|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Pią 15:43, 12 Kwi 2013 Temat postu: zegarek sie przestawia .praca pompy paliwa |
|
|
cześć
latam sobie DL'em od kilku dni I zauwazylem problem z zegarkiem
z niewiadomych przyczyn co noc sie resetuje.
Drugi problem to po przekręceniu kluczyka dość głośno słysze pompe paliwa (chyba,tak tutaj wyczytalem ) też tak macie ?
moze te dwa przypadki sa sumą słabego akumulatora ? jak sądzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:48, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
z pompa typowe, no chyba ze masz abs/asc + t w swoim, a co do zegarka, jesli masz slabe aku to bys to odczul przy kreceniu rozrusznikiem... stawiam na luzna kleme albo wtyczka przy predkosciomierzu nie docisnieta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek4x4
A2
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 16:10, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dlaczego się resetuje to nie wiem a pompa ma być słychać przez chwilę zanim napompuje do właściwego ciśnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 22:30, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
leszek4x4 napisał: | dlaczego się resetuje to nie wiem a pompa ma być słychać przez chwilę zanim napompuje do właściwego ciśnienia. |
Dl nie ma czujnika ciśnienia paliwa, moduł steruje zwłoką czasową zawsze, chyba 3 seukndy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek4x4
A2
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 2:49, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie byłbym pewien, spróbuj dwa razy z rzędu zapłon włączyć.
jak jest ciśnienie pompa się nie włącza u mnie czasy kiedy ją słychać też są różne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 12:55, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
leszek4x4 napisał: | nie byłbym pewien, spróbuj dwa razy z rzędu zapłon włączyć.
jak jest ciśnienie pompa się nie włącza u mnie czasy kiedy ją słychać też są różne. |
a co masz? Stare tysiące na pewno mają stałą zwłokę czasową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek4x4
A2
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 13:29, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
starą 650
i nie żebym się chciał sprzeczać bo pewny nie jestem ale wydaje mi się że ma czujnik ciśnienia bo nie zawsze słychać pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 22:33, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
może słabo zwracasz uwagę na dzwięk pompy, jak masz mało paliwa, czy na zapłonie spadek napięcia spowodowany światłami pompa bedzie cichsza/głośniejsza. Jak będziesz coś dłubał przy moto to sprawdź. Odłącz paliwo od zbiornika(kruciec do butelki), a zostaw zasilanie. Włącz zapłon, jak po ok 3s wyłączy pompę czujnika nie ma. Jak będzie dłużej próbował i wyrzuci błąd Fi to znaczy że czujnik nie widzi ciśnienia.
Ale raczej DL nie posiada takiego wynalazku, tam w module pompy jest taki zaworek ciśnieniowy i to wszystko, taki prymitywny ten wtrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Wto 11:10, 23 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
a wyjaśinając sprawe resetu zegarka,problem był w akumulatorze,ktory padał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|