 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 11:01, 21 Sie 2017 Temat postu: Pojemność Baku |
|
|
Cześć
Jeżdżę DL650 z 2010r. i bak po zatankowaniu z pustego do pełna to niecałe 15 litrów. Kolega, z którym często jeżdżę ma DL650 z 2011r. ma prawie dwa razy taką pojemność baku. To błąd, czy po prostu wychodziły DL z różnymi bakami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 11:44, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Z zewnątrz nic nie widać, a nie chce mi sie wierzyć ze od dołu aż tak dostał. Po za tym, byłoby widać przy demontażu baku?
Popraw(cie) mnie jeśli się mylę.
Plus wskaźnik paliwa działa normalnie, jak zatankuje pod korek to jest full, do rezerwę też doszedłem (dalej nie ryzykowałem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 11:49, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
może bok zgnieciony i wyrównany szpachlą - niby nie widać, ale pojemności nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 11:52, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mhm, czyli miernikiem grubości lakieru powinien czegoś się dowiedzieć.
Kurczę, to prawie połowa pojemności..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 11:53, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
no grubo by musiał być zmięty ale różne kwiatki się trafiają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:57, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Chwila chwila, do której rezerwy doszedłeś? Gdy zapala się pierwsza rezerwa w zbiorniku masz 5,4L, gdy zapali się druga masz 2,7L. Kolejną sprawą jest jak tankujesz. Jeden wkłada pistolet do wlewu i leje az odbije po czym uznaje że jest do pełna, a drugi się jeszcze troche pobawi pistoletem i doleje 3L więcej niż kolega obok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 11:59, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Akurat tankowaliśmy razem, wyjeżdżając na zlot Więc tak. Nawet ta sama prędkość podróżna, wiatry itd. Wiec na pewno albo on ma "akcesoryjny" bak dużo większy, albo z moim coś jest nie tak..
Edit:..
Zatankowaliśmy razem, aż odbił pistolet. Potem jak u mnie zaczął migać ostatni pusty prostokąt, zjechaliśmy na stację i on miał jeszcze dwa (lub trzy) pełne prostokąty. Przed samym zlotem znów tankowaliśmy, on prawie z pustego, a ja żeby mieć pełny na zlot i po zsumowaniu litrów w trakcie całej podróży wyszło że zatankowaliśmy mniej więcej tak samo..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eustachy dnia Pon 12:07, 21 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz
A2
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:16, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
To kolega ma chyba też coś nie tak bo zbiornik ma z tego co pamiętam 22L, a piszesz, że zatankował prawie dwa razy więcej niż Twoje 15
Ja dzisiaj tankując, przy migającym ostatnim prostokącie na wskaźniku, wlałem prawie 20L i to było już pod sam korek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qrac
Motocyklista
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 12:36, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Modele od 2015r. mają po 20L bak, rezerwa 1 - 4.5L, rezerwa 2 - 2.5L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 12:50, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Tak, dokładnie ja mam - 2010, kolega - 2011. Może 13 litrów wlałem (dlatego pisałem około 15l). W każdym razie nie jest to normalne i trzeba poszukać przyczyny. Jakiś pomysł, jak to zdiagnozować. Pomyślałem że spuszczę wężykiem wszystko z baku i zobaczę ile wleję, ale może w autoryzowanym serwisie mają na to jakiś patent..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 13:03, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
możesz spuścić do zera i wtedy zalać - coś więcej będziesz wiedział, jak się okaże że wchodzi za mało, to dopiero dalsze dywagacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eustachy
A1
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 13:53, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki, znaczy że na pewno coś nie tak. Wgniotka na taką pojemność, raczej nie. Nic podjadę na stację spuszczę wężykiem jak planowałem ( i koledzy sugerowali) i zobaczę co wyjdzie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qrac
Motocyklista
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 17:52, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | ale autor pisze o modelach 2010 i 2011 |
a spoko nie zauważyłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gdl
A
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Leżajska
|
Wysłany: Wto 8:44, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
eustachy napisał: | Nic podjadę na stację spuszczę wężykiem jak planowałem ( i koledzy sugerowali) i zobaczę co wyjdzie.. |
Nie polecam. Ostatnio jak tak spuszczałem łyknąłem sobie benzynki i nie było zbyt fajnie
Ciężka sprawa wężykiem zlać całe paliwo z tego baku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kbaran
A2
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 9:33, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
A ja podejrzewam, że problem nie tkwi w baku, tylko wskazaniu poziomu paliwa. Innymi słowy mimo że w baku jest jeszcze paliwo, to wskaźnik pokazuje że go nie ma. Proponuję wykonać inne ćwiczenie: wziąć ze sobą zapas paliwa w butelce i wyjeździć to co jest w baku obserwując jak się to ma do wskazania wskaźnika paliwa. Może się okazać że na tym paliwie, którego już według wskazań nie ma przejedziesz jeszcze 200 km . I wtedy wiadomo będzie, gdzie jest problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Wto 10:07, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
trochę niefajny pomysł dla pompy paliwa, która jest nim chłodzona...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 10:54, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | trochę niefajny pomysł dla pompy paliwa, która jest nim chłodzona... |
bez przesady, gdy sie zakrztusi mozna wylaczyc silnik ,nie musi wymeczyc ostatniej kropli. Nie on pierwszy ktoremu zabraknie paliwa
Sam tez raczej podejrzewam bledne wskazania czujnika. Moj reagowal nawet na mocne pochylenie jezdni ( np pod gore bylo zawsze mniej ) a 3/4 baku wystarczalo aby pokazal "full"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Wto 10:57, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
mój dłuuugo pokazuje full, a potem jak już zacznie maleć to dość szybko opada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Wto 12:25, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Kolega kbaran ma rację. Weź paliwo w jakiś zbiorniczek i do kufra. Jeździj do tąd aż Ci będzie się dławił wlej paliwo z kufra powiedzmy 2l, jedz na stację zalej do pełna i będziesz wiedział jaka masz pojemność zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 13:52, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wyjeździć do drugiej rezerwy, pojechać na stacje, wyciągnąć wężem 2,5L benzyny w kanister, dopchać do dystrybutora i wlać do pełna. Tadaaam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 14:19, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Najlepiej wyjeździć do drugiej rezerwy, pojechać na stacje, wyciągnąć wężem 2,5L benzyny w kanister, dopchać do dystrybutora i wlać do pełna. Tadaaam !  |
no ale wlasnie nie wiadomo czy u niego przy drugiej rezerwie nie ma np
7,5 litra w zbiorniku
edit,
sprawdz tez czy zbiornik nie byl malowany albo czego Ci nie zycze szpachlowany.
Jezeli tak mozliwe ze przy de/montazu plywaka zostal on podgiety i dlatego zle pokazuje.
wyjmowalem go kiedys i pamietam ze bylo z nim troche zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 14:52, 22 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 18:05, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
eustachy napisał: | Akurat tankowaliśmy razem, wyjeżdżając na zlot Więc tak. Nawet ta sama prędkość podróżna, wiatry itd. Wiec na pewno albo on ma "akcesoryjny" bak dużo większy, albo z moim coś jest nie tak..
Edit:..
Zatankowaliśmy razem, aż odbił pistolet. Potem jak u mnie zaczął migać ostatni pusty prostokąt, zjechaliśmy na stację i on miał jeszcze dwa (lub trzy) pełne prostokąty. Przed samym zlotem znów tankowaliśmy, on prawie z pustego, a ja żeby mieć pełny na zlot i po zsumowaniu litrów w trakcie całej podróży wyszło że zatankowaliśmy mniej więcej tak samo.. |
Jeśli lejesz do pierwszego odbicia to nie dziw się że Ci mało wchodzi. Mozna sie pobawic i na pewno wejdzie jeszcze pare litrow.
Trzeba tylko końcówkę pistoletu trzymać na wysokości wlewu i delikatnie naciskać jezyczek spustowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merc dnia Wto 18:08, 22 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 14:49, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
merc napisał: |
Jeśli lejesz do pierwszego odbicia to nie dziw się że Ci mało wchodzi. Mozna sie pobawic i na pewno wejdzie jeszcze pare litrow.
Trzeba tylko końcówkę pistoletu trzymać na wysokości wlewu i delikatnie naciskać jezyczek spustowy. |
Nie zauważyłem żadnego info czy moto jest w pionie podczas tankowania. Moto na kosie a moto w pionie to znacząca różnica. Jest tez różnica czy na kołach czy na centralce.
U mnie od odbicia dolewam jeszcze z 5 litrów. Moto trzymane w pionie na obu kołach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurand
Motocyklista
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury
|
Wysłany: Śro 16:36, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
merc napisał: | eustachy napisał: | Akurat tankowaliśmy razem, wyjeżdżając na zlot Więc tak. Nawet ta sama prędkość podróżna, wiatry itd. Wiec na pewno albo on ma "akcesoryjny" bak dużo większy, albo z moim coś jest nie tak..
Edit:..
Zatankowaliśmy razem, aż odbił pistolet. Potem jak u mnie zaczął migać ostatni pusty prostokąt, zjechaliśmy na stację i on miał jeszcze dwa (lub trzy) pełne prostokąty. Przed samym zlotem znów tankowaliśmy, on prawie z pustego, a ja żeby mieć pełny na zlot i po zsumowaniu litrów w trakcie całej podróży wyszło że zatankowaliśmy mniej więcej tak samo.. |
Jeśli lejesz do pierwszego odbicia to nie dziw się że Ci mało wchodzi. Mozna sie pobawic i na pewno wejdzie jeszcze pare litrow.
Trzeba tylko końcówkę pistoletu trzymać na wysokości wlewu i delikatnie naciskać jezyczek spustowy. |
Dokładnie. Ja też dolewam do krawędzi wlewu na centralce, inaczej wchodziło by po 14l... heheh
Pooglądaj sobie dobrze wnętrze zbiornika. Pamiętam jak kiedyś na forum Transalpa "Zaczekaj" opisywała taki sam problem, a później przy którymś tankowaniu coś migneło jej we wlewie. Pogrzebała kombinerkami i wyciągneła szmatę którą prawdopodobnie lakiernik zostawił w środku. Do baku zaczeło wchodzić pare litrów benzynki więcej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:28, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | Suszny napisał: | Najlepiej wyjeździć do drugiej rezerwy, pojechać na stacje, wyciągnąć wężem 2,5L benzyny w kanister, dopchać do dystrybutora i wlać do pełna. Tadaaam !  |
no ale wlasnie nie wiadomo czy u niego przy drugiej rezerwie nie ma np
7,5 litra w zbiorniku |
Jeśli zleje wężykiem do zera majac na wyświetlaczu drugą rezerwę, to przy okazji sprawdzi czy czy wskaźnik działa prawidłowo. Bo jak wspomniałem powinno wówczas być 2,5-2,7l paliwa w zbiorniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 20:10, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
brzmi sensowniej. Czytajac ale mialem wrazenie ze wychodzisz z zlozenia ze druga rezerwa ma wlasnie tylko te 2,5 l
Tylko ze wedlug mnie to naprawde latwiej wozic ze soba 2 litry w malym baniaku i jechac do zaksztuszena sie ( bez obaw nic sie nie stanie ) niz 10 litrowy kanister i bawic sie wezem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:11, 23 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 21:39, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie, jakieś dziwne teorie wymyślacie...
Pojemność Baku, stolicy Azerbejdżanu, to wg Wikipedii 2,166 miliona osób (2013)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Śro 23:10, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ale kombinujecie.
Może ten Motór tak ma.
Można naprawiać albo przyjąć podziałkę.
Jeździj na rezerwie wokół komina z butelką w kufrze i/lub w plecaku do zera - będziesz wiedział kiedy jest już pusto. Wlej odmierzoną wartość np. 5 lub 10 litrów i zobaczysz co Ci pokaże. Pływaki i wskaźniki nie są kalibrowane. Zanieczyszczenia i osady też mogą wpływać na wskazania. Styl jazdy znacząco wpływa na zużycie ale to pewnie każdy wie. Jak ze skrzyżowania za każdym razem odchodzę ogniem to i 14l/100 zabierze. Na trasie 4,5 l/100 km to minimalnie co udało mi się uzyskać przy "tysiącu", max. 110 km/h na drogach małopolski gdzie nie poszalejesz bez bzykania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hawk1985
Motocyklista
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 23:44, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Na forum Transalpa ktoś miał problem mniejszej pojemnośći baku, okazało się że w środku była szmata (pozostałość po malowaniu?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 23:54, 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | brzmi sensowniej. Czytajac ale mialem wrazenie ze wychodzisz z zlozenia ze druga rezerwa ma wlasnie tylko te 2,5 l
Tylko ze wedlug mnie to naprawde latwiej wozic ze soba 2 litry w malym baniaku i jechac do zaksztuszena sie ( bez obaw nic sie nie stanie ) niz 10 litrowy kanister i bawic sie wezem. |
5L kanister wystarczy, a ściągnięcie 2,5L paliwa wężem 8mm zajmie mniej niż 1min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinek
A1
Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:22, 25 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Witaj , może to głupio zabrzmi ale napisałeś że tankowałeś aż pistolet odbija , nie wiem czy zauważyłeś ale w DL-u pistolet odbija bardzo szybko szczególnie kiedy wetkniesz pistolet dość daleko we wlew , mnie też tak odbija i po wyjęciu tankuje jeszcze z 4 -5 l trzymając w powietrzu pistolet , natomiast po tym jak zobaczysz we wlewie benzynke po kilki sekundach poziom spada i można jeszcze dolać z 0.5 l , w tych zbiornikach jest wstawiona tuleja we wlewie (masz to na rysunku w manualu) niby dla bezpieczeństwa zostaje tam powietrze i ''brakuje pojemności'' podczas wlewania , chociaż w innym miejscu w instrukcji piszą że pojemność to 20 lub 22l (zaleznie od rocznika) ja tankuje w taki sposób od pierwszej rezerwy po 17-18 l bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|