![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:45, 07 Maj 2017 Temat postu: Do czego sluzy przycisk odcięcia zaplonu na kierownicy? |
|
|
? Wiadomo, ze odcina zaplon, ale czy nalezy w ten sposób gasic silnik a nie stacyjka? Czy ma to jakies znaczenie np. Dla kompa dla komputera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SmaugP
A1
Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18:55, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to nie wiem jak jest w przypadku V-Stroma, ale pewnie podobnie jak w Kawasaki Versysie, gdzie instrukcja mówi, że przełącznika powinno się używać w celu awaryjnego wyłączenia silnika. Normalnie powinien być w pozycji włączonej i do wyłączania silnika powinno używać się stacyjki. Dodatkowo przycisk wyłącza tylko silnik, nie wyłącza jednak całej elektroniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 18:59, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A ja zawsze gaszę stopka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 19:10, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Do awaryjnego wylaczenia silinka. Jest latwiej dostepny niz stacyjka,w koncu dlonie masz (przewaznie ) na manetkach. Takze lezace moto latwiej jest tam wylaczyc.
Bywa ze stacyjka jest gdzies z boku zamontowana.
Osobiscie nie uzywam tego wcale. Raz, bo nie uzywalem tego kiedys bo nie bylo , dwa - jak pisal wyzej kolega wylacznik odcina tylko doplyw pradu do silnika, reszta jak alternator i elektronika pozostaje pod napieciem. Zsiadajac z moto i tak zabieram kluczyk wiec jaki to problem od razu nim wylaczyc.
Sam przelacznik jest zwyklym przerywaczem i przy dzisiejszej oszczednsci producentow moge sobie wyobrazic ze po ktoryms razie styki sie upalą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 19:15, 07 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:06, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nurtowalo mnie to bo jak odbieralem moto po serwisie w aso to mechanik, ktory nim wyjechał gasil go.wlasnie tym przyciskiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|