|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnny24
A1
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:52, 13 Cze 2018 Temat postu: vstrom 1000 napiecie na akumlatorze 10,3 |
|
|
Witam mam problem z dl100 dzisiaj mój sprzet nie odpalił,po podłaczeniu do samochodu odpalil bez problemów ale zgasł po 3 min .Napiecie na akumlatorze10.3v.Co moge zrobic, sprawdzic? [/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:36, 13 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Hej!
W zeszłym sezonie miałem podobny problem z aku...
Skończyło się to podczas zeszłorocznej majówki ściąganiem moto z trasy do domu!
Przyczyna: padnięty aku oraz jak zawsze w DL 1000 (ja akurat mam K-7) awaryjnie pracujący alternator!!!
Po tym wydarzeniu zakupiłem nowy Akumulator żelowy 12V 14AM/h, oraz wstawiłem cały nowy ulepszony alternator!!!
Skutek: rok minął wszystko działa jak trzeba, a po zimie odpalił bez dodatkowego ładowania!!!
Nadmienię, iż mam trochę podłączonych gadżetów i ładowanie jest w przedziale 14,4-15,00 V!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:27, 13 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Musisz wymienić aku na nowy.
Przy tak głębokim rozladowaniu to nic z niego nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:57, 15 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Nic nie będzie bo pewnie jedna cela padła w aku. jak masz takie napięcię.
Kup markowy żelowy i będziesz mieć spokój przez kilka lat np: Yuasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnny24
A1
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:59, 15 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
kupilem nowy aku,napiecie po odpalenu moto 12,8v ,mam pytanie czy wiecie jak sprawdzic regulator napiecia, bo mysle ze w nim jest problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 8:53, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
W/g mnie możesz mieć problem również z altetnatorem!
Pokolei, są specjalne mierniki i rozumiem, że ładowanie z alternatora wyszło Tobie 12.8 V, to na pewno za mało.
Powinno być minium 14.0 V tak do 14.5 V.
Natomiast regulator napięcia trzeba podpiąć pod kostkę dochodzącą a następnie na wyjściu. Tyle wiem, bo to mi sprawdzał spec elektryk!
I z regulatora wyjście najbardziej optymalne jest 13.8- 14.3 V
Tyle pamiętam z teorii....
PS. Oczywiście wszystko przy włączonym silniku, rozgrzanym i sprawdzanie przy obrotach 1500 do 4000 o/min.
Życzę sukcesów 😛😎
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Sob 10:08, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid285
A2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 9:27, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
ja bym szybkich diagnoz jednak nie dokonywał, pytanie czy dałeś popracować sprzętowi czy napięcie od razu mierzyłeś po podłączeniu nowego aku, musisz trochę pogazować, zmierzyć podczas jazdy lub po jeździe na 5tyś obrotów i wtedy. Ja po odpaleniu mam 11,5V a podczas dłuższej jazdy 14V i jeźdzę tak 2 lata chociaż wiem że aku zaraz padnie ale wierzę w firmę Yuasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:30, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Pierwsze pytanie to napięcie miałeś na włączonym silniku?
Jeśli tak to alternator nie ładuje bo powinieneś mieć ponad 14 V
W takim przypadku masz uszkodzony regulator dodatkowo bo raczej stojan jest dobry trudno go wykończyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 9:58, 16 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie dopisać tutaj swą przypadłość w DL 1000.
Mianowicie byłem zmuszony do odkręcenia lewej pokrywy, aby wykręcić "raczej siłowo" gniazdo na imbus, które po prostu było rozwalone od samego początku!
I okazało się, że mam odklejoną jedną kostkę a druga była nadłamana. Kosz alternatora do wymiany... I tak tez zrobiłem!
Modele DL SV oraz KL do 2008 roku mialy montowane kosze z 6 kostkami i one często się ułamują czy odklejają!
Nowsze mają zmodyfikowany alternator i tam są 4 kości (taki sobie wstawiłem) i jest nie zawodny!
Warto to wiedzieć i sprawdzić stan kosza sprzęgłowego!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Sob 10:02, 16 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnny24
A1
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 15:00, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
"Pierwsze pytanie to napięcie miałeś na włączonym silniku?
Jeśli tak to alternator nie ładuje bo powinieneś mieć ponad 14 V
W takim przypadku masz uszkodzony regulator dodatkowo bo raczej stojan jest dobry trudno go wykończyć." Napiecie mierzylem oczywiscie na wlaczonym silniku,sprawdzilem napiecia na wyjsciu z alternatora (kazdy z kazdym)na wolnych obrotach pokazuje 24v a na 3k 60v ,na wyjsciu z regulatora mam 12,6v i nie wiem czy tak to powinno byc ale strasznie sie rozgrzewa ten regulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:14, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Zolw_Danziger napisał: | Pozwolę sobie dopisać tutaj swą przypadłość w DL 1000.
Mianowicie byłem zmuszony do odkręcenia lewej pokrywy, aby wykręcić "raczej siłowo" gniazdo na imbus, które po prostu było rozwalone od samego początku!
I okazało się, że mam odklejoną jedną kostkę a druga była nadłamana. Kosz alternatora do wymiany... I tak tez zrobiłem!
Modele DL SV oraz KL do 2008 roku mialy montowane kosze z 6 kostkami i one często się ułamują czy odklejają!
Nowsze mają zmodyfikowany alternator i tam są 4 kości (taki sobie wstawiłem) i jest nie zawodny!
Warto to wiedzieć i sprawdzić stan kosza sprzęgłowego! |
Nie kostki tylko magnesy i nie wiem co do ładowania ma kosz sprzęgła.
Pewnie chodzi koledze o koło magnesowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:15, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie kostki tylko magnesy i nie wiem co do ładowania ma kosz sprzęgła.
Pewnie chodzi koledze o koło magnesowe. |
Najprawdopodobniej przejęzyczyłem się...
w tekście napisałem ... kosz alternatora do wymiany...
ale z tego co wiem to koło magnesowe = kosz alternatora!
O magnes się nie będę czepiał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Nie 17:16, 17 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnny24
A1
Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:13, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem regulator napięcia myśle ze teraz jest wszystko Ok , napięcie przy włączonym silniku 4000 obrotów 14v .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|