Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zagrzany faluje i gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Z
A1



Dołączył: 28 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:56, 27 Wrz 2024    Temat postu: Zagrzany faluje i gaśnie

Nie mogę dojść z tym moim strupkiem Smile

DL1000 2003r (Kanada)

Wyeliminowałem już wszystkie poboczne problemy. Teraz jestem już w czarnej D Smile


Wszystkie parametry są w normie, działa jak trzeba. Odpala od strzała. Ma moc, pięknie się zbiera.
Problem pojawia się po kilkudziesięciu kilometrach, gdy silnik się porządnie zagrzeje.

Problem polega na tym, że po zatrzymaniu (na przykład na światłach) obroty falują i silnik gaśnie. Odpala bez problemu.
Gdy odkręcę lekko manetkę ruszam i jadę bez kłopotu dalej. Mimo to po kolejnym zatrzymaniu, znów ten sam problem. Obrotry falują i motor gaśnie.

Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną???

Zawory Ok
STPS Ok
TPS Ok
Świece Ok
Kable Ok
Regulacja przepustnic/synchro Ok
Pompa paliwa Ok
Regulator ciśnienia Ok
MAP OK

Co może być nie tak??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 153
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Pią 14:37, 27 Wrz 2024    Temat postu:

W jaki sposób ustaliłeś wartości dla MAP? Masz jakiegoś kompa? Objawy wskazują na nieszczelny dolot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Z
A1



Dołączył: 28 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:45, 28 Wrz 2024    Temat postu:

MAP sensor jest podpięty pod jedną przepustnicę, stąd idzie sygnał. Wiem, że czasem robiono połączenie dwóch króćców tak aby MAP miał dokładne dane z dwóch cylindrów, a nie z jednego. Myślę jednak, że nie powinno mieć to takiego znaczenia.

Co do lewego powietrza to sprawdzałem i kiedyś faktycznie, króciec od przepustnicy zsunął się lekko. To naprawiłem. Obejmy są słabe, trzeba to poprawić, fabryka dała ciała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 153
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Sob 12:25, 28 Wrz 2024    Temat postu:

Lewe powietrze łatwo też sprawdzić psikając jakimś Plakiem w okolicy dolotu ale to zakładam, że wiesz...
A nie kopci nic z rury?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr Z
A1



Dołączył: 28 Cze 2024
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:39, 29 Wrz 2024    Temat postu:

Waluś napisał:
Lewe powietrze łatwo też sprawdzić psikając jakimś Plakiem w okolicy dolotu ale to zakładam, że wiesz...
A nie kopci nic z rury?



Sprawdzenie lewego powietrza to nie kłopot. Gdyby ciągnęło skądś to już byłby kłopot z precyzyjnym wyregulowaniem przepustnic.

Co do kopcenia, to totalny brak.
Generalnie silnik pracuje wzorowo, do momentu dobrego dogrzania. Potem obroty falują i po dwóch, trzech skokach gaśnie silnik. Odpalam bez kłopotu i znów to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 22:21, 29 Wrz 2024    Temat postu:

skoro ma to miejsce po nagrzaniu sinika to ja bym podejrzewał i wymienił czujnik temp. wody
tym bardziej ze nie jest zbyt drogi

[link widoczny dla zalogowanych]

może być ze wysyła do ECU złe sygnały a wskaźnik na zegarach działa z pewnym opóźnieniem i tego nie wykazuje

ale to tylko gdybanie...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin