|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:18, 13 Maj 2012 Temat postu: Ciężko wyczuć luz podczas upałów DL 650 k4 |
|
|
Zauważyłem, że podczas gorących dni ciężej zmieniają się biegi, zwłaszcza 1 <-> N <->2. Moto jeździ na Motulu 5100. Czy ktoś ma wytłumaczenie takiego zachowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 14:26, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jakie moto ???
jezeli 1000 to napewno masz do wymiany plyn w sprzegle i koniecznie trzeba go dobrze odpowietrzyc, natomiast jezeli 650 to pozostaje regulacja linki, czyli zwiekszenie luzu na klamce (w upaly niektore elementy rozszerzaja sie i luzy zanikaja) dodatkowo mozesz zalac 15W50 i problem powinien zniknac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Nie 19:27, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry za offtop ale czy tak siężko dopisać DL 1000 lub 650 w tytule posta. Ostatnio widzę, sporo takich tematów, że ktoś wrzuca problem na forum ale nie napiszą czym jeżdżą a potem się domyslaj.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Nie 19:27, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 19:33, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Sorry za offtop ale czy tak siężko dopisać DL 1000 lub 650 w tytule posta. Ostatnio widzę, sporo takich tematów, że ktoś wrzuca problem na forum ale nie napiszą czym jeżdżą a potem się domyslaj. |
widocznie ciezko
a przecierz tu na forum mamy juz trzy rozne motocykle
DL650
DL1000
DL650 L2
i badz tu madrym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszu
Motocyklista
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Nie 19:43, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
maro, Floydoo macie rację!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariuszu dnia Nie 19:43, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:03, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Myślałem, że to oczywiste . Chodzi o DL650 K4. Luz linki/klamki chyba nie jest przyczyną, bo w ciepłe dni nadal go trochę mam i nie zauważyłem, aby się zmieniał. Poza tym, o ile dobrze pamiętam, w zeszłym sezonie był ten sam problem, a klamka miała większy luz. A może po prostu w upały jestem tak spocony i zdenerowany, że nie mogę dobrze wyczuć luzu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Nie 21:27, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jawa uzupełnij sobie profil i wpisz sobie w stopce model swojego moto i będziesz miał z głowy i ludziska nie będa się na przyszłość czepiali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:44, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
odpisując możesz dopisać do tematu. Poprawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:17, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wyregulować sprzęgło może pomorze.
Pisząc wyregulować sprzęgło nie chodzi mi o luz linki tylko regulację ślimaka uruchamiającego sprzęgło. Szczegółowo jest to opisane w serwisówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Pon 12:34, 14 Maj 2012 Temat postu: Re: Ciężko wyczuć luz podczas upałów DL 650 k4 |
|
|
jawa napisał: | Zauważyłem, że podczas gorących dni ciężej zmieniają się biegi, zwłaszcza 1 <-> N <->2. Moto jeździ na Motulu 5100. Czy ktoś ma wytłumaczenie takiego zachowania? |
Coś jest chyba na rzeczy. U mnie w długi, upalny weekend majowy też miałem podobnie. Z 2 na N jeszcze dawało rade, ale z 1 na N już nie bardzo.
Za to wczoraj jak wracałem z Lublina do Warszawy i było zimno, żadnego problemu nie było. Z obu biegów luz wchodził bez problemu.
Co do oleju, to u mnie akurat Shell.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
folwar
A1
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:24, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbujcie tak jak mówi nieprosty wyregulować sprzęgło. Ja regulowałem na zimnym i po rozgrzaniu tez miałem takie hece. Po ponownym wyregulowaniu na gorącym silniku wszystko pracuje jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:36, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja to nie wiem, może nie zwróciłem uwagi, owszem zdarzy się czasem, że jak dojeżdżam do świateł to przy redukcji z 2->1 wskakuje N. Ale naprawdę rzadko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|