 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pon 14:39, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
bartek666 napisał: | U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić. |
Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 20:13, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Marulin napisał: | bartek666 napisał: | U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić. |
Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie. |
A to temat o napedach singli ? zapytaj na na forum XT, dostaniesz precyzyjne odpowiedzi .
Ja liberalny jestem ale nie mieszajmy w technicznych tematach DLa
45 tys zrobione na oryginalnym. nie odstaje, lekko naciagniety. zobaczymy co dalej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pon 20:16, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pon 21:12, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
No dobra... Jak już mowa o DL. W 650 na oryginale dobiega 30tys. km i jeszcze kilka tys pojeździ. Ostatnie 5tys na olejarce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:21, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Olejarkę polecam zakładać na nowy napęd. Jak stary dostaje stałego smarowania, to się ciągnie jak gumka w gaciach.
Ja najwięcej zrobiłem (i robię ciągle) około 40 000km, oryginalny wymieniłem podczas przeglądu 18kkm. Teraz mam 54 2xx km przy czym kilka setem jeździłem z padniętym przewodem/ślimakiem prędkościomierza. Łańcuch odstaje znacznie od zębatki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Czw 8:28, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinM
Motocyklista
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 13:33, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie wytrzymał oryginał coś koło 28 tysięcy. Wymiana konieczna ze względu na nierównomierne wyciągniecie się łańcucha. Zobaczymy ile nowy zestaw wytrzyma. Tym razem sprawdzę go w swoich rękach, bo na starym przejechałem tylko 4,5 tysiąca km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|