|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 18:47, 06 Sie 2014 Temat postu: Artykuł - Suzuki V-Strom 1000 - test miejski |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:13, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko się zgadza , test wiarygodny .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 18:31, 07 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, zgadza się.
Jednak nie wspomniano o dziwnym przełożeniu pierwszego biegu na którym nie da się jechać w powolnym korku bez nieustannego używania sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 21:17, 07 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Spróbuj 2000 obrotow z nacisnietym lekko tylnym hamulcem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 21:04, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Pon 15:09, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce? |
Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Pon 15:10, 18 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 21:00, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
SoH napisał: | Inspektor napisał: | Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce? |
Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu. |
Dziwne, że to standardowa technika jazdy w korkach bo ani Vl 800 ani GSX650F, ani innymi którymi jeździłem nie musiałem tak robić, tzn nie zwracałem uwagi na to, że to mnie męczy więc chyba było inaczej niż hamowanie tylnym hamulcem przy 2000 obr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Nie 11:36, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | SoH napisał: | Inspektor napisał: | Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce? |
Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu. |
Dziwne, że to standardowa technika jazdy w korkach bo ani Vl 800 ani GSX650F, ani innymi którymi jeździłem nie musiałem tak robić, tzn nie zwracałem uwagi na to, że to mnie męczy więc chyba było inaczej niż hamowanie tylnym hamulcem przy 2000 obr. |
Pewnie nie musiałeś, ale jakbyś spróbował, to byś wyczuł bardzo pozytywne zachowanie moto przy tej technice. Bardzo też to pomaga przy ciasnych nawrotach, czy robieniu "szkolnej" ósemki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|