 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rodzer90
A1
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Sob 16:31, 28 Paź 2017 Temat postu: Vstrom K5 problem z FI po powrocie z serwisu |
|
|
Witajcie.
Mianowicie mam taki problem ze swoim Vstromem 650. Od pewnego czasu motocykl nie podciągał obrotów na zimnym silniku , miał ostre żrące spaliny i na sam koniec wchodził w obroty z 1300 na 2000/2200 rpm.
Z braku czasu a bardziej z braku przyrządów i wiedzy na temat Vstroma oddałem motocykl do WMW Rzeszów.
Zleciłem wykonanie : zawory , synchro i ogarniecie nierównej pracy silnika
Mija 3 dni i telefon z serwisu.
Zawory z normie , swiece wymienione TPS sprawny problem jest z synchro , totalnie rozjechane wartosci i nie moze ustawić bo ktoś to ustawiał i pacałychy narobił. ( dziwne bo przez 6 tysiecy zrobione osobiscie w tym roku motor chodził jak rakieta ) .
Wymienili całe przepustnice z wtryskami ( uzywka ) odbieram motocykl na ucho chodzi znacznie lepiej równo nie strzela , ssanie podciaga obroty na zimnym jest okey.
Wyskakuje na autostrade 1.2.3.4.5 wbijam 6 odkrecam mocniej manete so wyprzedzania a tu czerwona lampka i bład FI zmiennie z godzina. I na wysprzegleniu obroty 4 tysiące. Gasze motor odpalam jest okey brak błedu. Wiec startuje krecąc silnik na kazdym biegu po 8 tysiecy az dochodze do 6 biegu w okolice 6.5 tysiaca i znowu bład. Dodam ze przed serwisem ani razu nie miałem zadnego błedu.
Gdy wchodze w tryb dealer mode nie wykazuje błędów C00.
Jedno jest pewne nie oddam wiecej im motocykla bo po prostu nie oddam mam jakoś zbyt mało zaufania.
Czy ktoś ma sugiestie na co zwrócić uwage ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Sob 17:23, 28 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Założyli mu kaganiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 9:20, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdź TPS. Miałem w tym roku problemy z TPS i magnetem i tak samo wchodził mi na obroty nawet do 4.000, mało mocy, itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rodzer90
A1
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pon 12:14, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy znowu zapaliła się kontrolka FI wiec z błedem wrociłem do domu po zapasowy klucz zeby nie gasic silnika a zarazem otworzyć kanape. Podczas pracy silnika podlaczylem kabelek w tryb dealer mode i wyskoczył bład C28 czyli cos z STVP . Wiec dzwoniłem na serwis i prawdopodobnie zwrócą mi kase za przepustnice bo jest na 80% walniete :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rodzer90
A1
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pon 17:32, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Aktualizacja. Podmieniłem sprawny silnik krokowy zmierzyłem rezystaje i jest w normie przepustnice pracuja bez przeszkód , złacza czyste nie zasniedziłe pomimo to po kilku minutowej jezdzie bład ponownie wyskakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|