|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slaveq
A2
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 13:18, 18 Sie 2014 Temat postu: kierownica do wymiany - idealny zamiennik |
|
|
Hej,
jadąc w tym roku na Woodstock miałem nieprzyjemną przygodę. Wszystko skończyło się dobrze ale niestety motocykl kładąc się przy minimalnej prędkości upadł tak niefortunnie, że zgięła mi się kierownica. Przejrzałem już tematy odnośnie wymiany steru. Moje pytanie jest inne: czy istnieje zamiennik kiery do dl650, który jest identyczny z oryginałem bądź bardzo zbliżony? Nie chcę kombinowania z montażem całego osprzętu typu manetki, lusterka a kierownica oryginalna bardzo mi odpowiada i nie chcę jej zmieniać. W ASO jak zwykle zaśpiewali jak za zboże... Jeśli takiego zamiennika nie ma to może coś bardzo zbliżonego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 21:39, 18 Sie 2014 Temat postu: Re: kierownica do wymiany - idealny zamiennik |
|
|
slaveq napisał: | Hej,
Moje pytanie jest inne: czy istnieje zamiennik kiery do dl650, który jest identyczny z oryginałem bądź bardzo zbliżony? Nie chcę kombinowania z montażem całego osprzętu typu manetki, lusterka ... |
nie bardzo kumam. obojetnie na jaka kierownice zmienisz musisz wszystko przelozyc. A kombinowania w tym nie ma. Ewentualnie nawiercic dziurke na armature.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slaveq
A2
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 10:52, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Hej, bardziej chodziło mi o to, żeby wymiary były identyczne. Czyli zamiennik 1:1 ewentualnie taki ster, który przy jeździe nie różni się zbytnio od oryginału. Wiercenie dziur jest sprawą drugorzędną.
Jeszcze jedno pytanie. Czy do małego DL'a kierownica jest taka sama jak do dużego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|