 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:27, 25 Maj 2017 Temat postu: Uszczelniacze lagów - oryginał czy ariete |
|
|
Witam,
Po 44 000km lagi postanowiły puścić olej. Jakie uszczelniacze warto wybrać?
Oryginał - 200zł/2 sztuki
ariete - 24zł/2 sztuki
Proszę jeszcze o segustie na temat rodzaju i producenta oleju.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 23:37, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Za 1 pare oryginalow bedziesz mial 8 kompletow ariete. Sadze ze te zamienniki tak szybko nie puszczą. Zalozmy nawet ze na jeden kpl oryg przypadną 4 kpl-ty zamienników. Ja bym bral zamienniki. Jeśli chodzi o olej to zalewalem motulem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hawk1985
Motocyklista
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 7:57, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Swojego czasu wymieniałem w Transalpie zdecydowałem się na uszczelniacze "All Balls", Ariette ktoś mi odradził.
Komplet uszczelniacze olejowe+pyłowe kosztuje coś ok 90 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 8:33, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
mam olejowe w szafce, mogę za przysłowiowe piwo oddać. Allballs. Kupiłem za dużo, bo dwa komplety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:42, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Również mam wspomniane Allballs, zalane motulem 10W. Jestem zadowolony, nawinąłem ponad 30 tyś km i sucho na lagach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:54, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuje wszystkim za sugestie. Kupiłem na próbę ARI, były dostępne od ręki w Krakowie. Na 99% nowszy DL na inne uszczelniacze. Za jakiś czas napiszę jak się sprawdzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:13, 04 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zamontowałem ARI (tylko olejowe) i puściły po... ....kilkunastu km Raczej zamówię cały zestaw oryginalnych (nr katalogowy 51150-47810) i liczę, że przetrwają tyle co fabryczny montaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:46, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wątpię w winę uszczelniaczy. Nawet te najtańsze nie puszczają w takim tempie. Uszkodzone lagi albo uszkodzone uszczelniacze przy zakładaniu.
Ja wymieniałem ok. 10kkm temu na Ariete Ari i nic się nie dzieje. A płaciłem za nie jak Ty - grosze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Wto 9:58, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 8:13, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Czym zabijałeś uszczelniacze w gniazda? Również wątpię w tak złe wykonanie uszczelniaczy że od razu puściły... Zrób kilka zdjeć jak możesz tych cieknących lag i tych uszczelniaczy jak to rozbierzesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:21, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ogólnie po zrobieniu 350km ciekną mniej niż stare po zrobieniu 200km. Czy jest cień szansy się dotrze i uszczelni?
Co do montażu: najpierw wbiłem pierścień, a następnie uszczelniacze wbijały się bardzo lekko (włożyłem odpowiednią stroną ). Oczywiście założyłem zabezpieczenie. Pewnie popełniłem błąd wsuwając je zwilżona na rurę, zamiast zrobić to na folii (jak w wielu poradnikach). Po wymianie uszczelniaczy w skuterze jeździłem 2 lata i nic się nie działo. Niedługo sesja na studiach, a połowie lipca montuję oryginały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:50, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Tu nic się nie dociera, uszczelniacze mają trzymać od początku. Nie ma takiej opcji, żeby nowe uszczelniacze poprawnie założone na dobre lagi ciekły. Ja wymieniałem swoje razem z panewkami w lagach i wszystko wysmarowałem kremem Nivea pod panewki. W komplecie uszczelnaiczy Ari powinieneś mieć saszetkę smaru. Nigdy też nie bawiłem się z żadną folią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Wto 21:58, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:24, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Były tak zapakowane i nie było smaru: [link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie dostanę taki smar?
O zabawie z folią jest tu (od 11:10): https://www.youtube.com/watch?v=4lFnCazPHh0
skvrnsk Czy też montowałeś Ari? Gdzie i w jakiej cenie kupiłeś panewki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 19:02, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Moje Ari/Ariete były takie [link widoczny dla zalogowanych] (mam Caponorda, nie Vstroma)
W takim razie wygląda na to, że moje są od innego producenta, nie wiem na czym polega różnica między Ari i Ariete.
Zamiast tego smaru o konsystencji kremu do twarzy można swobodnie użyć oleju albo kremu.
A panewki wymieniłem zupełnie niepotrzebnie, a tanie nie były - 600zł z USA.
Ale to wszystko nie zmienia faktu, że te uszczelniacze nie powinny puścić tak szybko. One mają wogóle sprężynę na części zgarniającej? A nie wlałeś może za dużo oleju do lagi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Śro 19:09, 07 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zgaju
A1
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:39, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Podobno człowiek uczy się przez całe życie, a i tak umiera będąc głupcem.
Moja bardzo wielka wina, że uszczelnienia nie działają. Mimo 5 sprawdzeń w różnych źródłach.... .... zamontował uszczelniacze złą stron
Oryginalne uszczelniacze będę miał w lipcu, ale kupię jeszcze raz Ariete, żeby w pełni zwrócić firmie honor.
Jeśli chodzi o sprężynki: oryginalny uszczelniacz miał 2, ARI tylko jedną.
Czy to prawda, że jeśli klocki hamulcowe napiły się oleju to nadają się tylko do wymiany?
Przepraszam, wszystkich za zamieszanie z mojej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:26, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja zalałem klocki WD40, jak czyściłem zaciski bez rozbierania. Po paru hamowaniach wyparowało.
Jakbym zalał olejem, to pewnie wymoczyłbym chwilę w benzynie ekstrakcyjnej i wysuszył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SimOn!
A
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 0:51, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
skvrnsk napisał: | Ja zalałem klocki WD40, jak czyściłem zaciski bez rozbierania. Po paru hamowaniach wyparowało.
Jakbym zalał olejem, to pewnie wymoczyłbym chwilę w benzynie ekstrakcyjnej i wysuszył. |
A ja bym wy@$#@ na śmietnik Sorry ale moje życie jest więcej warte niż kilka stówek. Sorry ale jak czytam takie koleżeńskie "porady" to mi skóra cierpnie w różnych miejscach
I nie ma co porównywać lekkiej nafty z WD40 do oleju z lag... w tym drugim przypadku był bym baaardzo ostrożny
Sintermetalowe raczej przeżyją ale organiki to niezabardzo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SimOn! dnia Pon 0:55, 12 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 6:05, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja bym tak zrobił z czystej ciekawości, czy pomoże, a kolega zrobi jak uważa za stosowne.
Poza tym nic nie napisał, jakie ma klocki i ile tego oleju mu wyciekło.
Zresztą to się chyba rozumie samo przez sie, że po takim zabiegu wypada sprawdzić jak się klocki zachowują w bezpiecznym miejscu, a nie w pełnym ruchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|