|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakal
A1
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 12:03, 27 Mar 2019 Temat postu: Budziki DL1000 K4 |
|
|
Czołem klubowicze!
Jakiś czas temu awaria budzików w moim stromie, zmusiła mnie do wymiany całych zegarów. "Nowe" pochodzą z nowszego modelu, który miał inaczej wyskalowane cyferblaty - w oryginałąch Vmax to 240, a w wymienionych 260 (oczywiście to sciece-fiction). Obecnie moje budziki zakłamują, zawyżając prędkość i wskazania tacho. Czy istnieje jakiś patent aby ogarnąć ten mankament? Dodam, że założenie oryginalnych tarcz nie jest możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 17:33, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Kup inne tarcze i zmień. Znajdziesz na forum mój opis jak to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakal
A1
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 17:45, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie kupiłem tarcze....indiglo ze specjalną grafiką....wysłałem do firmy, jako wzór tarcze z tych nowych zegarów. Myślałem, że się dogadają z moto. Poza tym wymiana tarcz nie rozwiąże kwestii zadłużania przebiegu. Szukam sposobu kompleksowego...
Może ktoś wie jaki element trzeba wymienić, może da się jakoś przeskalować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 18:37, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Można kupić emulator, koszt ok 200pln.
Nawet fajna sprawa. U mnie był założony ze względu na zmianę zebatki na 43.
To już było ze trzy lata temu więc nie pamiętam gdzie było kupowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 18:50, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
emulator to w zasadzie jedyna opcja, no chyba że zębatkami będziesz "nadganiał"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakal
A1
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 19:25, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Czyli mniejsza zembatka na tył...albo wieksza na przód i metoda prób i błędów.
Można to jakoś wyliczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 19:41, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ale to oczywiście wpłynie na dynamikę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Pią 22:20, 29 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ja mam taki gadżet [link widoczny dla zalogowanych] tylko starszy model i skalibrowałem sobie prędkościomierz bo mam inną zębatkę przód i tył a nawet jak zmienisz oponę na inną to możesz skalibrować. Mam nawet możliwość zmiany km/h na mph.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Pią 22:22, 29 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukaszReda
Motocyklista
Dołączył: 12 Maj 2018
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Reda
|
Wysłany: Pon 13:01, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | emulator to w zasadzie jedyna opcja, no chyba że zębatkami będziesz "nadganiał" |
Szanowni panowie, wytłumaczcie mi proszę o co chodzi gdyż zgłupiałem. Skoro czujnik prędkościomierza zamontowany jest przy kole, co ma za znaczenie jakiej wielkości tarcze założymy??? Ja zmieniłem z przodu w Dl650 z 15 na 16zębów (jestem mega zadowolony) i nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy licznikiem a GPS przed i po zmianie. Na mój chłopski rozum jeżeli czujnik byłby przed "zestawem napędowym" miało by to znaczenie, ale w przypadku gdy czujnik jest przy kole to "łan ciul" co się dzieje przy napędzie. Ktoś wytłumaczy? 😜👊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 13:07, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Tak, masz rację - jeśli czyta z koła to jedynie zmiana średnicy koła wpłynie na wskazania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artsys
A
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 13:13, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | Tak, masz rację - jeśli czyta z koła to jedynie zmiana średnicy koła wpłynie na wskazania. |
Ale w 1000 "czyta" nie z koła, a właśnie z zębatki zdawczej, czyli niezbędne jest albo zabawa ze zmianą zębów, albo przeskalowanie liczników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|