Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Usunięcie tłumika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
streker81
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 13:51, 04 Sty 2012    Temat postu: Usunięcie tłumika

Panowie może banalne pytanie,ale nie mam motocykla u siebie tylko zimuje w innym mieście więc nie mam jak spojrzeć,ani poróbowac i lepiej mieć wiedzę zanim do tego przystąpie Mad a pytanie brzmi jak zdemontować tłumik,czy on jest skręcony i wystarczy podkręcać parę śrub, czy to jakaś głębsza historia Laughing z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Śro 15:03, 04 Sty 2012    Temat postu:

Czy siruby i zlata

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 21:03, 04 Sty 2012    Temat postu:

GrzesiekK napisał:
Czy siruby i zlata


no zalezy czym kolega jezdzi Wink w 650 od K7 ( masz chyba 2006 wiec mozliwe ze juz K 7) tlumik jest dzielony dopiero na wysokosci silnika. Trzeba wiec jeszcze troche odkrecic sonde lambda, a zeby nie ukrecic kabelka najlepiej wypiac wtyczke laczaca ja z instalacja.
Jezeli masz centralke ( rura 2 cylindra u mnie troche haczyla przy wyciaganiu) proponuje takze poluzowac kolanko, bedziesz mial wiecej luzu na krecenie caloscia.
Warto miec pomocnika ktory potrzyma moto gdy bedziesz szarpal wydechem Wink

I pamietaj ze bedziesz raczej na 100 % potrzebowal nowe uszczelki,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Śro 22:30, 04 Sty 2012    Temat postu:

Czyli tysiąc górą , bo jest jak napisałem Laughing Razz


Trudno ogarnąć czym ludziska jeżdżą na forum ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
streker81
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:03, 05 Sty 2012    Temat postu:

tak mam 650ke z 2006 roku,czyli tak hop-siup to to nie jest,oki trzeba się będzie pobawićSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:12, 08 Sty 2012    Temat postu:

u mnie w k9 sa dwie rury ( kolanka ) , ktore locza sie z kolektorem, to prawda ze jak masz stopke cetralna to troche wiecej zabawy ale nic strasznego. Nie mam sondy ale jak bedziesz ja usuwal to badz ostrazny zeby kabli nie pourywac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
streker81
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:48, 08 Sty 2012    Temat postu:

U mnie stopki centralnej nie ma,ale jeszcze pytanko to w sumie ten tłumik wykręca się, czy wyszarpuję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 22:37, 11 Sty 2012    Temat postu:

Luzuje się obejmy i wyszarpuje. Jest z tym trochę pierdzielenia na kolanach, ciężko złożyć i jak powiedział kol. Jotes, będą potrzebne nowe uszczelki. Zastanawiam się więc po co chcesz to robic... Jeżeli do pooglądania albo czyszczenia, to daruj sobie, nie warto. Jak źle poskładasz wydech (będzie nieszczelny), to silnik może Ci kaprysić, nierównomierne obroty, strzały itp...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 22:40, 11 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
streker81
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:15, 15 Sty 2012    Temat postu:

dzięki za info,a wyciągam tłumiczek, bo daję go do Edzia na przeróbkę Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SRafal
A1



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Mysiadło

PostWysłany: Pon 18:53, 23 Sty 2012    Temat postu:

Ile bierze za przeróbkę?
Wydaje mi się, że musisz jeszcze odciąć i odkręcić trzy śruby od chromowanej osłony tłumika.
Oraz ja mam lekko przyspawane kolanka do kolektora, więc odkręcasz całość od silnika.
Rafał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
streker81
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:59, 26 Sty 2012    Temat postu:

cena zależy od tego czy jest kat czy go nie ma,nie chce tu wchodzić w kompetencje Edzia najlepiej Jego zapytać,ale mi sie wydaję cena bardzo atrakcyjna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin