|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:59, 11 Kwi 2012 Temat postu: wibracje |
|
|
Jestem w trakcie docierania l2. Mam już bagatela 600km przebiegu więc w konkursie nawiajania km raczej nie wystartuję. Zgodnie z zaleceniami docieram moto jeżdżąc z prędkościami wołającymi o pomstę do nieba (poniżej 6000rpm).
Dokładnie przy przekraczaniu 5000rpm (bez względy na bieg) moto wpada w nieprzyjemne bardzo odczuwalne wibracje o dużej częstotliwości/natężeniu (fizyków z wyksztalcenia przepraszam za nieprecyzyjne określenia).
Te intensywne wibracje mijają po przekroczeniu 6000rpm.
Czy ktoś ma podobnie?
Czy w małym dl'u to normalne zjawisko?
Jakie mogą być przyczyny?
Poza tymi objawami moto spisuje się bez jakichś szczególnych niespodzianek.
Montowałem do niego m.in. płytę mocowaną na tych samych śrubach co wydech - czy to może mieć coś wspólnego? Dodam, że sprawdzałem i śruba nie jest dokręcona na maksa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 11:02, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem na ile intensywne są te wibracje u Ciebie, ale u mnie drżenie elementów ( np gmoli) przy 5 RPM to norma, więc widać tak ma być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 12:32, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Masz gmole Givi...? Wpadają w jakiś rezonans przy 5000 rpm. U mnie pomogło zapodanie do wnętrza gmoli co nieco... pianki montażowej do okien:) Wibracje zniknęły, poważnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:50, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
wibracje wyczuwam na kierownicy, ale żeby szukać na gmolach to nie wpadłem sprawdzę przy następnym odpaleniu moto.
No i sprawdziłem. Coś w tym jest, bo na gmolach jest to odczuwalne ale czy to one są źródłem drżenia motocykla?
Jakie poza pianką montażową znacie sposoby na te wibracje?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pboy dnia Śro 8:41, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:40, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
pojeździłem pomacałem i największe wibracje są odczuwalne na piątym biegu przy 5000rpm. Gmole wtedy drżą nieco bardziej niż normalnie ale nie mam pewności czy to od niech się zaczyna problem.
Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 8:46, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Najlepszy sposób na wibracje na gmolach - to nie zwracać uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:40, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To moto poprostu wibruje najmocniej przy 5000. Niech ci coś pod zegarami zacznie wibrować to kurwicy można dostać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:28, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | To moto poprostu wibruje najmocniej przy 5000. Niech ci coś pod zegarami zacznie wibrować to kurwicy można dostać |
Niezakręcona śrubka w uchwycie do Larka 35 na przykład... hałas jakby moto się rozpadało na kawałki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:04, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Śruby mam dokręcone wszystkie.
Z dokręceniem gmoli to nawet przesadziłem, bo udało mi się ukręcić to w co w śrubie wkłada się imbus
Zastanawiam się czy jest możliwe żeby np. śruby centralki, płyti lub gmoli były przykręcone zbyt mocno?
Np. płyta pod silnik jest mocowana śrubą wydechu, może to być za mocno skręcone?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pboy dnia Czw 16:11, 26 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 14:43, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jak nie ukreciles to nie jest za mocno kazda śruba musi byc dokrecona z wlasciwa do swej wielkosci sila, po to by jej nie wyrwac lub nie urwac, ale jak dokreciles mocno i nie wyrwales/urwales to jest oki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 21:28, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a poza tym ja profilaktycznie śrubki w moto na klej wkręcam i zostawiam na 24h więc jak mam przykręcone właściwym momentem i zaklejone to nie ma prawa się ruszyć, a wibracje pewnie są ale dla mnie ważniejsza jest droga, wiater we włosach ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 10:25, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | jak nie ukreciles to nie jest za mocno kazda śruba musi byc dokrecona z wlasciwa do swej wielkosci sila, po to by jej nie wyrwac lub nie urwac, ale jak dokreciles mocno i nie wyrwales/urwales to jest oki. |
Ale płyta pod silnik jest mocowana (EVO na pewno a myślę że "letkowa" też) na gumowych podkładkach, żeby te wibracje przenoszone z silnika tłumić.
Jak dokręcisz za mocno śruby to gumowe podkładki rozpłaszczysz albo całkiem "wypchniesz" poza miejsce styku i nie będzie warstwy tłumiącej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
predatorship
A1
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:24, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem, że z tymi wibracjami mam tak samo w moim L2!
U mnie te drgania pojawiają się przy 4900rpm na każdym biegu, choć najbardziej są wyczuwalne na 4,5,6, a najmniej na niższych.
Do pierwszego przeglądu nie miałem zamontowanych gmoli i nie miałem takiego zjawiska.
Na pierwszym przeglądzie po 1000km poprosiłem, aby zamontowali oryginalne gmole Suzuki.
Montaż gmoli wiązał się z wymianą szpilki na tą, którą jest w komplecie z gmolami. W ramach serwisu dokonali także skasowania małego luzu na klamce od sprzęgła.
Jeśli Ty masz tak z gmolami Givi to jest tutaj jakaś fabryczna skucha.
Problem z wibracjami od fabrycznych gmoli w zakresie ok. 4600-5000rpm w L2 jest sygnalizowany także na innych forach.
Mam nadzieję, że nie naruszam regulaminu podając link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez predatorship dnia Nie 22:27, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:18, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko z tym że pozwolę sobie scalić w jeden post.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 17:33, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli to kwestia gmoli (u mnie givi) to chyba poszukam rozwiązania jak je usztywnić. Może jakaś dodatkowa belka albo połączenie ich ze sobą coś da. robił ktoś coś podobnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 22:04, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zawsze można przejść na litra, gmole nie wibrują sorry, musiałem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:56, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak Mag i ja. wciśnij do gmoli piankę montażową, taką do okien. Może nie przestanie wibrować, ale może troszkę ale na pewno nic brzęczeć nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:19, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Najprostsze rozwiązania są zwykle najlepsze... Nie szedłbym w kierunku usztywniania gmoli bo:
a) dołożysz tylko jedną rzecz więcej do wibratora...
b) jak tak super usztywnisz gmole to przy tfu!!! wywrotce pogniesz ramę zamiast gmoli...
V-ki po prostu wibrują i trzeba to pokochać - jak nie gmole to coś innego, jak nie przy 5000 rpm to przy 6500 rpm. Jeżeli komuś to przeszkadza w czerpaniu frajdy z jazdy (i piszę to bez żadnej złośliwości bo potrafię to zrozumieć) to może lepiej pomyśleć o jakiejś rzędowej czwórce, kultura pracy silnika jest w nich wyższa. Ale oczywiście coś za coś...
Ja uwielbiam te wibracje od dużej V-ki odczuwalne na dupie, plecach i nadgarstkach, będzie mi ich brakowało jak się kiedyś przesiądę na coś bardziej "smooth"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
predatorship
A1
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 13:04, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, z tymi wibracjami to bądźmy poważni.
Motocykl bez gmoli nie wpada w wibracje, a po ich zamontowaniu tak co znaczy, że jest to wada fabryczna samych gmoli lub fabrycznego sposobu mocowania.
Jest to ewidentna wada, którą należy reklamować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 15:34, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zdaj nam relację jak Suzuki rozwiązało Twoją reklamację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 15:37, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak to jak? To proste, trzy razy wezmą motocykl do serwisu, spróbują przekonstruować maszynę a jak nie pomoże z czwartym razem dadzą nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:26, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
proponuję zatem Goldwinga zakupić, on tam na tych meblach salonowych nie ma żadnych wibracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinek
Motocyklista
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żmigród
|
Wysłany: Pon 20:58, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik bo spadnę z fotela
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:14, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | Jak to jak? To proste, trzy razy wezmą motocykl do serwisu, spróbują przekonstruować maszynę a jak nie pomoże z czwartym razem dadzą nowy |
3 razy wezmą do salonu zczeszą z Ciebie 550 zł za każdym razem i powiedzą "ten typ tak ma"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
predatorship
A1
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:44, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą wynalazca oryginalnych gmoli Suzuki, ten skośnooki d'Vinci to wypisz / wymaluj prawdziwy człowiek odrodzenia, geniusz. Zaistnienie wibracji dokładnie w tym przedziale obrotów wymagało pewnie spełnienia równocześnie z 55 różnych warunków jak choćby materiał, waga, grubość rurki, średnica szczeliny powietrznej, odpowiedni stosunek małego d do dużego D i liczba wygięć, pewnie też kolor.
Jeśli ktoś miałby cel sam w sobie wykonać prototyp takiego urządzenia musiałby zaprządz do obliczeń jakiegoś Craya, a tu masz taki żółty reformator po kilku dzbankach ryżowego wina zasiadł pod kwitnącą wiśnią i czarną farbą za pomocą jednego ruchu pędzla stworzył takie arcydzieło.
Arcydzieło, które przy 4600 wprawia w swędzenie stopy, przy 4700 powoduje skurcz w łydkach, przy 4800 łaskocze w jajka, przy 4900 swędzą dłonie na kierownicy, a przy 5000 pękają żyłki w białkach oczu. K.... m..!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:12, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Więc może lepiej zdemontować gmole i kupić crashpady?
Swoją drogą te wibracje o ile dobrze pamiętam dość pozytywnie przyjmuje mój plecaczek
Nie wiem jak bardzo wibruje Ci motocykl. Nawet nie wiemy skąd jesteś, żeby ewentualnie móc podjechać spotkać się i ocenić co to może być...
Ja nawet nie wiem czy mój wibruje, a nawet jeśli to po blisko 50000km zdążyłem zapomnieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:26, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przejechałem 50 tys.km DL650 z gmolami Givi i nic mi nie popękało, a sztywniało tylko to co powinno i w odpowiednich momentach...
Pianka montażowa daję radę, a estetyki nie psuje, bo przecież dajemy ją do środka rury gmola nie na zewnątrz. Gmole mocowane wąsko przy silniku i rozszerzające się potem na boki i do góry będą wibrować i nie sądzę, żeby givi czy suzuki robiło nad tym doktorat, bo wynika to z fizyki - mała amplituda "drgań" w miejscu mocowania (które to drgania są naturalne dla silnika typu V-twin) podczas przenoszenia na coraz dłuższe ramię gmola ulega wydłużeniu i... powtarzam się "praw fizyki Pan nie oszukasz". Można nie mieć gmoli, można wymyślać swoje własne mocowane gdzieś indziej (???) a można... jeździć i cieszyć się jazdą.
PS Mam jeszcze w piwnicy tą piankę, bo to jednym pojemnikiem pewnie z 5 par gmoli by opędził. Jak ktoś chętny to dajcie znać i weźcie zestaw kluczy jutro do 2Koła to zaradzimy wibracjom popijając Tymbark...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:39, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To weź tą piankę jak będziesz do mnie jechał. Ja w prawdzie nie stwierdziłem żednych wibracji generowanych przez gmole, ale pianka też nie zaszkodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:43, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
OK czekam na klocki z Motoristy i przyjadę na dłużej:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:55, 08 Maj 2012 Temat postu: o ile wiem nie ma jeszcze nowego litra |
|
|
gregorio napisał: | zawsze można przejść na litra, gmole nie wibrują sorry, musiałem.. |
o ile wiem, to nie ma jeszcze nowego litra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 22:33, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
może i dobrze, bo jakby w nowym tysiącu miały wibrować, to wolę starego ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 0:03, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
litr moze i nie nowy ale na pewno lepszy od malego nowego (i teraz posypia sie gromy, ale co tam )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cinek
Motocyklista
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żmigród
|
Wysłany: Śro 8:35, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Oj tam gromy, każdy kupował z wyboru anie przymusu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:32, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ale niebieskie są szybsze!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 9:39, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a wracajac do powyższego problemu, to warto by bylo sie przyjrzec tym gmolom nieco dokladniej, bo byc moze ze wystepuje na ich konstrukcji zbyt dlugi odcinek bez podparcia, ktory wpada w wibracje.
Nie znam kostrukcji tych gmoli ale mozna by stworzyc przegub ktory podeprze gmole, ale nie zmieni ich dzialania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 10:05, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, Floydoo, o tym pisałem. Od punktu mocowania z przy silniku do wysokości połowy baku idą "wąsy" gmoli i IMO to to wpada w wibracje. Wpisz sobie w google "givi tn532" i obejrzyj fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:14, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To trzeba między nimi dospawać rurkę idącą górą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 10:16, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Taką jak mają Młody i Motomed...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:23, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Taką jak mają Młody i Motomed... |
Nie, nad zbiornikiem, będzie stywniejsze! A z przodu zdeżak z szyny kolejowej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 11:57, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
MaG ale w temacie jest chyba mowa o gmolach Suzuki w modelu L2.
Roadrunner, wiesz dobrze ze nie mozesz spawac w takich miejscach, oraz takich rzeczy, ja natomiast mysle o wsporniku/zastrzale na opaskach ktory na srodku bedzie mial przegub amortyzujacy przy szlifie tak by gmole nie uszkodzily ramy motocykla. Podobnie jak sie robi z dodatkowym orurowaniem w SUVach, gdzie mamy do czynienia z rura 2,5'' przymocowana na srobkach M8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 15:40, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | MaG ale w temacie jest chyba mowa o gmolach Suzuki w modelu L2. ... |
Nieprawda:) Temat założył pboy i w swoim trzecim poście napisał, że ma Givi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pboy
A
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 16:35, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie zamontowane są givi, ale kolega predatorship zgłaszał podobny przypadek w suzukowskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamo2411
A1
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 8:31, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Ja z tymi dziwnymi dźwiękami i wibracjami spotkałem sie po raz pierwszy podczas przejażdżki testówką w Piasecznie. Dokładnie przy 5000 obr. pojawiał sie zauważalny hałas.
W moim egzeplarzu udało mi sie zamontować gmole i płytę tak aby nic nie hałasowało ale....od samego początku, zaraz po odbiorze (jeszcze bez gmoli i płyty) zauważyłem że w okolicach wspomnianych obrotów pojawia się jakiś "nowy" dźwięk (jakby cykanie albo delikatny rezonans któregoś z elementów).
Więc albo u mnie coś jest nie tak, albo ten zakres obrotów jest na tyle specyficzny że coś musi wpadać w wibracje i jednocześnie wydawać jakiś dźwięk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 22:04, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam L2 i dopiero jak zacząłem czytać o wibracjach tu i na anglojęzycznych forach to zacząłem je odczuwać, chyba siła sugestii .
ps. Mam gmole GIVI i są zajefajne w połączeniu z osłoną sw-mototech
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Breit dnia Wto 22:05, 17 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikmac
A
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:28, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ale w czym problem... wibracje sa pomiedzy 5 a 5,5K... wystarczy zawsze jezdzic powyzej 5,5.... tak od 6 do 11...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|