość siedzenia się pewnie nie zmieniła Sad
Przydało by mi się 3-4 centy niżej, przy tym samym prześwicie.
Pewnikiem za 2-3 lata trzeba będzie się do Kojota zgłosić z zamówieniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 9:57, 06 Paź 2016    Temat postu:

Mowso napisał:

Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać


No tak, z tym to jest racja, ale tak trzeba postępować chyba ze wszystkimi kołami szprychowymi... Z tego co pamiętam, to ktoś pisał, że w V-Stromie XT jest taka czynność uwzględniona w przeglądach. Tylko, czy rzeczywistości jest ona wykonywana, to już inna sprawa Wink

Dodatkowo, konstrukcja koła i mocowanie szprych do tego wewnętrznego pierścienia bardzo powoduje, że centrowanie jest dużo trudniejsze do wykonania, niż w przypadku szprych wchodzących w obręcz. Wiem coś o tym, bo u mnie ktoś się "bawił" szprychami i w końcu koło musiałem wysłać do Pawła Króla do Bielska, który uważany jest za chyba jednego z dwóch najlepszych speców w tej dziedzinie (przynajmniej wg Huberta z Motogumy.pl. Jakiś drugi polecany przez GS-iarzy warsztat jest gdzieś w Bydgoszczy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 10:07, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 10:03, 06 Paź 2016    Temat postu:

Niestety moje marzenia o niższym siedzeniu zostały rozwiane Sad
835 mm w nowym przy 820 przy AL2.
Podnieśli łobuzy o 1,5 centa, szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 10:13, 06 Paź 2016    Temat postu:

fakt te kanapy wygladaly duzo grubsze i wyzsze niz w dotychczasowych,
ale jest tez z czego zebrac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 10:16, 06 Paź 2016    Temat postu:

Piszecie, że dziobek jest ładniejszy, bo masywniejszy.
Ja nie widzę różnicy między nim, a dziobkiem w poprzedniku.
Może minimalnie kształtem się różnią, nic więcej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Czw 10:25, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej74
A2



Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 10:21, 06 Paź 2016    Temat postu:

Szkoda że Suzuki nie pomyślało o zmianie światła z tradycyjnego na technologie led. Moim zdaniem jest to duży minus dla suzuki za wypuszczenie nowego modelu 650 i po lift 1000 i przez kolejne 4 lata będziemy mieli mleczne światła w lampie. Jak się nie mylę to GSX-R 1000 będzie miał ledy, szkoda bo konkurencja w tej kwestii zrobiła duży krok.
Następnym minusem jak dla mnie to malowanie przedniego widelca na czarno, motor wygląda nijako, jedyne co ratuje sytuacje to złote szprychowane felgi.
No i te kwadratowe lusterka, czy oni mają podpisaną umowę z producentem tych lusterek na 20 lat. Te lusterka są jak dla mnie porażką, bo aby coś zobaczyć w nich to trzeba dokupić przedłużki, czy jest sens montowania takich topornych lusterek w tych modelach ? Moim zdaniem nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej74 dnia Czw 11:43, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 10:35, 06 Paź 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Mowso napisał:

Trzeba sprawdzać od czasu do czasu naciąg, bo się lubią luzować i w efekcie łamać


No tak, z tym to jest racja, ale tak trzeba postępować chyba ze wszystkimi kołami szprychowymi... Z tego co pamiętam, to ktoś pisał, że w V-Stromie XT jest taka czynność uwzględniona w przeglądach. Tylko, czy rzeczywistości jest ona wykonywana, to już inna sprawa Wink

Dodatkowo, konstrukcja koła i mocowanie szprych do tego wewnętrznego pierścienia bardzo powoduje, że centrowanie jest dużo trudniejsze do wykonania, niż w przypadku szprych wchodzących w obręcz. Wiem coś o tym, bo u mnie ktoś się "bawił" szprychami i w końcu koło musiałem wysłać do Pawła Króla do Bielska, który uważany jest za chyba jednego z dwóch najlepszych speców w tej dziedzinie (przynajmniej wg Huberta z Motogumy.pl. Jakiś drugi polecany przez GS-iarzy warsztat jest gdzieś w Bydgoszczy...


No fakt, przypomina trochę ten zaplot to co stosuje BMW. O ile mi wiadomo, to Paweł Król z BB średnio lubi naciągać szprychy w zaplocie krzyżowym (BMW). W Bydgoszczy @Docent tak samo. Generalnie się da, pod warunkiem, że koło nie jest zbyt mocno scentrowane...

Samodzielna kontrola to nic strasznego... Robi się to na "słuch", czyli stuka się w szprychy żeby sprawdzić jaki wydadzą dźwięk. Szprycha jak struna, jak wyda niższy dźwięk, znaczy że jest luźniejsza, jak wyższy, znaczy, że jest mocniej naciągnięta. Wszystkie powinny "grać" mniej więcej jednakowo. Wiadomo, pewne różnice być muszą, ale niezbyt wielkie.
Problem niestety jeszcze taki, że szprycha im dłuższa tym wydaje niższy dźwięk. Czyli generalnie w każdym modelu może grać inaczej, bo wystarczy, że jest inna piasta. Dlatego jak ktoś chce się w to bawić niegłupio zaraz po zakupie nagrać sobie jak grają szprychy w przednim i tylnym kole Wink .
U mnie po przeplataniu było tak (koło 21"): https://www.youtube.com/watch?v=j39GT5JUNSU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 10:50, 06 Paź 2016    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:

O ile mi wiadomo, to Paweł Król z BB średnio lubi naciągać szprychy w zaplocie krzyżowym (BMW).


Szczególnie jak są to szprychy wpuszczane w ten kołnierz Smile Nota bene, producentem felg do GS-a i dużego Tigera jest podobno ta sama firma... ciekawe, czy do Suzuki również?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 11:00, 06 Paź 2016    Temat postu:

Chodzi nie tyle o kołnierz, co o rodzaj zaplotu. Włoski, angielski, nie ma problemów. Krzyżowy jest conajmniej problematyczny.

Nie wiem jak do 1200, ale do 800 obręcze są Behra... KTM 990 też je miał... Jeden wielki gównolit... Jakkolwiek jednak w 1200 nie jest to aż takim problemem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 11:07, 06 Paź 2016    Temat postu:

Brakuje światła LED z przodu. Podwójne reflektory to jednak wielka zaleta dotychczasowego modelu.
Szkoda, że hamulce i przednie zawieszenie bez zmian.
Na plus na pewno kontrola trakcji, informacja o zasięgu, LED z tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 17:14, 06 Paź 2016    Temat postu:

Jak chcecie to się rozwinę w XTZ zwłaszcza w nowych, takich z salonu lubią te szprychy puszczać i to bardzo szybko. O ile samo to nie jest groźne to jednak, jak to się dzieje w czasie jazdy to szprychy robią wielkie rysunki w całej okolicy a to już boli. U mnie takiego problemu wcale nie było i tylko sobie je sprawdzam co jakiś czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 19:55, 06 Paź 2016    Temat postu:

Topinka napisał:
bzyku napisał:


I pierwsze filmy.
https://youtu.be/cN_Ue_0Wzgc


I było fajnie, aż do chwili gdy z warkotem wskoczył stary poczciwy DR !! Twisted Evil



Very Happy Trafiłeś w samo sedno ! Very Happy Nie wiem jaki mieli cel porównując oba motocykle w taki sposób. Jeszcze gdyby wsadzili na nowego jakiegoś lepszego kierowce, który tak samo zamiatałby tylnym kołem jak gość na DR...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 19:59, 06 Paź 2016    Temat postu:

https://youtu.be/2mRabD-jrjw
https://youtu.be/bUGcsiNnidc
Takie filmy rzuciły mi się na yt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 22:21, 06 Paź 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
Topinka napisał:
bzyku napisał:


I pierwsze filmy.
https://youtu.be/cN_Ue_0Wzgc


I było fajnie, aż do chwili gdy z warkotem wskoczył stary poczciwy DR !! Twisted Evil



Very Happy Trafiłeś w samo sedno ! Very Happy Nie wiem jaki mieli cel porównując oba motocykle w taki sposób. Jeszcze gdyby wsadzili na nowego jakiegoś lepszego kierowce, który tak samo zamiatałby tylnym kołem jak gość na DR...


Gdzieś mi się obiło o oczy, że już nawet w Stanach nie będą mogli dalej sprzedawać poczciwej DRki, bo coś tam się w prawie pozmieniało... Może chodzi więc o nawiązanie pomiędzy oboma maszynami..

EDIT:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 23:02, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Pią 12:04, 07 Paź 2016    Temat postu:

W filmiku jest info o zamontowanym " low RPM assist"
O co chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 12:09, 07 Paź 2016    Temat postu:

Asystent niskich obrotów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Pią 12:22, 07 Paź 2016    Temat postu:

no tak wynika bezpośrednio z tłumaczenia ale dokładniej ciekawe jak to działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gdl
A



Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska

PostWysłany: Pią 12:26, 07 Paź 2016    Temat postu:

Informacje ze strony suzuki:

Low RPM Assist
New technology is featured on the new SV650, TI-ISC has the Low RPM Assist control function. In the launching operation or low rpm riding conditions, ECM activates ISC system. By opening the ISC circuits, engine rpm slightly raises. Normally in launching the motorcycle, engine rpm drops when the clutch is engaged. This general behavior causes engine stall. The Low RPM Assist helps rider for smoother launching operation in low rpm range. It also makes easy to ride at low speed in stop and go traffic.

Low RPM Assist is adopted to help rider for smoother launching operation in low rpm range. Based on such information as engine rpm, gear position, and throttle, the engine rpm slightly raises, thus making it easy to ride at low speed in stop and go traffic.

Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Pią 12:35, 07 Paź 2016    Temat postu:

Dzieki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Pią 14:43, 07 Paź 2016    Temat postu:

Gdl napisał:
Informacje ze strony suzuki:

Low RPM Assist
New technology is featured on the new SV650, TI-ISC has the Low RPM Assist control function. In the launching operation or low rpm riding conditions, ECM activates ISC system. By opening the ISC circuits, engine rpm slightly raises. Normally in launching the motorcycle, engine rpm drops when the clutch is engaged. This general behavior causes engine stall. The Low RPM Assist helps rider for smoother launching operation in low rpm range. It also makes easy to ride at low speed in stop and go traffic.

Low RPM Assist is adopted to help rider for smoother launching operation in low rpm range. Based on such information as engine rpm, gear position, and throttle, the engine rpm slightly raises, thus making it easy to ride at low speed in stop and go traffic.

Very Happy


Tłumaczenie google. Nie wiedziałem, że dodali do DLa funkcję amfibii. W skrócie nowym DLem można spokojnie wodować! Very Happy


POLSKI
Niskie obroty Assist
Nowa technologia jest opisywany na nowym SV650, TI-ISC ma niskie obroty Assist funkcję kontrolną. W operacji wodowania lub słabym jazdy rpm, ECM aktywuje układ ISC. Poprzez otwarcie obwodów ISC, obroty silnika lekko podnosi. Normalnie w uruchomieniu motocykla, obroty silnika spada, gdy sprzęgło jest włączone. To ogólne zachowanie powoduje stoisko silnika. Niskie obroty Assist pomaga kierowcy na niezakłócone działanie wodowania w niskim zakresie obrotów. To również sprawia, że jest łatwy do jazdy z niską prędkością w ruchu stop and go.

Niskie obroty Assist zostanie przyjęta, aby pomóc kierowcy płynne operacji wodowania w niskim zakresie obrotów. Na podstawie takich informacji, obrotach silnika, przekładni i położenia przepustnicy, prędkość obrotowa silnika nieznacznie podnosi, dzięki czemu jest łatwy do jazdy z niską prędkością w ruchu stop and go.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 14:46, 07 Paź 2016    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Asystent niskich obrotów ?


Korektor strachu przed dodaniem gazu przy ruszaniu Smile
A poważnie: pomoc w ruszaniu, zabezpieczenie przed zgaśnięciem silnika z powodu zbyt niskich obrotów. Takie sytuacje się zdarzają, czasem przy nieświadomym ruszaniu z drugiego biegu. Na prostym moto to pikuś ale jak ruszasz do zakrętu to prawie pewna gleba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 14:47, 07 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gdl
A



Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska

PostWysłany: Pią 14:51, 07 Paź 2016    Temat postu:

mast napisał:
...Tłumaczenie google...


Dlatego wkleiłem po angielsku... Wink hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scalmar
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 16:54, 07 Paź 2016    Temat postu:

A to nie chodzi o ten "zawór" na wydechu zaraz przed tłumikiem, który jest w nowych 1000-cach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pią 18:15, 07 Paź 2016    Temat postu:

A ja tam przy wodowaniu wolałbym asystentkę niż asystenta Sad najlepiej z zimnym browarkiem i zaraz obroty by mi same skoczyły Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 18:35, 07 Paź 2016    Temat postu:

Topinka napisał:
A ja tam przy wodowaniu wolałbym asystentkę niż asystenta Sad najlepiej z zimnym browarkiem i zaraz obroty by mi same skoczyły Wink


Pani Topinka! Pani preferuje kobiety?! Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:28, 07 Paź 2016    Temat postu:

Nic specjalnego ten nowy V-Strom... Niestety, Stary motocykl w nowych fatałaszkach. Moim zdaniem po 12 latach Suzuki powinno się pokusić o zupełnie nowy motocykl. Nie sądzę by po raz kolejny odgrzanie kotleta mogło przynieść sukces. Owszem, jeśli podtrzymana zostanie jakość i bezawaryjność - super. Ale na tle konkurencji to wg mnie za mało.

Poza tym Suzuki powinno poważnie pomyśleć o czymś co mogłoby konkurować z Triumph'em 800 XC, BMW 800GS, czy też nadchodzącym KTM'em 800 Adventure. Coś nadal szosowego, ale jednak bardziej 'enduro'. Wystarczyło by coś bez sześciu map zapłonu, bez elektrycznie regulowanego zawiasu i innych wodotrysków. Dobry zawias ze sporym skokiem, dobre heble, w miarę prześwit, dobry silnik V2 - przy tym konkurencyjna cena. Do sukcesu nie są potrzebne wodotryski ☺


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bacaoca dnia Pią 22:29, 07 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravka
A1



Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:01, 09 Paź 2016    Temat postu:

Tak dlugo czekalem na vstrom'a 650, i sprzedawca nie chcial dac orginalnej pokrywy na silnik i gmoli w cenie moto czyli 32 tys, wiec teraz nie kupie wcale bo poczekam na nowke w nowym wydaniu bo jest ladniejszy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 16:40, 09 Paź 2016    Temat postu:

I to jest dobra myśl. Będziesz pierwszy z nowym moto¿?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 18:14, 09 Paź 2016    Temat postu:

ravka napisał:
Tak dlugo czekalem na vstrom'a 650, i sprzedawca nie chcial dac orginalnej pokrywy na silnik i gmoli w cenie moto czyli 32 tys, wiec teraz nie kupie wcale bo poczekam na nowke w nowym wydaniu bo jest ladniejszy Smile


Tylko zapewne cena nowej wersji będzie wyższa, a na wiosnę tym bardziej nie dostaniesz nic (lub bardzo niewiele) w gratisie. Z punktu widzenia sprzedawcy, ona zapewne zarobi więcej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin