|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Nie 9:21, 16 Cze 2019 Temat postu: Kierunkowskaz - pytanie |
|
|
Wczoraj rozpierniczyła mi się totalnie obudowa od przedniego lewego kierunkowskazu. Była klejona już w momencie kupna, z czasem klej puścił, nawet nie wiem kiedy odleciała prawie cała góra obudowy. Połatałem tymczasowo taśmą, ale chcę wymienić i w związku z tym mam takie pytanie, może ktoś bardziej kumaty ode mnie wie i powie: czy i czym różnią się kierunkowskazy prawy i lewy ? Pytam, bo na moje oko niczym, a na Allegro są to niekiedy osobne pozycje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 9:45, 16 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Jaki model, rok, pojemność...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
froggy
A1
Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:43, 16 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Kierunkowskazy są lustrzanym odbiciem, jeden rodzaj idzie na lewy przód i prawy tył, drugi na prawy przód i lewy tył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Pon 4:49, 17 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Dziękuję ! Czyli dla upewnienia się: dobrze rozumiem, że np. kupując prawy przód tak naprawdę kupuję też (alternatywnie) lewy tył ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek_J dnia Pon 4:54, 17 Cze 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 11:23, 17 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Tomek_J napisał: | Dziękuję ! Czyli dla upewnienia się: dobrze rozumiem, że np. kupując prawy przód tak naprawdę kupuję też (alternatywnie) lewy tył ? |
dokladnie tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Śro 20:03, 26 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
To teraz tylko tak dwa słowa tytułem podsumowania po naprawie: otóż uważam v-stroma za super maszynę, ale jednocześnie tak po ludzku jest mi przykro, że producent (jak wszyscy współcześni producenci) robi wszystko, żeby utrudnić użytkownikowi życie przy wykonaniu najbanalniejszych napraw. Tak, jak chore jest, że np. trzeba demontować bak do wymiany filtra powietrza, tak popier**ne jest demontowanie przysłowiowej połowy motocykla, żeby rozpiąć kabelki od kierunkowskazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artsys
A
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:17, 26 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Tomek_J napisał: | To teraz tylko tak dwa słowa tytułem podsumowania po naprawie: otóż uważam v-stroma za super maszynę, ale jednocześnie tak po ludzku jest mi przykro, że producent (jak wszyscy współcześni producenci) robi wszystko, żeby utrudnić użytkownikowi życie przy wykonaniu najbanalniejszych napraw. Tak, jak chore jest, że np. trzeba demontować bak do wymiany filtra powietrza, tak popier**ne jest demontowanie przysłowiowej połowy motocykla, żeby rozpiąć kabelki od kierunkowskazu. |
Przesadzasz. Jak się już nauczyłem, jak się odpina kabelki do migacza, to tyłem w stanie zmienić migacze tylko kręcąc kierownicą.
Doprecyzowując: mówię o przednich migaczach w DK650 z 2007 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 23:02, 26 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Też myślę, że przesadzasz Konieczność zdjęcia baku do wymiany filtra wynika po prostu z konstrukcji motocykla - w tym z wielkości (sporej) baku. W Harleyach masz łatwy dostęp do filtra, bo jest to puszka koło głowicy/poniżej baku. No, ale w HD zbiorniki są malutkie
Mogę się zgodzić, że chore są przypadki w niektórych samochodach, gdzie do wymiany przedniej żarówki trzeba ściągać zderzak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 23:52, 26 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Jeśli zdejmiesz bak kilka razy, w końcu dojdziesz do wprawy i wymiana filtra będzie zajmować chwilę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 9:06, 27 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Tomek_J napisał: | To teraz tylko tak dwa słowa tytułem podsumowania po naprawie: otóż uważam v-stroma za super maszynę, ale jednocześnie tak po ludzku jest mi przykro, że producent (jak wszyscy współcześni producenci) robi wszystko, żeby utrudnić użytkownikowi życie przy wykonaniu najbanalniejszych napraw. Tak, jak chore jest, że np. trzeba demontować bak do wymiany filtra powietrza, tak popier**ne jest demontowanie przysłowiowej połowy motocykla, żeby rozpiąć kabelki od kierunkowskazu. | nie to żebym namawiał, ale zmieniłem z podobnych pobudek Vstroma na CBF1000. U mnie teraz wymiana filtra powietrza trwa krócej niż wypicie puszki szlachetnego trunku chmielowego.
Odkręcam tylko jeden plastik z boku (2 śrubki), pokrywę filtra (3 śrubki) i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Pią 4:39, 28 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
[quote="odyniec" U mnie teraz wymiana filtra powietrza trwa krócej niż wypicie puszki szlachetnego trunku chmielowego. [/quote]
Niż wypicie, powiadasz ?... To znaczy, że z tym odkręcaniem schodzisz poniżej 3 sekund ? Masz wkrętarkę o napędzie atomowym, czy jak ?
A serio: może i przesadzam, ale jednak konstrukcja jest pod tym względem irytująca. Niestety kabelki są ultrakrótkie, nie dałem rady złączki rozpiąć, skończyło się metodą siermiężno-przaśną na "amputacji" starego kierunkowskazu i połączeniu nowego za pomocą taśmy izolacyjnej. No niby działa, ale jakieś takie to nieeleganckie było i lekki niesmak we mnie pozostał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|