|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Pią 14:59, 02 Wrz 2016 Temat postu: Klucz do kół - Nowy DL 1000 |
|
|
Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Jeździłem...
Uprzejmie proszę o info posiadaczy nowych DL 1000 czy posiadali w fabrycznym zestawie narzędzi klucz do tylnego koła?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Nie 0:16, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Po prostu Suzuki nie dało do zestawu narzędzi klucza, dzięki któremu można w drodze naciągnąć łańcuch...
Ale mają rację, to narzędzie nikomu nie jest potrzebne. Jednego Włocha pytałem na DLu w Norwegii - nie miał klucza, łańcucha nie naciągał, łańcuch wisiał jak flak od parówki... Spotkany również tam Niemiec też klucza nie posiadał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 1:23, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zestaw w 1000cu jest bardzo skromny. W 650tce z 2006r był naprawdę pokaźny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:30, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
az zaczalem sie zastanawiac czy w nowym 1000u inaczej naciaga sie lancuch niz w starym... W starym, aby naciagnac trzeba poluzowac najpierw oske a dopiero regulowac poprzez wkrecanie/wykrecanie sruby. Nie mowiac juz o tym, ze potem trzeba dokrecic srube na oscie odpowiednim momentem.
Suzuka czy tez inna firma produkujaca moto mialaby dawac jako wyposazenie - oprocz plaskiego do sruby regulacyjnej - rowniez nasadke oraz klucz dynamometryczny, bez ktorych nie powinno sie podchodzic do naciagania lancucha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terminator
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Pon 12:28, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nakrętka luzująca oś to klucz numer 36 (z przodu 30). Nasadka 36 to wielkość prawie piłki bilardowej - do nabycia za około 35 zł.
Jadąc w trasę w której robisz kilka tysięcy kilometrów łańcuch musisz naciągnąć, nie ma innej opcji. Przydałby się klucz płaski plus jakaś przedłużka - tak miałem w swoim starym GSX-F i potem w Bandicie. Teraz jadąc byłem pewien że taki sam klucz mam na wyposażeniu. Nie miałem więc sobie kupiłem, ale tak naprawdę powinienem go mieć na wyposażeniu motocykla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|