 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stryju
A1
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 18:42, 04 Kwi 2018 Temat postu: Zablokowało kierownice. |
|
|
Witam wszystkich, dzisiaj miałem nieprzyjemna sytuację i w zasadzie nie wiem co się dzieje. Mianowicie zjeżdżając z górki natrafiłem na dziurę (średnich rozmiarów, widelec dobił do około połowy) po przejechaniu przez nią gdy widelec odbił to zablokowało mi kierownice, nie mogłem jej skręcić w żadną stronę i niestety skończyło się to niewielkim szlifem, natomiast gdy podniosłem moto z ziemi to kierownice skręca się normalnie... Teraz pada pytanie.... Czy to łożysko głowki ramy? Luzu to tam nie czuć więc lekko głupieję , do mechanika sie umówiłem dopiero na za tydzień bo takie maja terminy.... Jakieś podpowiedzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Śro 19:06, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
A błotniki nie zaplanował się o np. osłonę lub gmol? Kiedyś ktoś pisał o takiej sytuacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stryju
A1
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 19:42, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Akcja miała miejce na wyprostowanej kierownicy wiec watpie ale obejrze okolice moto czy sa jakies ślady takowej sytuacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:31, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Też podejrzewam, że błotnik zahaczył o gmole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Czw 11:45, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Też podejrzewam, że błotnik zahaczył o gmole. |
W zasadzie nic innego nie zablokuje kierownicy na sztywno.
Może coś z geometrią przedniego zawieszenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Czw 12:25, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jest to możliwe że błotniki wskoczył pod osłonę silnika lub gmoli taką sytuacja zdążą się w Afryce twin rd07 dlatego warto skrócić blotnik o 10 cm ale żeby taką sytuacja miała miejsce w v strom ,proponował bym sprawdzić luzy w lagach i łożyskach bo aż się wierzyć nie chce ale cóż nie ma rzeczy nie możliwych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stryju
A1
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 15:55, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wasza diagnoza okazała się słuszna, to błotnik jakims cudem wszedł pod gmol/osłone silnika... To teraz mechanik będzie musiał ocenić czy wszystko jest ok z przednim zawieszeniem... Obym nie musiał tam za dużo wymieniać ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trevor
Motocyklista
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 21:35, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja miałem właśnie taką sytuację w zeszłym sezonie i opisywałem ją na forum.
Przy dobiciu końcówka błotnika zaczepiła o mocowanie gmoli i zblokowało kierownicę ale po wstawieniu zdjęć okazało się że mam żle zamocowany uchwyt i po poprawce problem znikł zupełnie.
Na szczęście nic nam ani nikomu się nie stało ale w portki mało nie narobiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyra
Motocyklista
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:38, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jaki uchwyt....?jakiej firmy gmole
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stryju
A1
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 21:59, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja np mam gmole SW-Motech i osłone od Letko i u mnie porblem był, osłona zamocowana jest tak że inaczej się juz nie da, rura łącząca gmole pod silnikiem niestety dosc mocno sama w sobie odstaje Ja osobiscie obciąlem błotnik o 5 cm i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trevor
Motocyklista
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 22:11, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Gmole Givi ale nie pamietam jaki model,musiałbym wyszperać gdzieś paragon.
U mnie zblokowało się w miejscu gdzie do gmoli przymocowana jest alu osłona silnika.
Może nie do końca się poprawnie wyraziłem pisząc uchwyt. Sorrki.
Wstawiałem zdjęcia na forum. Odwrócenie tego mocowania oraz delikatne skrócenie i tak już poszarpanego błotnika (inaczej nie mogłem go uwolnić)
załatwiło sprawę na amen.
Wcześniej moto mi tak głęboko nie nurkowało dopiero po wymianie oleju w lagach pojawił się ten problem.Albo za mało oleju mi wlał mechanior albo nie taki jak powinien.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trevor dnia Wto 22:24, 10 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AndrzejB
A1
Dołączył: 05 Mar 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:23, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Miałem dokładnie to samo, po wjechaniu w dziurę błotnik zahaczył o mocowanie osłony silnika na łączeniu gmoli HEEDa. Samą osłonę miałem wówczas zdjętą, a owe mocowanie było odwrócone w stronę błotnika, po przekręceniu w prawidłową pozycję (w dół) sytuacja z blokowaną kierownicy po wjechaniu w dziurę nie powtórzyła się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 10:40, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Gmole Givi oraz osłona Givi na szczęście nie mają krawędzi o która błotnik mógłby zahaczyć.
Poniższe zdjęcie pokazuje, że jest tam mało miejsca. Widoczne są ślady po kontakcie przedłużenia błotnika z mocowaniem gmoli.
Każde gmole sa nieco inaczej powyginane, teraz mam założony inny egzemplarz (ten sam model) i mocowanie jest 5mm dalej. Mierząc od kolektora do najdalej wysuniętej krawędzi mocowania było 45mm, teraz jest 40mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|