 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panda
A
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 11:16, 15 Cze 2017 Temat postu: Regulacja klamki sprzęgła. |
|
|
Wczoraj siedziałem na nudnej imprezie i zastanawiałem się czy trzeba rozbierać handbary, aby dostać się do śruby regulacji klamki sprzęgła. Nie trzeba.
Model: K4 650
Handbary: Suzuki
Narzędzia: Żadne
Czas: 5 minut
1. Ustawiłem motocykl na centralce.
2. Kierownicę skierowałem na wprost.
3. W środku lewego handbara jest taka gumowa tulejka zabezpieczająca śrubę regulującą. Zsunąłem ją na bok.
4. Trochę gimnastyki. Dwa palce wskazujące - jeden powyżej kierownicy, drugi poniżej. Odkręciłem nakrętkę kontrującą (ten taki większy pierścień).
5. Wykręciłem śrubę (do siebie), czyli zmniejszyłem luz na końcu klamki do około 10-15 mm.
6. Dokręciłem nakrętkę kontrującą i zaciągnąłem z powrotem gumową osłonę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Panda dnia Pią 7:11, 16 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar
Motonita
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:32, 16 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
brawo ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vtec85
A1
Dołączył: 29 Mar 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wysogotowo
|
Wysłany: Sob 11:44, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
a ja mam takie pytanie, dośc wysoko mi łapie sprzęgło - ale nie ślizga się itd.
Żeby brało niżej, powinienem popuścić tej lince czy ją podciągnąć? z racji handbarow swmotech które ograniczają mi dostp do klamki, będę regulował naciąg przy zębatce zdawczej...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vtec85 dnia Sob 11:44, 30 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:01, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Chyba powinieneś podciągnąć, ale to może być kwestią rozciągniętej linki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 14:38, 31 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
bartek666 napisał: | Chyba powinieneś podciągnąć, ale to może być kwestią rozciągniętej linki. |
Wysoko rozumiem za daleko, mam rację? Czyli sprzęgło zaczyna działać przy końcu puszczania klamki?
Jeśli tak to linkę należy poluzować. Jeśli jeszcze bardziej byś ją naciągnął nie musiałbyś wciskać klamki bo linka i tak była by napięta.
Na klamce sprzęgła powinien być minimalny luz. Mówi chyba o tym nawet serwisówka.
Jeśli mimo luzu dalej jest coś nie tak, zostaje regulacja przy zębatce zdawczej na tym "wysprzegliku".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|