 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Nie 12:21, 13 Maj 2012 Temat postu: Wyciek paliwa dl 1000 |
|
|
Witam wszystkich. Mam taki mały problem w moim dl 1000 2008r gdy stoi nieodpalany tydzień to po odpaleniu zaczyna śmierdzieć paliwem i widać że gdzieś cieknie pod bakiem na środek silnika. Gdy silnik już się rozgrzeje to wyciek ustaje.
Sprawa jest dziwna bo gdy jeżdżę regularnie np co dziennie albo co 2 bądź co 3 dni nie mam takiego objawu, dzieje się to tylko wtedy gdy motocyklem nie jeżdżę więcej jak tydzień.
Spalanie w trasie jest w normie.
Tak myślałem że może cieknie z okolic gaźnika, w sumie to nie wiem bo za bardzo to nie widać skąd wycieka, a może cieknie gdy motocykl pracuje na ssaniu?
Może ktoś z urzytkowników spotkał się z takim przypadkiem i mi pomoże.
Z góry dzięki.
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Nie 12:39, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 12:43, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
z gaznika na pewno Ci nie cieknie, bo go tam nigdzie nie ma 
Natomiast moze cieknie z szybkozlaczki pod zbiornikiem, latwo jest ja zepsuc podczas nieumiejetnego zakladania, alebo moze zgubila sie gumka, w trasie bedzie spoko bo silnik wciagniewszystko to co by mialo wycieknac
Wiec zbiornik w gore i nalezy przegladnac polaczenia i przewody.
Kanapa w gore i wystarczy odkrecic jedna srobe do zbiornika i podeprzec go na dolaczonej podstawce, dostep jest wtedy wystarczajacy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Nie 12:51, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | z gaznika na pewno Ci nie cieknie, bo go tam nigdzie nie ma 
Natomiast moze cieknie z szybkozlaczki pod zbiornikiem, latwo jest ja zepsuc podczas nieumiejetnego zakladania, alebo moze zgubila sie gumka, w trasie bedzie spoko bo silnik wciagniewszystko to co by mialo wycieknac
Wiec zbiornik w gore i nalezy przegladnac polaczenia i przewody.
Kanapa w gore i wystarczy odkrecic jedna srobe do zbiornika i podeprzec go na dolaczonej podstawce, dostep jest wtedy wystarczajacy |
Dzięki za podpowiedź ale wydaje mi się że jak by ciekło z tej szybkozłączki to nawet na zgaszonym silniku.
A u mnie zaczyna cieknąć jak go odpalę po dłuższym postoju np. tydzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 12:59, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nie bedzie cieklo na zgaszonym bo pompe masz w zbiorniku i na zgaszunym silniku nie paracuje wiec na polaczeniu nie ma cisnienia
to nie jest zasilanie opadowe tak jak bylo w WSK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Nie 13:07, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ok dzięki poobserwuje może faktycznie cieknie tak jak piszesz z tej szybkozłączki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:12, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Marek445 napisał: | ok dzięki poobserwuje może faktycznie cieknie tak jak piszesz z tej szybkozłączki. | No i jakieś wnioski bo mnie zainteresowało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Nie 19:15, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko się wyjaśniło. Dopiero wczoraj odpaliłem po raz pierwszy od tygodnia i leciało z tego wężyka paliwa który łączący jeden wtrysk z drugim. Metalowe opaski były do wymiany. Narazie jest spokój, zobaczymy po dłuższym postoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buku22
Motocyklista
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Nie 21:22, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
O, i w moim zaczęło paliwkiem wanieć (DL650, 2008). Tylko tak dziwnie, jednego dnia czuję paliwo, innego nie, niezależnie od tego czy zbiornik pełny czy nie. A wszystko zaczęło się po przeglądzie w ASO... I zaczął więcej palić... Przed wizytą w ASO wychodziło mi przeważnie 4.6l (głównie miasto i niedalekie okolice, spokojna jazda). A przy ostatnim tankowaniu wyszło 5.4l (jazda tak samo spokojna, miasto i niedalekie okolice).
Rozpoczynam obserwację i "pamiętnik" - dzień pierwszy, śmierdzi, 1/2 zbiornika, etc, etc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel_chorzów
A1
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sob 9:48, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ide sprawdzic te wezyki u siebie bo mam ten sam problem. sika pailiwem po zimie... trzeba bak podnosić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maikpl
A
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 10:22, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
he he czyż by ciekło wszystkim co byli w aso??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Nie 12:27, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Trzeba podnieść bak inaczej się nie dojdzie do opasek na wężyku pomiędzy cylindrami. Ja miałem właśnie te opaski poluzowane, skręciłem mocniej i po problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siekieramotyka
A
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:12, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie podobny problem po zimie tyle, że ja mam te opaski na stałe ściągnięte a nie dokręcane, jak próbuje je ruszyć to są lekko luźne i kręcą się.
Pytanie tylko jak je zdjąć próbowałem kombinerkami ale ta blacha twarda jak diabli, nawet nie drgnęła...
-------------
Dobra, zdjąłem je podważając, jutro założę skręcane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siekieramotyka dnia Pią 21:22, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miszalak
A2
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:55, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie były podobne objawy. Waniało paliwem. Po wymianie gumowego wężyka i zacisków wszystko ok. Podobno ten typ tak ma, guma parcieje zaciski się luzują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 10:11, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
miszalak napisał: | U mnie były podobne objawy. Waniało paliwem. Po wymianie gumowego wężyka i zacisków wszystko ok. Podobno ten typ tak ma, guma parcieje zaciski się luzują |
Zalecenie Suzuki z instrukcji serwisowej: przewody paliwowe - wymiana co 4 lata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam211
A1
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: Pon 23:46, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, u mnie w dl650 k7 właśnie po postoju 2 miesięcznym po odpaleniu zaczęło lecieć paliwo po silniku. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wyciek ustał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|