|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matrixclan
A1
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Europa
|
Wysłany: Sob 12:06, 08 Lis 2014 Temat postu: przepustnice, |
|
|
Cze
Codzi mi o DL 1000 K2-K7 czy ktos z was jezdzi z wyciagnietymi przepustnicami? Jaki wrazenia i doswiadczenia macie?
dzieki
Arek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matrixclan dnia Sob 12:07, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Sob 12:18, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
po wyjęciu jakiś taki narowisty sie zrobił i po tygodniu włożyłem je na swoje miejsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matrixclan
A1
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Europa
|
Wysłany: Sob 12:24, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Hmm
narwisty? masz na mysli na wolnych obrotoch?
dzieki
Arek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARQ
A1
Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: Czw 12:15, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może mi zmierzyć te wyjęte przepustnice? Muszę dorobić, bo któryś poprzednik-idiota je powyciągał. Nie róbcie tego. Potrzebuję znać wszystkie wymiary umożliwiające wykonanie takiej, czyli grubość, średnica, rozstaw i średnica otworów mocujących, ewentualnie przesunięcie otworów względem środka o ile takie jest.
Ostatecznie odkupię takie dwie jeżeli komuś zalegają. Naturalnie chodzi o litra. W małym DL takich głupot ludzie raczej nie robią. Co do intensywności zjawiska dodam, że na ebaju co drugi zestaw litrowych przepustnic ma usunięte secondary butterfies.
update 20160906: Bez przepustnic sterowanych elektronicznie ten motocykl był nieprzewidywalny - prawie jak owiany złą sławą TL. Już przy odrobinie gazu silnik ciągnął pełną pytą, a do tego hałasował/stukał. Pełniejsze otwarcie przepustnic niewiele zmieniało. Nie było to ani przyjemne, ani bezpieczne, szczególnie w zakrętach. Takie zero-jedynkowe sterowanie. Po założeniu kompletnych przepustnic i wyregulowaniu całości, silnik zaczął pracować jak każe fabryka - czyli mało gazu = mały moment, dużo gazu = duży moment obrotowy. Wszystko teraz jest pod kontrolą i działa bardzo płynnie. Prędkość maksymalna nie zmalała. Spalanie spadło o ponad litr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ARQ dnia Wto 9:34, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|