 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 12:46, 17 Lut 2010 Temat postu: Poziom płynu chłodniczego |
|
|
Zauważyłem przypadkiem, że w zbiorniczku wyrównawczym poziom płynu u mnie jest ponizej kreski "Low" (oczywiście sprawdzane na zimnym silniku i moto idealnie w pionie) - zastanawiam sie gdzie "wyparował" i czy mogę dolać brakującą ilość czy raczej wymienić cały, bo nie wiem co tam było wlane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:02, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie tez byl przez dlugi czas ponizej low. jak zdejmowalem bak to dolalem plynu chlodniczego. gdzie to ucieka to nie wiem bo jak spusiclem caly plyn z ukladu to w zbiorniczku dalej byl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:01, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam podobny problem, w zbiorniczku poniżej poziomu minimum po sezonie i przejechanych 12500 km.
Poza tym przy odpaleniu moto po dłuższym zimowym "snie" prawie się zagotował po 15 min na wolnych obrotach - nic z tego nie rozumiem????
Dodam, że jak silnik zagrzał się nieco, poziom w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się do stanu pomiędzy max i min.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 1:43, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
DICTUS napisał: | Witam
Mam podobny problem, w zbiorniczku poniżej poziomu minimum po sezonie i przejechanych 12500 km.
Poza tym przy odpaleniu moto po dłuższym zimowym "snie" prawie się zagotował po 15 min na wolnych obrotach - nic z tego nie rozumiem????
Dodam, że jak silnik zagrzał się nieco, poziom w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się do stanu pomiędzy max i min.
Pozdrawiam |
U mnie też silnik dziwnie mocno się rozgrzał, jak ostatnio go odpaliłem (z miesiąc temu) - do trzech kresek dojść to dziwne. Dodam, że wystawiłem go z ciepłego garażu.
A ze zbiorniczkiem to normalne, przy rozgrzaniu silnika podnosi się poziom. Głowy nie dam, ale w instrukcji jest coś napisane o sprawdzaniu poziomu płynu chłodniczego - chyba tak samo jak oleju, czyli po rozgrzaniu silnika i odczekaniu 2 czy 3 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 10:31, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | A ze zbiorniczkiem to normalne, przy rozgrzaniu silnika podnosi się poziom. Głowy nie dam, ale w instrukcji jest coś napisane o sprawdzaniu poziomu płynu chłodniczego - chyba tak samo jak oleju, czyli po rozgrzaniu silnika i odczekaniu 2 czy 3 minut. |
V-Told zanim napisałem posta looknąłem do manuala i nic tam nie piszą, żeby na gorącym silniku poziom płynu sprawdzać- każą jedynie dolać do górnej kreski jeśli jest poniżej; zobaczę na ile się podniesie przy najbliższym odpaleniu moto- z tego co DICTUS pisze po rozgrzaniu osiąga poziom między L a H wiec niby OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 12:59, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem i piszą tylko, że ZAWSZE ma być między "F" a "L". Wiadomo, że ZAWSZE, to zawsze w takim razie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 22:03, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Podgrzałem wodę w czajniku i zaobserwowałem, że poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się ok. 1cm jednak nadal był pod kreską "L" wiec uzupełniłem brakującą ilość wodą destylowaną i jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar_LBN
Motocyklista
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 22:34, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie w samochodzie jest analogiczna sytuacja nie ma co się przejmować... dzisiaj dolałem koncentratu płynu chłodniczego i tez jest OK. PO rozgrzaniu ciśnienie jakie się wytworzy podnosi poziom płynu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 22:40, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Cezar_LBN napisał: | PO rozgrzaniu ciśnienie jakie się wytworzy podnosi poziom płynu |
Myslałem, że to rozszerzalność termiczna cieczy tak działa...zresztą nieważne faktem jest, że w K7 dolanie płynu bez demontażu zbiornika paliwa to karkołomna sztuka- nieźle się musiałem nagimnastykować i nakombinować aby to obejść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar_LBN
Motocyklista
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 22:41, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mówiłem o samochodzie w moto powinno to chyba działać podobnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:46, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie kombinuje jak się dobrać do zbiornika wyrównawczego aby dolać płyn chłodzący bez podnoszenia zbiornika paliwa. Mam nadzieje, że mi się uda za pomocą cienkiego wężyka i uzupełnię płyn do właściwego poziomu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:20, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
hmm, moze to jakos malo oryginalnie, ale zamiast szukac jakiejs dlugasnej rurki mozesz sprobowac uzyc zwyklego kieliszka do wodki. Najwyzej machniesz 6 kielonkow ze swoim moto, oczywiscie ty Smirnoffa a moto odpowiedni plyn do chlodnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bober
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa i okolice
|
Wysłany: Wto 23:30, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Ja do ewentualnej dolewki płynu chłodniczego używam rurki która jest zamontowana w naszych moto do odprowadzania nadmiaru płynu chłodniczego. Jej koniec widac przy prawym podnóżku. Trzeba wyciągnąć tą rurke do góry nad poziom korka wlewowego płunu chłodniczego i strzykawką uzupełnić płyn. Dobrze jest tylko lekko korek wlewowy poluzować żeby płyn szybciej spływał. Po całej operacji docisnąć korek i umiescic rurkę na swoim miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gęsty
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno/ Józefosław
|
Wysłany: Śro 17:29, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Koleś w serwisie jak mi dolewał to miał butelkę z "wmontowaną słomką" do korka i nią dolewał, ale pozostaje harcerska sprawność Korkowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 1:59, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | hmm, moze to jakos malo oryginalnie, ale zamiast szukac jakiejs dlugasnej rurki mozesz sprobowac uzyc zwyklego kieliszka do wodki. Najwyzej machniesz 6 kielonkow ze swoim moto, oczywiscie ty Smirnoffa a moto odpowiedni plyn do chlodnicy  |
Szuja, w K7 z kieliszkiem nie da rady chyba, że do gardła
Korek jest tak umiejscowiony, że nie da sie go praktycznie wyciągnąć bez zdjęcia baku
Ja odchyliłem go tylko i przy użyciu cienkiej rórki od atomizera po perfumach i butelki po jakimś płynie wtłoczyłem brakującą ilość- sporo się nagimnastykowałem z korkiem przy tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:09, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie
W DL z 2009 roku bez podniesienia zbiornika paliwa nie ma szans na wyjęcie korka ze zbiorniczka płynu chłodzącego
Podniosłem zbiornik paliwa, wyjąłem korek i przy pomocy wężyka i małego lejka uzupełniłem straty.... .
Propozycja kolegi bober`a wydała mi się interesująca na wstępie ale jak zobaczyłem zapaskudzoną rurkę odpływową to uznałem, że wraz z dolewanym płynem mogę wtłoczyć trochę piachu lub innego paskudztwa.
Wobec powyższego poświęciłem 10-15 minut i jak już napisałem powyżej rozwiązałem problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Wto 14:32, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:59, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Płyn ma właściwości antykorozyjne i myjące, podejrzewam że chodzi o to żeby cały czas układ chłodzenia był w czystości, nie osadzał sie szlam w chłodnicy itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21:31, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tez o tym myślałem, układ w DL-u jest mniejszy niz w samochodzie, ale jak bym miał sie babrac w srodku lata to bym olał sprawe i po 3 latach zmienil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Czw 0:23, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wonski napisał :interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.
a który z nas ma serwisówke do samochodu i poświęca mu tyle czasu i pracy, i robi wszystko tak jak napisane w manualu ,tak samo jak w motocyklu???????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 2:34, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
PETER napisał: | wonski napisał :interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.
a który z nas ma serwisówke do samochodu i poświęca mu tyle czasu i pracy, i robi wszystko tak jak napisane w manualu ,tak samo jak w motocyklu??????? |
co wnosi ten post??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkaczor
A
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:23, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mam (chyba) głupie pytanie. W moim DL'u kreski wyznaczające poziom płynu są nachylone względem samego poziomu cieczy (motocykl w pionie)... czy u Was też tak jest i poziom trzeba odczytywać przy prawej krawędzi zbiorniczka? Czy to tylko u mnie coś jest nie halo...
Może to naiwne, ale myślałem, że jak się robi takie dłuuugie znaczniki przez cały zbiorniczek, to do czegoś mają służyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweł1111
A1
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Śro 21:43, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Witam . Może ktoś wie jak wymienić płyn chłodniczy w Dl650? Jak spuścić stary z układu żeby cały spłynął? Przyglądałem się silnikowi od spodu, czy tam nie ma jakiejś śruby po odkręceniu której płyn spływa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:56, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W linkowni masz serwisówkę a tam odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące obsługi DLa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 13:31, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
mam problem ze sciągnieciem tej serwisówki a dzis bede zmieniał płyn i podłącze sie do pytania gdzie sie spuszcza płyn ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:52, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ten [link widoczny dla zalogowanych] działa - przed chwilą sprawdziłem i jest w wątku o manualach od conajmniej roku
A płyn chłodniczy spuszczasz odkręcając śrubę 10mm na pompie wody.
Pod śruba jest podkładka więc nie zgub jej po odkręceniu śruby.
Musisz też otworzyć korek chłodnicy i zbiorniczek wyrównawczy (ze zbiorniczka płyn odsysałem strzykawką 50ml zakończona wężykiem).
Poczytaj w serwisówce o napełnianiu układu i odpowietrzaniu bo za dużo pisania i mi się już nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 14:09, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
spoko o napełnianiu juz wszystko przeczytałem,dziekuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Sob 19:33, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
podczepię się do tematu jakiego płynu używacie lub koncentratu do chłodnic w swoich dlach ??? przymierzam się do zmiany i jest tego tyle( w rożnych cenach) ze nie mogę się zdecydować:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:30, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim leję ten sam co w samochodzie żeby nie mnożyć butelek w piwnicy bo i tak jest tam ciasno.
W samochodzie chłodnica ALU wytrzymała 14 lat i korozja ją rozszczelniła od zewnątrz więc własności anykorozyjne sprawdziłem empirycznie.
W moim przypadku to ogólnodostępny i tani G12 grupy VW/AUDI/SKODA/SEAT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Nie 10:47, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
pewnie zastosuje tez g 12 bo sumie do auta taki leje jeszcze po głowie mi chodzi gotowy płyn Dynagel 2000 tez ponoć sprawdzony z tego co wyczytałem w necie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Śro 17:14, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
pomyłka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Creed dnia Śro 17:17, 04 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 19:12, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja w tamtym m-cu przy okazji regeneracji pompy zalałem koncentratem Prestone w proporcji 60/40 aby trochę podnieść temp wrzenia. Jest ok nic niepokojącego się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grabol
A
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Czw 21:02, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja również zrobiłem wymiankę przy przebiegu 25,5 kkm na Prestone (ten gotowy do zalania) i jak na razie jestem zadowolony. A wcześniej miałem Castrol'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duzypawel
A2
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Nie 20:11, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przy okazji demontażu zbiornika paliwa przyjrzałem się zbiorniczkowi płynu chłodzącego i okazuje się, że
mam poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym powyżej poziomu MAX.
Na zimnym silniku.
Odlać nadmiar płynu czy zostawić tak jak jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:58, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak będzie za dużo to wyleci.
Według mnie olać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Książe dnia Nie 21:26, 27 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinek
A1
Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:23, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Witam , ja tak na koniec płyn chłodniczy ciepły ledwo podnosi poziom płynu zimny opada , ok 0,5 do 1 cm, dolewka zdjąc kanape odkręcić śrubke z czarnego plastiku i zdjąc, pod spodem jest zbiornik wyrównawczy, korek bez gwintu , dolejcie do max na zimno jak sie zagrzeje najwyrzej odprowadzi przelewem pare kropel i tyle problem poziomu jest po wymianie poniewarz trzeba zagrzac silnik tak aby powietrze przepompowała pompa do zbiornika jak sie ustabilizje i ostygnie dopiero dolewajcie wymiana przez korek chłodnicy odkręcamy korek chłodnicy i na dole śrube na pompie płynu ja sie przeleje śrubę zakrecamy , zagrzewamy silnik , po ostygneciu jak wyżej dolac do zbiorniczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|