|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Śro 21:38, 02 Sie 2017 Temat postu: Wymiana żarówek postojowych |
|
|
Witam ...czy ktos ma jakies pomysly jak wymienic zarowki postojowe ? Pot leje mi sie ...od dlubania i kombinowania jak sie dobrac do nich ..czy naprawde trzeba polowe moto rozebrac zeby wymienic dwie zaroweczki ? Moze ktos to ma za soba i moze pomoc .. Dzieki za porady ..PS 'szukajka' wywrocila kolami pol internetu ale niewiele pomogla ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 21:41, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Było o tym na naszym forum na pewno, sam się udzielałem. Z tego co pamiętam trzeba je najpierw przekręcić a później ciągnąć. Nie pamiętam w która stronę, poszukaj na forum jeszcze.
Na tym zdjęciu troche widać wycięcia w gniazdach od postojówek. Ze strzałek narysowanych na po prawej stronie przy gnieździe postojówki wynika że żeby ją wsadzić trzeba włozyć i przekręcić w prawo. Wyciąganie odbywa się pewnie odwrotnie. to samo z drugiej strony z tego co widzę. Przekręcasz o 90*. Nie jest łatwo ale da się, poproś o pomoc może kogoś z mniejszymi i sprytniejszymi dłońmi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Śro 21:51, 02 Sie 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Śro 21:48, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
'Macalem' pod czasza i pod palcami wyczulem ze jest tam w tym gnizezdzie jakas gumka i nie chcialem zbyt mocno szarpac za nia co by nie wyrwac ale widze ze dosyc mocno ona siedzi ...faktycznie gdzies czytalem ze trzeba chyba w lewo 1/4 obrotu i powinna wyjsc ale czy to prawda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hawk1985
Motocyklista
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 22:44, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dla zachowania zdrowia psychicznego polecam zdemontować deskę rozdzielczą, tak jest dużo prościej, sam wymieniałem postojówki i h4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Śro 22:49, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
He he chetnie bym to zrobil nawet zaczalem ale wymieklem bo zatrzaski plastikowe bajka imbusy tez ale nie chce to cos zejsc ...nie wiem czy ten plastik nachodzi na zegary czy jest pod nimi cos kur....a chorego ... Jakies wskazowki jak to sie sciaga ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 23:09, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ludzie nie przesadzajecie. Drewniane rece macie ?
skrecasz kierownica w jedna strone, masz dosyc miejsca aby wlozyc lape wymacac przekrecic i wyjac.
Potem druga strona.
Postojowki sa na krotkich kabelkach spiete kostka z reszta instalacji.
dotyczy modeli 04-11 w nowszych nie wymienialem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Śro 23:33, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ok ale ta kostke najpierw wypiac a potem przekrecac i probowac wyjac zarowke czy najpierw wyjac zarowke a potem z kostki ..?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Śro 23:34, 02 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Czw 8:25, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
W nowszych tak samo, jak się wie co i jak to zajmuje nie więcej niż 10 minut na parę, sprawdzone dwa dni temu. Ja wkładałem rękę od dołu, chyba lepszy chwyt jest...
Nic nie wypinać, łapać nie za kabel ani gumkę tylko oprawkę żarówki, przy samej ściance czachy. Ja robiłem gołymi łapami ale łatwiej chyba w lekkich rękawiczkach, lepsze tarcie i więcej siły a przekręcić trzeba dość mocno, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, jakieś ćwierć obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez staszek_s dnia Czw 8:27, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Czw 10:09, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
oki dzieki zaraz ide do garazu pomeczyc sie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Czw 12:54, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
a wiec tak ...zaroweczki wymienione !! .. ale zeby sie zbytnio sie nie meczyc z kombinacja paluszkami bo rzeczywiscie jest dosjscie od dolu ale jak dla mnie mimo wszystko dosyc trudno dostepne ... wiec sciagnalem caly panel + zegary i wszystko dostepne jest wtedy jak na dloni ... calosc operacji trwala moze ze 30 min .. to kilka zatrzaskow plastikowych + kilka srub imbusowych w sumie banal !! .. (ale tylko oczywiscie wtedy jak sie wie jak do tego podejsc) ...po odkreceniu imbusow od panela i bocznych owiewek sciagamy te plastikowe zatrzaski wciskajac ich srodek jest tam ich ze 4 sztuki .. rozlaczamy plastiki i wyciagamy z czuciem panel ale zeby calkowicie go odlaczyc wraz z zegarami trzeba wypiac 1 x kostke z wiazka elektryczna i schodzi grzecznie calosc ... wtedy mamy naprawde dostep do wszystkiego .. zrobilem kilka zdjec jak bede mial chwile to wrzuce .. pzdr i dzieki wszystkim za pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Czw 12:57, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|