|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid285
A2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:55, 15 Gru 2016 Temat postu: Demontaż rury wydechowej / malowanie |
|
|
Witajcie, tak akurat ostatnio miałem chwilę czasu - myślę sobie - wypoleruję rurę wydechową. Zabrałem się do jej zdjęcia ale okazuje się że jest to nie lada wyczyn (przynajmniej w moim przypadku) bo pewnie poprzedni właściciel tego nie ruszał od lat. Pytanie jaka jest kolejność zdjęcia tej rury bo nigdzie nie mogę znaleźć. Odkręciłem już przód ale łączenie w okolicach "pod filtrem oleju" tak mocno trzyma że nie wiem czy ja mam akurat tam tak mocno skorodowane że nie jestem w stanie zdemontować czy jak?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 20:57, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja bym odkręcił osłonę silnika i wyczyścił rurę na motocyklu. Szmatka, pasta np.tempo i kilka chwil zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 22:11, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
To tutaj z przodu masz jeszcze dostęp łatwy do tej obejmy. Na tylnym cylindrze jest dopiero zabawa...
Jeśli motocykl działa i nie chcesz mieć problemów to zostaw to tak jak jest. Tak jak bzyku radzi, co możesz wyczyść na motocyklu, a lepiej nic nie odkręcaj bo wydech to bardzo paskudna sprawa. Wszystko zapieczone, skorodowane, śruby łatwo się urywają... Chciałem walczyć z tym kiedy wymieniałem łożyska w kiwaczce i kontrolowałem te w wachaczu. Najwygodniej było by zdjąć wahacz, a żeby go zdemontować, trzeba wykręcić wydech. Odpuściłem po krótkiej walce. Na szczęście nic nie popsułem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 0:29, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
jak Suszny pisze jest troche zabawy.
Musialem w K 7 odkrecic caly uklad ( lacznie z koncowym ) i sie namanewrowac calym zestawem zeby wyszedl z drugiego cylindra. najlepeij miec pomocnika ktory trzyna moto bo trzeba troche sie naszarpac.
Uszczelki laczace ( te z metalowej siatki ) z reguly musisz zalozyc potem nowe.
Dla czystego kolanka mi by sie sie nie chcialo nawet oslony zdejmowac a co dopiero tyle kombinowac.
Ale kazdy ma inne zboczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 8:12, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Operacja nie warta wysiłku - co z tego że zdejmiesz , wypolerujesz jak za kilka miesięcy będzie to samo. Ja zawsze poleruję przednie kolanko przy okazji wymiany oleju. Tak jak napisali poprzednicy nie ma co zdejmować - wypoleruj na przykręconej - to nie armatura świecić po oczach nie musi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid285
A2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 9:06, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
w sumie też do tego wniosku powoli dochodzę, na dolnej obejmie jest strasznie wszystko zapieczone. Ale wiecie Panowie każdy chce mieć motorek ładny i taka skorodowana rura strasznie denerwuje.
Mam pytanie o lakier żaroodporny, próbował ktoś tego? Jak to wygląda itp? Bo wyczyszczę i po miesiącu będzie to samo wolę coś na stałe - myślę że czarny lakier żaroodporny mógłby być. Może ktoś cos takiego robił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 14:29, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A myślisz że na lakierze nie zrobi się cegła ? to samo będzie - wystarczy że przejedziesz po błocku w deszczu itp.
Ja 90% jeżdżę po twardym więc czyszczenie raz na rok jest ok. Wystarczy papier ścierny wodny i 5 min roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|