|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 17:08, 03 Maj 2012 Temat postu: Regulacja linki gazu |
|
|
Dziś regulowałem rollgaz ponieważ był zbyt duży luz, zrobiłem to wg instrukcji obsługi i zaskoczyła mnie trochę śruba regulacyjna nr 4. Żeby uzyskać luz 2mm musiałem wykręcić ja prawie do końca. Instrukcja mówi również, że śrubę nr 2 należy po ustawieniu luzu linki wykręcić "do wyczuwalnego oporu". powiem szczerze, że jest to pojęcie bardzo względne, bo ja swoimi topornymi palcami nie czuję żadnego oporu a zbyt duże wykręcenie tej śruby powoduje, że rozllgaz nie chce wracać. W końcu śrubę nr 2 ustawiłem "na wyczucie". Czy linka otwierająca przepustnice, ta regulowana śrubą nr 4 mogła się tak naciągnąć, że trzeba wykorzystać prawe cały skok gwintu, czy to ja coś źle robię? (przy okazji, w instrukcji obsługi po Polsku znalazłem błąd, śruba nr 4 jest mylnie opisana jako nr 2)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:50, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, że jak ja robię zgodnie z instrukcją to mi nic nie wychodzi teraz robię na "czuja" i jest dobrze. Przy metodzie z serwisówki zawsze brakuje mi zakresu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyte07
A2
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:24, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | robię na "czuja" i jest dobrze. Przy metodzie z serwisówki zawsze brakuje mi zakresu. |
popieram !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 23:44, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to już mi lepiej swoją drogą, że ustawiłem luz na min dopuszczalne czyli 2mm i jest dużo lepiej niż było i najchętniej jeszcze bym teraz go zmniejszył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:14, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli by podpasowała założył bym manetke 1/3 od jakiejś crossówki. Miałem taką w CR250. Przy dwusuwie sprawdza się idealnie, można ciągle w rezonansie ciągnąć. A w DLu podskoczyło by spalanie na pewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 22:54, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę odświeżę temat.
Ja też zrobiłem regulację linki gazu według instrukcji - zlikwidowałem nadmierny luz. Tyle, że zaraz przy najbliższej jeździe luz powrócił. Niech ktoś podpowie co z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pon 23:36, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|