Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

750 cm3 i 80Hp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Nie 17:31, 27 Mar 2016    Temat postu: 750 cm3 i 80Hp

Czy ktoś to już stosował ?

[link widoczny dla zalogowanych]

https://www.youtube.com/watch?v=XqXWlGra6lw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 18:07, 27 Mar 2016    Temat postu:

Jest gdzieś temat o tuningu DL650 elementami z SV.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 9:50, 28 Mar 2016    Temat postu:

express napisał:
Jest gdzieś temat o tuningu DL650 elementami z SV.

http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/silnik-v2-650-uspiony-potwor,7863.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pon 10:27, 28 Mar 2016    Temat postu:

Ale to jest wątek na inny temat. Ja dałem link do zestawu z większą średnicą cylindra, a tu piszą o wałkach rozrządu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pon 10:27, 28 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 8:31, 29 Mar 2016    Temat postu:

A mapę wtrysku kto ci zmieni? Wczesne SV było na gaźniku. Problemu ze strojeniem nie ma żadnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 9:20, 29 Mar 2016    Temat postu:

Cena?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Wto 11:12, 29 Mar 2016    Temat postu:

pietryna napisał:
A mapę wtrysku kto ci zmieni? Wczesne SV było na gaźniku. Problemu ze strojeniem nie ma żadnego.


A co tu zmieniać ? To zmiana średnicy cylindra, bez dłubania w wałkach.

prostyelektryk napisał:
Cena?


Cena podana, 950 $ w USA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Wto 11:14, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 13:14, 29 Mar 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
A co tu zmieniać ?

No mapę wtrysku. Uważasz, że jak zwiększysz pojemność o 50ccm na cylinder to dawka paliwa ma zostać taka sama? Wtryskiwacz musi podlać więcej.
W najprostszej wersji starczy tzw. świnkę która weźmie czas wtrysku i go wydłuży o jakiś mnożnik, licząc, że resztę korekt po czujnikach załatwi już ECU które będzie myśleć, że podaje tyle ile sobie uwidziało.
Tak jak najprymitywniejsze LPG IV generacji. Chociaż nawet te centralki mają doprowadzone różne czujniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 14:18, 29 Mar 2016    Temat postu:

Pytanie, czy w ogóle jest sens bawić się w coś takiego. Moc małego DL jest jaka jest (moim zdaniem nie jest źle) a jeżeli ktoś potrzebuje więcej to lepiej zmienić na moto, które seryjnie ma większą moc. Ze sprzedażą takiego motocykla też może być ciężej. Osobiście nie miałbym zaufania do dłubanego sprzętu. Oczywiście, to tylko moje zdanie i szanuję inny pogląd na ten temat Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Wto 15:26, 29 Mar 2016    Temat postu:

To nie jest oferta dla ludzi, którzy nie lubią się w to bawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 16:19, 29 Mar 2016    Temat postu:

Kiedyś chciałem z simsona S51 zrobić super ścigacza. Zmieniałem cylindry na większe przerabiałem kanały, większe gaźniki... i już za młodych lat życie nauczyło mnie, że jak sie chce cos mocniejszego i szybszego to trzeba kupić mocniejszy i szybszy i nie kombinować. Bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Nad konstrukcją silnika ktoś myślał, liczył wytrzymałości, siły jakie tam wystepują. Przy większej mocy jaką daje ten zestaw wszystkie podzespoły dostają bardziej po dupie - bardziej niż został to zaprojektowane. Na pewno odbije się to na żywotności silnika i jego podzespołów.
Większą moc i prędkość również trzeba jakoś zatrzymać. Sporo ludzi i tak narzeka na słabe hamulce w DLu... Takie przeróbki wydają się proste, ale ciągną za sobą szereg innych przeróbek. DL 1000 rozwiązuje problem i myślę, że to najrozsądniejsze wyjście.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 23:11, 29 Mar 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
DL 1000 rozwiązuje problem i myślę, że to najrozsądniejsze wyjście.


Stawiam piwo przy jakiejś okazji Razz

W 1000 mocy nie brakuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 23:12, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 8:25, 30 Mar 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
Przy większej mocy jaką daje ten zestaw wszystkie podzespoły dostają bardziej po dupie - bardziej niż został to zaprojektowane.

No gladius ma 72KM z tego samego silnika. SV chyba nawet więcej miały więc akurat podbicie mocy Stroma z 68 do 80KM nie byłoby tragiczne, ale nie jest to mod który "turyści" będą robić bo nikogo to nie bawi pewnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Śro 9:09, 30 Mar 2016    Temat postu:

pietryna napisał:
... nie jest to mod który "turyści" będą robić bo nikogo to nie bawi pewnie.


Takie rzeczy robi się hobbistycznie, dla własnej przyjemności Smile Z punktu widzenia zastosowań praktycznych i czystej logiki, to jest to działanie pozbawione sensu. Podobnie jak bezsensowne jest posiadanie motocykla i jazda nim z kąta w kąt, a jednak mamy i jeździmy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 13:22, 30 Mar 2016    Temat postu:

Ja tam nie uważam, że posiadanie motocykla jest bez sensu. Dziwi mnie czemu u nas ludzie tak kurczowo trzymają się samochodów gdzie zimy ostatnio są krótkie. O ile luźniej by było jakby chociaż 1/3 osób jadących do pracy samochodem przesiadła się na motocykle czy skutery.

A że takie rzeczy się robi hobbystycznie to ja wiem. Ale tutaj większość hobbystycznie to jeździ w trasy, a nie dłubie zamiast jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Śro 13:36, 30 Mar 2016    Temat postu:

Wszyscy tylko kunie i kunie... Moment obrotowy się liczy! A jak ktoś lubuje się w kucach to czym prędzej na szlifierkę i będzie pełni szczęścia Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Śro 14:26, 30 Mar 2016    Temat postu:

Większa średnica tłoka to większy moment Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin