|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zim
A2
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swidnica/DolnySlask
|
Wysłany: Śro 20:28, 18 Gru 2013 Temat postu: Wymiana Gmoli |
|
|
Witajcie,
Dzisiaj zabrałem się za wymianę fabrycznych gmoli na Heed'a.
I tu pojawia się kilka pytań i wątpliwości.
- czy ktoś mógł by zrobić zdjęcia gniazd tej długiej szpilki przechodzącej przez silnik(dolna śruba w oryginalnych gmolach). Nie wiem czy ta śruba jest dłuższa od standardowej i czy powinny być tak te tulejki( nie widzę ich w serwisówce)
- czy te cztery śruby od uchwytu silnika skręcacie na klej ( w serwisówce jest) jeśli tak to na jaki
Z góry dzięki za odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 20:46, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
He, he, miałem podobne dylematy jak wymieniałem gmole oryginalne na Givi
Jak masz założone gmole oryginalne, to masz również dłuższą śrubę/szpilkę. Jeśli gmole Heed nie są mocowane w tym miejscu, to musisz niestety poszukać krótszej śruby... Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/problem-po-wymianie-gmoli,10309.html#151830
A co do kleju, to ja użyłem niebieskiego Loctite.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 20:47, 18 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zim
A2
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swidnica/DolnySlask
|
Wysłany: Śro 20:52, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Biblo wielkie dzięki za odpowiedz, szukałem ale nie znalazłem twojego tematu,
Sorki za zdublowanie tematu....
<edit>
Potwierdź mi proszę momenty śrub cztery od uchwytu 35 Nm i szpilka na 93.
Rozumiem ze tych dystansów po obu stronach pozbyłeś się?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zim dnia Śro 21:06, 18 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 23:16, 18 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie znam momentu dokręcania śrub. Jak zastosujesz oryginalną, krótszą śrubę/szpilkę, to dystanse nie będą już potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|