 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Partyzant Uć
A2
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 21:47, 01 Gru 2010 Temat postu: KLV w Moto Voyager |
|
|
W grudniowo-styczniowym Moto Voyager jest artykuł o KLV 1000
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Śro 21:58, 01 Gru 2010 Temat postu: Re: KLV w Moto Voyager |
|
|
Partyzant Uć napisał: | W grudniowo-styczniowym Moto Voyager jest artykuł o KLV 1000
pozdrawiam |
A widziałeś jaką naklejkę ma to KLV na "tyłku"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Śro 22:01, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
chyba to są dwa kółka Bandita
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Śro 22:23, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a może ktoś zeskanować i wrzucić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Pon 9:07, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam to Bandyckie dwa kółka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Wto 15:37, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | a może ktoś zeskanować i wrzucić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 15:57, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
dziękować. bandit na zdjęciu, jak nic to jego moto
duży DL ma suche sprzęgło? wydawało mi się, że tak, jak mały ma mokre...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ologc dnia Wto 18:05, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 17:28, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
I osłona silnika fajna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 19:46, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | duży DL ma suche sprzęgło? wydawało mi się, że tak, jak mały ma mokre... |
Człowiek całe życie się uczy
Ja się dowiedziałem, że mam suche sprzęgło, że powinienem 2 razy rzadziej zmieniać świece, że łańcuch i opony zmienia się przy określonym przebiegu, a nie w związku ze zużyciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:24, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Coś mi się to sprzęgło nie wydaje suche. Przecież korek wlewu oleju jest tuż nad sprzęgłem. Odkręć korek to zobaczysz kosz sprzęgłowy. A sprzęt sam w sobie fajny Tylko gdzie ma deflekor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 21:00, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No przecież jaja sobie robię, jasne, że jest mokre Błąd jest w artykule, tak samo wspomniane okresy i czynności serwisowe są z palca wyssane i nie mają zbyt wiele wspólnego z zaleceniami serwisówki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Wto 21:02, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:00, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jest tu troche kwiatków
-suche sprzegło
- 22 litry dodatkowo3litry rezerwy (czyli co 25?)
- Kufry w suzuki to była kappa nie givi (k48 był fabryczny do dużego VStroma)
Takie drobiazgi irytują mnie tez w swiecie motocykli i motocyklu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Wto 23:18, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Śro 0:01, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Raper napisał: | Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni  |
Wygląda to tak że ja pisałem część a część Redakcja (moje to to co znajduje się na stronie 63 czyli wrażenia użytkownika), historie i ramkę z danymi pisze redaktor s.62. Decydujące słowo należy do redakcji oni składają całość i wycinają tekst wg tego jak starcza miejsca i tak możecie przeczytać 50% tego co zostało napisane gdyż należy zmieścić się w podanej przez redakcję ilości znaków. Na te parę kwiatków zwracałem uwagę dwa razy (ja wyłapałem zbiornik gdyż o tym pisałem) - jak teks jest poskładany to redakcja wysyła go do - w tym przypadku współautora. Niestety nie poprawiono tego myślę, że to problem wynikający z pośpiechu przy składaniu materiału.
Co do przeglądów Panowie to napisałem jak ja to robię a nie jak zaleca serwis - szczerze to co oni zalecaj to ja mam... wymieniam to co wymaga wymiany a olej przeciągam do 8000km nie będę się babrał z wymianą olej gdzieś w Turcji bo tak zaleca producent (wymieniam przed i po wyprawie) a filtr powietrza trzepie na kolanie jak jest tak potrzeba. Do tej pory 50.000km nie było z motocyklem najmniejszych problemów a i świece dają radę spokojnie ku mojej radości jeździ i ma się b.dobrze. Panowi taki krótki artykuł to nie manual do motocykla
Mam nadziej że nie zostanę zlinczowany na następnym zlocie za to co napisałem o hamulcach.. ale obiektywnie to prawda (po przesiadce z BMW R1150R)
Pozdrawiam i żywię nadziej że fotka chociaż wam się podoba
PS Letko próbowałem umieścić krypto reklamę Twoje osłony ale wycieli - naprawdę zajebiści się spisuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Śro 0:07, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Śro 0:14, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bandit napisał: | Raper napisał: | Może Bandit - oświeć nas, i napisz jak ten artykuł wyglądał od kuchni  |
Wygląda to tak że ja pisałem część a część Redakcja (moje to to co znajduje się na stronie 63 czyli wrażenia użytkownika), historie i ramkę z danymi pisze redaktor s.62. Decydujące słowo należy do redakcji oni składają całość i wycinają tekst wg tego jak starcza miejsca i tak możecie przeczytać 50% tego co zostało napisane gdyż należy zmieścić się w podanej przez redakcję ilości znaków. Na te parę kwiatków zwracałem uwagę dwa razy (ja wyłapałem zbiornik gdyż o tym pisałem) - jak teks jest poskładany to redakcja wysyła go do - w tym przypadku współautora. Niestety nie poprawiono tego myślę, że to problem wynikający z pośpiechu przy składaniu materiału.
Co do przeglądów Panowie to napisałem jak ja to robię a nie jak zaleca serwis - szczerze to co oni zalecaj to ja mam... wymieniam to co wymaga wymiany a olej przeciągam do 8000km nie będę się babrał z wymianą olej gdzieś w Turcji bo tak zaleca producent (wymieniam przed i po wyprawie) a filtr powietrza trzepie na kolanie jak jest tak potrzeba. Do tej pory 50.000km nie było z motocyklem najmniejszych problemów a i świece dają radę spokojnie ku mojej radości jeździ i ma się b.dobrze. Panowi taki krótki artykuł to nie manual do motocykla
Mam nadziej że nie zostanę zlinczowany na następnym zlocie za to co napisałem o hamulcach.. ale obiektywnie to prawda (po przesiadce z BMW R1150R)
Pozdrawiam i żywię nadziej że fotka chociaż wam się podoba
PS Letko próbowałem umieścić krypto reklamę Twoje osłony ale wycieli - naprawdę zajebiści się spisuje. |
I wszystko jasne
Dzieki za info i tak trzymaj (bo z tego co wiem, to nie jest Twój pierwszy raz w prasie)
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 9:30, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Taaaa... hamuklce w DL'u jakie są każdy wie.. Złego słowa w tej sprawie raczej nie usłyszysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszczurkow
A2
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 9:11, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna. A tak ogólnie ładna maszynka, choć moja ładniejsza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Czw 9:11, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 11:57, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
pszczurkow napisał: | Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna. |
i to może być przyczyna słabych hamulców bo u mnie są w porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 16:38, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | pszczurkow napisał: | Przeczyść sobie tłoczki w przednich zaciskach, bo Ci chyba nie odbijają do końca. Tarcza powinna być jasna. |
i to może być przyczyna słabych hamulców bo u mnie są w porządku  |
Raczej nie... W DL1000 i SV650 są te same zaciski z przodu. SV ma super hamulce, bo waży ~165kg, DL jest "ciut" za ciężki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:51, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
moze reka za słaba bo ja w moim mogłem zblokowac przednie koło. dozowalność moze jest kiepska ale nie siła hamowania, tak to mozna okreslic. no a te byki a artykule wyrobily mi zdanie nt redakcji, jak wszystko tam tak jest składane to wolałbym nie korzystac z ich artykułów udajac sie w nieznane rejony motocyklem. aha i jeszcze jedno 6,5 litra nie pali tysiac na duzych dystansach nawet max załadowany, to efekt badziewiarskiego filtra k&n
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Czw 20:54, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Czw 22:36, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | ..aha i jeszcze jedno 6,5 litra nie pali tysiac na duzych dystansach nawet max załadowany, to efekt badziewiarskiego filtra k&n |
O co chodzi z tym badziewiarskim filtrem K&N? Mógłbyś rozwinąć myśl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Czw 22:51, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie polecam wybrać się do salonu BMW na jazdę próbną jakimkolwiek motocyklem i sprawdzenie jak mogą działać hamulce - a następnie obiektywnie uderzyć się w piersi i przyznać że DL1000 czy KLV1000 ma spowalniacze a nie hamulce (jeżdżę tą maszyną praktycznie od nowości więc znam "stan" hamulców "fabrycznych" i egz. eksploatowanego). Co do spalani to temat rzeka.. wszystko zależy od tego jak się jeździ, a właściwie od temperamentu jeźdźca zresztą napisano na tym forum o tym masę postów to moje obiektywne zdanie Ocenę motocykla uważam (to co jest na str. 63) za obiektywną a nie fanatyczną histerię wyznawcy kultu Dl-a soryyyy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Czw 22:53, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 23:25, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko,że nikt z was nie zastanowił się nad ceną hamulców BMW.Jak taki bezrozumny szwej kupi najtańsze klocki za 2 dychy i włoży je do motorka za 25 tysi to nic dziwnego że potem nażeka.Dobre żeczy kosztuja ,tylko co do niektórych to nie dociera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 23:33, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie - prawda jest taka że w DL'u hamulce nie są że tak powiem "żyleta". Szczególnie czuć to przy jeździe z plecakiem. Może nie posunął bym się do stwierdzenia że to "spowalniacze" jednak znam motocykle z lepszymi. Oczywiście znam też z gorszymi. Taka jest uroda tego modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Pią 9:26, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Tylko,że nikt z was nie zastanowił się nad ceną hamulców BMW.Jak taki bezrozumny szwej kupi najtańsze klocki za 2 dychy i włoży je do motorka za 25 tysi to nic dziwnego że potem nażeka.Dobre żeczy kosztuja ,tylko co do niektórych to nie dociera. |
Używam SBS-ów fakt bardzo tanie i "beznadziejne" klocki. W BMW R1150R do którego się porównuje z roku 2002 (ok.20.000km przejechałem na tej maszynie) używałem takich samych klocków, skuteczności hamowania bez porównania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Pią 9:30, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 10:07, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
hmm Panowie, nie wiem o co to bicie piany, jak Bandit wspominał w DL'u hamulce nie są rewelacyjne. było już to wałkowane na forum i zostało uznane z oczywistą oczywistość, więc o co kaman?
DL to fajny motocykl, ale ma swoje wady (duży i mały mają + i -). idą święta, więcej miłości dla bliźnich okazywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 12:13, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
filtr k&n jest po to zeby wspolnie z innymi zmianami, np wydech powercomander podnoscic wydajnosc silnika. mechanik ktory przygotowywal sporzet dla zawodnika na tor poznań powiedzial mi jak chcialem zalozyc k&n zebym sobie darował, bo to nie jest potrzebne w dlu, szkoda pieniedzy a spalanie moze wzrosnąc nieznacznie ale jednak.
K&n nie jest wiec takim cudnym rozwiazaniem inaczej wszyscy by na nim jeździli. z pewnościa inaczej sprawa ma sie w motocyklach sportowych, przy 200km/h moze mieć on jakieś minimalne znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 12:15, 17 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|