|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saflon
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:47, 29 Lut 2012 Temat postu: Spuszczanie paliwa z baku w dl1000 |
|
|
Witam czy jest jakaś możliwość zlania benzyny z baku innym sposobem niż "rurka i zasysanie". Bo wiem że typowego kranika tam nie ma automatycznie zasysa pompka da się ten zawór jakoś odblokować i bez problemu zlać benzynę ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r_gustaw
A2
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:21, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no cóż , trzeba unieść zbiornik paliwa by dostać się do przewodu paliwowego (szybkozłączka) i do przewodów elektrycznych pompy paliwa.
Pompę można uruchomić przewodem "dodatnim" poprowadzonym od akumulatora lub robiąc zworę w gnieździe przekaźnika pompy paliwa (styki 30 i 87).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 1:27, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I polecam tu dużą ostrożność. Mój przyjaciel spuszczając w ten sposób paliwo ze swojej mazdy (podpinając pompę na krótko), spalił mazdę, garaż i pół domu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r_gustaw
A2
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 1:41, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a to mój kolega miał tak samo , różnicą tylko było BMW, a nie mazda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blunio
Gość
|
Wysłany: Czw 8:18, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Już sam nie wiem co kolega saflon kombinuje. Jak ma coś do zrobienia to bak zdejmie, a jak zdejmie to odwróci i wachę wyleje. A jak mu trzeba benzyny, to jednak rurką ... albo pójść na CPN
Ostatnio zmieniony przez Blunio dnia Czw 8:19, 01 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:29, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Trzeba uważać przy tym spuszczaniu "przez pompę" bo tłoczy ona z dużą prędkością przepływu i pod dość wysokim ciśnieniem. Nie da się jednak spuścić całego paliwa w ten sposób. W baku pozostaje ok. litra benzyny kiedy pompa zaczyna zasysać powietrze i "pluć"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saflon
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 16:16, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ehehe dzięki chłopaki, któryś ze sposobów pewnie przetestuje i mam nadzieje że nic nie spale . A cóż kombinuje wiadomo zima powoli mija, a mam zamiar troszkę poprawić wygląd mojego moto w szczególności bak, wgniecenie przygotowanie pod malowanie może jakiś aerograf z kolegą zrobię. dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|