|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maqpro
A1
Dołączył: 09 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 10:48, 11 Lip 2019 Temat postu: Wymiana silnika |
|
|
Witam
Niestety muszę wymienić silnik w moim DL 650 2004. Bierze olej na potęgę, mając na full po 100 km przy prędkości 180 km/h jest Low. Nie kopci ale już nie jest tak sprawny. Zresztą nie o tym mowa. Dodam, że już więcej niż 180 nie da rady.
Czy ktoś przerabiał opcję wstawiania nowszej jednostki do modelu z 2004 roku?
Myślałem już o tym motorze z dwoma świecami na cylinder?
Będę wdzięczny za feedback.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maqpro dnia Czw 10:49, 11 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Czw 11:01, 11 Lip 2019 Temat postu: Re: Wymiana silnika |
|
|
Maqpro napisał: | Witam
mając na full po 100 km przy prędkości 180 km/h jest Low. |
A czego się spodziewasz przy takiej eksploatacji??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Czw 11:02, 11 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Czw 11:05, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
wymień pierścienie i usczelniacze zaworowe,będzie jak nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maqpro
A1
Dołączył: 09 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:44, 11 Lip 2019 Temat postu: Re: Wymiana silnika |
|
|
Kojot85 napisał: | Maqpro napisał: | Witam
mając na full po 100 km przy prędkości 180 km/h jest Low. |
A czego się spodziewasz przy takiej eksploatacji?? |
Szczerze to nie mam odniesienia do innych jednostek. Natomiast dwa lata temu na pewno nie spalał aż takiej ilości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 12:48, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Czyli go przez te dwa lata wykończyłeś... Może lepiej zmienić moto skoro lubisz ganiać z takimi prędkościami???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maqpro
A1
Dołączył: 09 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:48, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
czesterbb napisał: | wymień pierścienie i usczelniacze zaworowe,będzie jak nowy |
Myślałem nad tym. Natomiast koszt jest niewiele niższy od silnika w całości który jest dużo młodszy.
Dlatego pytam czy ktoś rozeznawał możliwość wstawienia młodszych silników do DL 650 z 2004.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maqpro dnia Czw 13:01, 11 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jonasz
Motonita
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: trójmiasto -> wielkopolska
|
Wysłany: Czw 13:13, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
tylko czy masz pewność ze ten silnik będzie w lepszym stanie? to ze nowszy nie znaczy ze lepszy.
Były małe zmiany pomiędzy modelami. Zmieniasz sam silnik czy silnik z osprzętem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jonasz dnia Czw 13:17, 11 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maqpro
A1
Dołączył: 09 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:24, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
jonasz napisał: | tylko czy masz pewność ze ten silnik będzie w lepszym stanie? to ze nowszy nie znaczy ze lepszy.
Były małe zmiany pomiędzy modelami. Zmieniasz sam silnik czy silnik z osprzętem? |
Zastanawiałem się nad tym. Myślę, że wszystko co integralne w module silnika trzeba by wymienić. Co z elektryką ? Nie wiem. W końcu tam są już w sumie 4 świece nie dwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leo
A1
Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Czw 15:25, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Sprzedaj i kup 1000ccm , 650 w tych prędkościach to zarzynanie... 1000ccm też nie będzie miał łatwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jonasz
Motonita
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: trójmiasto -> wielkopolska
|
Wysłany: Czw 15:51, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Maqpro napisał: | jonasz napisał: | tylko czy masz pewność ze ten silnik będzie w lepszym stanie? to ze nowszy nie znaczy ze lepszy.
Były małe zmiany pomiędzy modelami. Zmieniasz sam silnik czy silnik z osprzętem? |
Zastanawiałem się nad tym. Myślę, że wszystko co integralne w module silnika trzeba by wymienić. Co z elektryką ? Nie wiem. W końcu tam są już w sumie 4 świece nie dwie. |
o to mi chodziło, ze cały sterownik silnika potrzebujesz. czy on będzie chodził z Twoimi zegarami? może tak może nie...
Za dużo niewiadomych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 8:59, 12 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Maqpro napisał: | czesterbb napisał: | wymień pierścienie i usczelniacze zaworowe,będzie jak nowy |
Myślałem nad tym. Natomiast koszt jest niewiele niższy od silnika w całości który jest dużo młodszy.
Dlatego pytam czy ktoś rozeznawał możliwość wstawienia młodszych silników do DL 650 z 2004. |
Bez przeróbek możesz wrzucić silnik z 2004-2007 r. Silnik z jedną świecą na cylinder będzie do Ciebie pasował bez dodatkowych przeróbek.
po 2007 r. zmieniona została instalacja elektryczna, komputer i sam silnik. Więc tutaj to już praktycznie drugi motocykl na części potrzebujesz aby dokonać u siebie wymiany. Tutaj już silnik ma po dwie świece na cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez odyniec dnia Pią 9:00, 12 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 11:14, 12 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Od k7 w górę komputer jest na dwie kostki. Zabawa z kablami, może i wymiana całej wiązki, nie warto...
Jeśli faktycznie poruszasz się takimi prędkościami i olej spalany jest w oczach to tak jak pisali koledzy wyżej, czas kupić litra albo coś sportowo turystycznego. Lub po prostu zwolnić Pomęcz się trochę i sprawdź jak pobierany jest olej przy prędkościach do 140 lub mniej, jeśli to w twoim wykonaniu jest realne zrób tak z 1000km i podziel się wynikiem.
Jeśli nie dymi to może nie ma tragedii. Nieco droższy i głębszy serwis może nadać silnikowi dawny wigor. Używany silnik to właściwie loteria...
Jaki przebieg masz na liczniku? Skąd jest ten motocykl ? sprowadzony z Włoch z 20tys km , czy może znasz jego historię.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 11:17, 12 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KG-200
Motocyklista
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-direct
|
Wysłany: Pią 12:34, 12 Lip 2019 Temat postu: Re: Wymiana silnika |
|
|
Kojot85 napisał: | Maqpro napisał: | Witam
mając na full po 100 km przy prędkości 180 km/h jest Low. |
A czego się spodziewasz przy takiej eksploatacji?? |
Widać ja trafiłem na bardzo dobre Moto bo nie mam do chwili obecnej żadnych problemów na takich przelotach.. A zrobiłem już na nim 80k.km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:32, 12 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Ktokolwiek ma moto od Kojota, to wie, że Herr Kojot byle chłamu nie sprowadza!!!
I wszystkie "forumowe" jeżdżą bez grubszych awarii.... to tak z czytania ze zrozumieniem na naszym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 7:14, 13 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Przeloty 180km/h na małym DLu? Gratuluję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeZy
A2
Dołączył: 03 Wrz 2018
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Sob 20:45, 13 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Przeloty 180km/h na małym DLu? Gratuluję. |
Suzuki dl 650 k4 Gdańsk tunel pod martwą Wisłą lekki spadek wskazówka lekko nad 190 km/h
Da się? Da się!
Co prawda na codzień jeżdżę jak emeryt ale kiedyś trzeba było sprawdźic ile mój dl pojedzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeZy dnia Sob 20:47, 13 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:21, 15 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
DeZy napisał: | cynek napisał: | Przeloty 180km/h na małym DLu? Gratuluję. |
Suzuki dl 650 k4 Gdańsk tunel pod martwą Wisłą lekki spadek wskazówka lekko nad 190 km/h
Da się? Da się!
Co prawda na codzień jeżdżę jak emeryt ale kiedyś trzeba było sprawdźic ile mój dl pojedzie. |
Tyle, że jednorazowy test, to nie "przeloty"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Pon 9:21, 15 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 9:33, 15 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
DeZy napisał: | cynek napisał: | Przeloty 180km/h na małym DLu? Gratuluję. |
Suzuki dl 650 k4 Gdańsk tunel pod martwą Wisłą lekki spadek wskazówka lekko nad 190 km/h
Da się? Da się!
Co prawda na codzień jeżdżę jak emeryt ale kiedyś trzeba było sprawdźic ile mój dl pojedzie. |
Kwestia opon, wiatrów itd, ale mój bez kufrów licznikowo przekraczał barięrę 200 k5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|