Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zegarek sie przestawia .praca pompy paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Pią 15:43, 12 Kwi 2013    Temat postu: zegarek sie przestawia .praca pompy paliwa

cześć Smile
latam sobie DL'em od kilku dni Smile I zauwazylem problem z zegarkiem
z niewiadomych przyczyn co noc sie resetuje.

Drugi problem to po przekręceniu kluczyka dość głośno słysze pompe paliwa (chyba,tak tutaj wyczytalem ) też tak macie ?
moze te dwa przypadki sa sumą słabego akumulatora ? jak sądzicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 15:48, 12 Kwi 2013    Temat postu:

z pompa typowe, no chyba ze masz abs/asc + t w swoim, a co do zegarka, jesli masz slabe aku to bys to odczul przy kreceniu rozrusznikiem... stawiam na luzna kleme albo wtyczka przy predkosciomierzu nie docisnieta Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek4x4
A2



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Pią 16:10, 12 Kwi 2013    Temat postu:

dlaczego się resetuje to nie wiem a pompa ma być słychać przez chwilę zanim napompuje do właściwego ciśnienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:30, 12 Kwi 2013    Temat postu:

leszek4x4 napisał:
dlaczego się resetuje to nie wiem a pompa ma być słychać przez chwilę zanim napompuje do właściwego ciśnienia.

Dl nie ma czujnika ciśnienia paliwa, moduł steruje zwłoką czasową zawsze, chyba 3 seukndy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek4x4
A2



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Sob 2:49, 13 Kwi 2013    Temat postu:

nie byłbym pewien, spróbuj dwa razy z rzędu zapłon włączyć.
jak jest ciśnienie pompa się nie włącza u mnie czasy kiedy ją słychać też są różne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:55, 13 Kwi 2013    Temat postu:

leszek4x4 napisał:
nie byłbym pewien, spróbuj dwa razy z rzędu zapłon włączyć.
jak jest ciśnienie pompa się nie włącza u mnie czasy kiedy ją słychać też są różne.

a co masz? Stare tysiące na pewno mają stałą zwłokę czasową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek4x4
A2



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Sob 13:29, 13 Kwi 2013    Temat postu:

starą 650 Smile
i nie żebym się chciał sprzeczać bo pewny nie jestem ale wydaje mi się że ma czujnik ciśnienia bo nie zawsze słychać pompę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 22:33, 13 Kwi 2013    Temat postu:

może słabo zwracasz uwagę na dzwięk pompy, jak masz mało paliwa, czy na zapłonie spadek napięcia spowodowany światłami pompa bedzie cichsza/głośniejsza. Jak będziesz coś dłubał przy moto to sprawdź. Odłącz paliwo od zbiornika(kruciec do butelki), a zostaw zasilanie. Włącz zapłon, jak po ok 3s wyłączy pompę czujnika nie ma. Jak będzie dłużej próbował i wyrzuci błąd Fi to znaczy że czujnik nie widzi ciśnienia.
Ale raczej DL nie posiada takiego wynalazku, tam w module pompy jest taki zaworek ciśnieniowy i to wszystko, taki prymitywny ten wtrysk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Wto 11:10, 23 Lip 2013    Temat postu:

a wyjaśinając sprawe resetu zegarka,problem był w akumulatorze,ktory padał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin