![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pegaso88
A1
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Mazury
|
Wysłany: Czw 13:06, 12 Sie 2010 Temat postu: zegary, kontrolki, kierunkowskazy - nie działa :/ |
|
|
Podczas dzisiejszego dojazdu do pracy zauważyłem, że nagle przestały działać mi zegary i wszystkie kontrolki, po chwili zauważyłem też, że nie działają kierunkowskazy. Domyśliłem się, że może być to któryś z bezpieczników – i rzeczywiście, bezpiecznik, który odpowiada za kontrolki, kierunki, światła pozycyjne i stopu był spalony. Na stacji wymieniłem go na nowy, włączyłem zapłon, zegary mnie „powitały”, zaświeciły się i po kilku sekundach znów bezpiecznik trzasnął…:/ Co to może być? Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:49, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przebicie.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Czw 14:49, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zwarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pegaso88
A1
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Mazury
|
Wysłany: Czw 15:26, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No ok, ale czy da radę coś z tym faktem zrobić w "domowych" warunkach? Czy serwis nieunikniony? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 16:00, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Myles ostatnio fure, lub jechales w duzym deszczy?
Moze wystarczy na poczatek wystawic na slonce, niech sie suszy?
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pegaso88
A1
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Mazury
|
Wysłany: Pią 0:08, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady, ostatecznie udałem się do Free and Fun Motors (byłem tam o 17:00), gdzie jak pokazałem panom mechanikom co jest grane to tylko popatrzyli na mnie i dialog wyglądał mniej więcej tak:
- ale Pan zostawia motocykl, prawda?
- no liczyłem raczej, że do 18 uda się coś zrobić
- ale Panie, żeby instalację przejrzeć to trzeba pół moto rozebrać, nie da rady tak od ręki!
- no ale może uda się jednak coś tak na szybko?
- no to chyba trzeba zawołać Tomka Kędziora...
I po chwili przyszedł Dr House od motocykli w osobie Pana Tomka, obejrzał, popatrzył, spaliliśmy razem kilka bezpieczników, a potem wymacał, że przewód który biegnie od zegarów jest lekko przytarty, bo szorował o lagi (nie był na swoim miejscu). Bo postawieniu diagnozy oddał pacjenta (mojego DLa ) w ręce innego mechanika ze słowami:
- zaizoluj i przyczep to żeby nie latało
Dodam jeszcze, że cała operacja nie trwała dłużej niż 10 minut i co więcej, leczenie było całkowicie bezpłatne
W ostatnim czasie robiłem kilka rzeczy w Free and Fun Motors i zawsze byłem zadowolony z usług, a po dzisiejszej akcji to jestem w ogóle wniebowzięty, także być może moja ocena będzie lekko tendencyjna ale jakby co to GORĄCO REKOMENDUJE TEN SERWIS!
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pią 9:59, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No i dobrze, ze sie szybko z tym sprawiliscie.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:15, 14 Sie 2014 Temat postu: Re: zegary, kontrolki, kierunkowskazy - nie działa :/ |
|
|
pegaso88 napisał: | Podczas dzisiejszego dojazdu do pracy zauważyłem, że nagle przestały działać mi zegary i wszystkie kontrolki, po chwili zauważyłem też, że nie działają kierunkowskazy. Domyśliłem się, że może być to któryś z bezpieczników – i rzeczywiście, bezpiecznik, który odpowiada za kontrolki, kierunki, światła pozycyjne i stopu był spalony. Na stacji wymieniłem go na nowy, włączyłem zapłon, zegary mnie „powitały”, zaświeciły się i po kilku sekundach znów bezpiecznik trzasnął…:/ Co to może być? Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za pomoc ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
Ja mam podobny objaw.
Jedyny dziwny objaw jest taki, że kierunki nie działąją przy załączeniu kierunkowskazów lub awaryjnych, ale już przy włączeniu alarmu działają.
Pegaso88, który to bezpiecznik? Ja przemierzyłem wszystkie w skrzyneczce obok aku, i nie są spalone.
Generalnie u mnie jest tak, że podczas jazdy zgasły kontrolki (poziom paliwa, temp. silnika), zegary (obrotomierz i licznik km/h), zgasły kierunki, zgasł stop i tylne światła pozycyjne. Aha, zgasły akcesoria podłączone pod fabryczny kabelek wyprowadzający zasilanie do akcesoriów po załączeniu stacyjki.
Działają: klakson, światła przednie krótkie i długie wraz z kontrolką długich, rozrusznik, silnik odpala. Przy załączeniu alarmu wszystko wyje jak należy, migają też kierunki, więc prąd do nich dochodzi.
Rozebrałem owiewki, wtyczka w zegary wpięta, nie zauważyłem żadnej wtyczki poluzowanej.
Ktoś podpowie co to za cholera??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 10:48, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Kierunki sygnalizujące swoją obecność przy alarmie nie powinny być chyba niczym dziwnym. Alarm zazwyczaj jest zasilany przez inny bezpiecznik, albo i bez. Jest za to podłączony bezpośrednio pod kierunki, więc przy uzbrajaniu i rozbrajaniu je sam zasila. Dlatego kierunki migają przy alarmie.
Z serwisówki K4 wygląda mi, że jest to bezpiecznik 5 (signal). Warto chyba by przejrzeć klasyka, czyli kostki za chłodnicą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 11:20, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki miotacz truskawek. Bezpiecznik faktycznie był spalony.
Teraz natomiast mam zagwózdkę. Tak jak pisałem wcześniej, bezpieczniki sprawdzałem bez wyciągając ich z gniazd.
Po prostu miernikiem dotykałem do punktów pomiarowych na górze bezpiecznika.
Felerny piąty wskazywał przepływ, więc uznałem że jest ok.
I teraz wspomniana zagwózdka:
po wyjęciu bezpiecznika "signal" i bezpiecznika "head LO" przy przemierzeniu gniazd bezpiecznikowych miernik pokazuje przepływ. Natomiast urządzenia z tych obwodów nie działają bez wpięcia bezpieczników.
Pozostałe gniazda po wyjęciu bezpieczników przepływu nie wykazują.
O co kaman?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:04, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
HelkaW napisał: | I teraz wspomniana zagwózdka:
po wyjęciu bezpiecznika "signal" i bezpiecznika "head LO" przy przemierzeniu gniazd bezpiecznikowych miernik pokazuje przepływ. Natomiast urządzenia z tych obwodów nie działają bez wpięcia bezpieczników.
Pozostałe gniazda po wyjęciu bezpieczników przepływu nie wykazują.
O co kaman? |
A możesz dokładniej opisać, jak robiłeś pomiar
Zakładam, że zamiast bezpiecznika w oba krańce wtykałeś miernik
Na pomiar jakiej wartości miernik był ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 13:07, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mierzylem tak jak piszesz. Miernik zwykly bez mozliwosci zmiany nastawien. Taki do mierzenia napiecia ktory piszczy gdy go zewrzemy. Podejrzewam ze urzadzenia podlaczone pod ten bezpiecznik zamykaja uklad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:36, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No to nic dziwnego...
Chcąc dokonać pomiaru wtykając miernik ZAMIAST bezpiecznika powinieneś go ustawić na pomiar PRĄDU. Natomiast zabawa przy innych ustawieniach, czy też takimi miernikami jak twój może być wprawdzie fajna, ale nie miarodajna .
Bezpieczniki na których miałeś piszczenie zabezpieczają urządzenia o stosunkowo dużej mocy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 13:41, 14 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:41, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No masz racje, tyle ze jestem u tesciow i tylko takie ustrojstwo mialem do dyspozycji. Tak czy siak wazne ze dziala. Dzieki wielkie za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 16:29, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
To co masz zamiar jeszcze popsuć, bo chyba lepiej naprawiać motor, niż siedzieć z teściową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18:00, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Z tesciowa.... nieee..... Raczej tesciu, skrzyneczka, i skladamy do kupy wszystkie owiewki. Normalnie to godzina-poltorej, ale z tesciem i skrzyneczka przewiduje montaz do 22ej;))
wczoraj w podobnej konfiguracji rozkrecilismy moto, "zmierzylismy" bezpieczniki;)), a przy okazji zamontowalismy scottoilera:) tez zeszlo.... oj zeszlo... ) ale w koncu urlop...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:56, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problemik, dziś przestały działać mi kierunkowskazy z prawej strony (przód i tył), lewe działają bez zarzutu. Na zegarach nie pojawia sie tez strzała w prawo. Rozebrałem przełącznik na kierownicy zwarlem na krótko i to samo, lewy ok prawy dupa Podejrzenia padły na przekaznik ale wydaje mi się że jeśli usterka dotyczy przekaznika to lewe kierunki też by nie działały. Czy są jeszcze jakieś kostki, styki miedzy przekaznikiemi a kierunkami na których może nie być przejścia? Jeśli tak to proszę o info najlepiej z foto czego i gdzie szukac Fajnie by było jakby ktoś z poznania mógł na chwilę uzyczyc przekaznika ze swojego moto abym na 100% mógł go wyeliminować (oczywiście się odwdziecze ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fino
A2
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 12:47, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zacząłbym od końca - miernik w garść i: styki żarówki (miałem przypadek wytarcia się końcówki żarówki o ile ta jest sprawna). Przewody do wtyczki łączącej, masa, przewód do "grubej" wtyczki i tu złącza (korozja styków) - problem wyjdzie po drodze. Problem z przewodami to rzadkość, najczęściej problem dotyczy wszelkich złączy - tu poza stykami przekaźnika masz co najmniej dwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:44, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj chcialem troszke pogrzebać, więc myślę pojadę do kumpla do garażu i tam pogrzebiemy bo kiepska pogoda. Ubieram się wsiadam na moto przekrecam stacyjke i ..... dupa. Moto nie chce odpalić (nie reaguje na starter), nie słychać pompy paliwa a na wyświetlaczu temperatura cieczy na max. Pinizej wstawiam foto. Prawdopodobnie wczoraj coś pogrzebalem tylko co, jak tylko wyciagalem przekaznik i rozbieralem wlacznik kierunkowskazow? Poradzi ktoś coś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Volly dnia Śro 19:45, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:49, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wygląda jakby kill switch był wyłączony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 20:06, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Otwarta kosa i wbity bieg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:12, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kill switch włączony, bieg neutral na fotk faktycznie nie widać biegu. Zastanawiałem się nad sprzeglem, ale wyjalem kostke i zrobiłem zwarcie i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 20:14, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
skoro grzebales przy wlaczniku kierunkowskazow to sprawdz czujnik klamki sprzegla
edit,
za dlugo wysylalo
edit 2:
kiedys czytalem ze ktos tez kill switch musial mostkowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:20, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:21, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kostka ECU, czujnik przechyłu może się przywiesił? Sprawdź błędy w dealer mode - a nóż widelec coś pokaże.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Śro 20:26, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:24, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki otzi jutro wlacze tryb dealer mode, oowiedz mi tylko jeszcze czy jak zrobie zworke na kostce to rozumiem ze później kluczyk w pozycji on? Spróbuje tez zrobic na krótko kill switcha. Niestety nie wiem co to czujnik przechylu więc jak możesz to daj znać gdzie tego szukać. Dodam jeszcze że przy naciskaniu na starter przygasaja światła jeśli tk ma jakieś znaczenie. A co do tej temperatury to normalne wskazanie przed odpaleniem moto?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Volly dnia Śro 21:28, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:59, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czujnik przechyłu masz przy przekaźnikach. Mocowany jest gumką na kawałku blachy (ten z prawej ze zdjęcia).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Śro 22:04, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 18:56, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ok sprawdziłem dzisiaj kill switch'a działa prawidłowo, sprawdziłem miernikiem. Próbowałem przejść na dealer mode, jednak po założeniu zworki na złącze diagnostyczne (u mnie z prawej strony baku) i przekręceniu kluczyka nadal tylko napis "check" i dupa nie pokazuje nic więcej Na czerwono zaznaczyłem jak się domyślam ten czujnik przechyłu, jak tym potrząsnąłem to słychać jakby w środku były małe kamienie . Bezpieczniki sprawdzone. Na żółto jest przekaźnik rozrusznika po przekręceniu kluczyka 0V.
Ma ktoś może schemat elektryczny do dl650? Gdzie należy sprawdzić napięcie w następnej kolejności po kill switchu?
Jak sprawdzić czujnik przechyłu czy działa prawidlowo? (można to jakoś zmostkować na chwilę?). Proszę o info bo na razie nie moge odpalic maszyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Volly dnia Czw 19:23, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fino
A2
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 20:42, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Schemat i manual [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volly
A2
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:51, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Usterka rozwiązana.
Kierunki nie działały ze względu na zaśniedziały styk w kostce za chłodnicą - po wyczyszczeniu wszystko śmiga jak należy.
Co do odpalenia to okazało się że nie było 12V na na kill switchu. Dzięki schematowi udało się dojść że napięcie na killa jest podawane z przekaźnika kierunkowskazów, co mnie troszkę zmyliło Myślałem że jak kierunki działają to przekaźnik jest ok a tu zonk. Po wymianie [przekaźnika moto odpaliło bez problemu, wszystko działa.
Dzięki za wszystkie wskazówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|