|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pią 15:06, 23 Sie 2013 Temat postu: Demontaż baku |
|
|
Witam, mam pytania może dla niektórych dosyć proste ale wolę od razu sie poradzić niż potem kupować na wymiane plastiki itd:)
Otóz ostatnio chcialem zrzucic bak, aby filtr sprawdzić (tak przy okazji dupiate rozwiazanie), odkreciłem wszystko jak w instrukcji i nie chciał zejsc, tzn. był luz ale bałem sie, ze plastiki po bokach pourywam a nawet jak sciagne to jak potem załozyc...
Jak Wy z tym problemem sobie radzicie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pią 15:20, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Pią 15:23, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bak zdejmuje bez demontowania bocznych plastików, tylko te czarne bumerangi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pią 15:40, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi CI o te plastiki co są połaczone z czasza?? Ja robiłem tj. w instrukcji, ale z tego co zauwazyłem to nie zchodzilo to jak powinno:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 16:45, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Proszę instrukcja [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Sob 15:42, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystko pieknie ładnie ale w instr Suzuki pisze, ze nie trzeba zdejmować pół osłon...
Bez przesady, ze pół dnia bede osłony scigał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:17, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
MichaelloEs napisał: | Wszystko pieknie ładnie ale w instr Suzuki pisze, ze nie trzeba zdejmować pół osłon...
Bez przesady, ze pół dnia bede osłony scigał | Zrobisz jak Ci wygodnie, plastiki zdejmuje się szybko i jest wtedy dobry dostęp, ginekolog by wyczyścił filtr nawet bez zdejmowania baku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abso
A2
Dołączył: 05 Cze 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 21:00, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat.
Moje pytanie może z tych głupszych, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. Czy w DL650 K5 trzeba spuścić paliwo z baku przed demontażem czy nie? Zastanawiam się czy są tam jakieś zawory, które po rozłączeniu złączki zamykają się czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubol
Motocyklista
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Wto 21:12, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Jak kurna nie znalazłeś?W dziale Warsztat,tam gdzie jest Twój post,parę niżej jest fotorelacja z kontroli luzów zaworowych.Wszystko krok po kroku.Paliwa nie spuszczasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 21:44, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
nie spuszczasz, ale łatwiej jest zdjąć pusty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:21, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
zatankowany na full zbiornik wazy ok 20 kg wiecej - to tyle niedogodnosci. Po odpieciu wezyka warto okrecic koncowke jakas szmatka, bo szkoda rozchlapywac te kilka kropel paliwa na moto. Po zdjeciu zbiornik stawiaj na szmatce, w pionie, oparty o sciane, mocowaniem przy siodle u gory.
Do rozpiecia masz plastiki boczne, odkrecenia i wyciagniecia srube od strony kiery, srube od strony siedziska, odpiecie wezyka doprowadzajacego paliwo, odpiecie wtyku przewodu elektrycznego i zdjecie wezyka przelewowego.
Nadmiarowo - ale mam nadzieje uprzedzilem ew. inne pytania
Jesli dzialasz sam latwiej zdemontujesz zbiornik calkowicie wyciagajac boczki - ale dla chcacego mozna tylko je rozpiac (ja tak robie, mimo ze sam).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|