![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:59, 15 Wrz 2012 Temat postu: Mocniejszy napęd |
|
|
W przyszłym sezonie przymierzam się do zmiany napędu. Obecnie mam DID VM 525. Zastanawiam się nad sensem założenia szerszego łańcucha tj. 530 i odpowiednio szerszych zębatek. Docelowo łańcuch to DID ZVM-X. Czy wpłynie to znacząco na wytrzymałość napędu, czy nie warto? Przerabiał to już ktoś kiedyś? Puki co moje przebiegi na napędach:
fabryczny 35 tyś i był do wymiany przez zniszczoną zębatkę z przodu (moja wina) - bez mojego zaniedbania dotrwałby do 40 000.
obecny DID ma 25 tys jest tak pomiędzy 1/3 a 1/2 naciągu.
Chciałbym na mieć napęd osiągający przebiegi ~45-50 000 km. (tylko mi tu nie pisać, że tylko kardan )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostass
Motocyklista
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21:01, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pas napędowy tez jest wytrzymały )) a swoją drogą przebieg 40kkm to bardzo godziwy przebieg , nie szkoda ci zbędnych kilogramów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:21, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zostaw 525 tylko załóż ten mocniejszy, zvm-x. Mój zeżarł już dwie zębatki z przodu a dalej jest w połowie naciągu i nie odchodzi od zębatki na więcej niż 2mm. Mam na nim najeżdżone ze 30 tysi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:13, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Paweł ,ja Ci polecam AFAM XHR mozesz kupić 530 i na pewno taki przebieg na swoim DL-u osiągniesz. Z drugiej strony zastanowił bym się poważnie nad celowości zastosowania 530 ? Myślę że 525 spokojnie wytrzyma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Nie 10:35, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:45, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, to może powiecie jakie macie doświadczenie w kwestii wymiany samych przednich zębatek. Wiadomo, że robi ona 3-krotnie więcej obrotów więc szybciej się zużywa. Czy np. wymiana przedniej co 10 tys. wydłuży żywotność całego zestawu.
Zazwyczaj opinie są takie, że jak wymieniać, to tylko cały zestaw. Jak to jest.
Ja dodam ze swojego doświadczenia, że przy ok 20 tys. na oryginalnym napędzie łańcuch i tylna zębatka były ok. Przednia natomiast zjechana. Wymieniłem tylko przód i dociągnąłem do 24 tys i pewnie jeszcze tysiąc czy 2 zrobię.
Mechanik natomiast w którymś z serwisów twierdził, że to głupiego robota i zalecił wymianę kompletu.
Jakie są wasze opinie i doświadczenia w tym zakresie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|