|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LEGION196486
A1
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WROCLAW - CALVI
|
Wysłany: Pią 8:26, 03 Kwi 2015 Temat postu: V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER......... |
|
|
Witam.Nie znalazlem w przedziale "szukaj" wiec napisze nowy post.
Mam problem z moto,pracuje tylko cylinder nr 2.
Zaczne od poczatku.Magneto kupione nowe ,bo odkleily sie magnesy,uszczelnione zawory ,glowica.Swiece nowe,szczelnosc cylindrow 9,7 w obu na zimno.Nie bierze oleju,CDi wymienilem,okazja ,ale sprawdzona i ciagle to samo...pali na 2 cylinder,i po paru sekundach strzela z rury i gasnie?Zapomnial bym,cewki terz sprawdzilem..
Czy ktos umialbym mi odpowiedziec ,co mu dolega?
pozdrawiam
bartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pią 9:12, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witaj
sprawdź poprawność ustawienia rozrządu
(skoro uszczelniałeś zawory to pewnie zdejmowałeś głowice)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LEGION196486
A1
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WROCLAW - CALVI
|
Wysłany: Pią 16:29, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.
3 razy sprawdzalem ,bo juz sam sobie nie wierze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 18:59, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wyjmowales walki rozrzadu ?
sprawdz synchronizacje przepustnic. Masz wszystkie klapy ?
pod nimi sa takie gumowe uszczelniacze - sa szczelne ?
senor ustawienia klap - ustawienie ?
wszystkie polaczenia elektryczne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 19:22, 03 Kwi 2015 Temat postu: ? |
|
|
Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią.
- Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
- Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pią 21:16, 03 Kwi 2015 Temat postu: Re: ? |
|
|
griba napisał: | Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią.
- Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
- Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?
|
Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 21:49, 03 Kwi 2015 Temat postu: Iskra |
|
|
W takim przypadku nasuwa się jeszcze jedno pytanie - czy na tym nie pracującym cylindrze w ogóle jest jakaś iskra?
To łatwo można sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 21:53, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 21:59, 03 Kwi 2015 Temat postu: Re: ? |
|
|
jargus2 napisał: | griba napisał: | Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią.
- Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
- Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?
|
Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie |
Trop co do samego koła magnesowego nie jest dobry bo zakupione jest nowe koło . Koła nie można założyć odwrotnie bo ma klin więc nie tędy droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Sob 9:11, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli koło jest nowe (nie regerowane),to tak masz racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LEGION196486
A1
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WROCLAW - CALVI
|
Wysłany: Pon 9:11, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich i dziekuje za reakcje.Czasami nie moge odpisac odrazu,wiec dziekuje za wyrozumialosc.
Co do rozrzadu sprawdzalem jeszcze raz,to nie jest skomplikowane i wszystko pasuje...CDi kupilem uzywke ale z gwarancja ,bo myslalem ze moj jest skonczony,ale okazalo sie ze jest to samo.zadnej zmiany.Co do wtryskiwaczy,to sprawdzilem je w oto sposob.Wyciagnelem je z komory glowicy i zakrecilem rozrusznikiem.Widac bylo na oko,ze podaja taka sama ilosc paliwa ,zamienilem tez przod na tyl.Swiece sprawdzilem ,sa nowe ,a cewki zamienilem tyl na przod i znow bez zmian ,tylko tylnY cylinder pracowal.Magneto kupilem orginal nowe.W sobote byl u mnie mechanik specjalista harley:) i sprawdzal ustawienia klapek sterowania ect..tak jak jest ustawione dziala najlepiej.Ale zauwazylismy ,ze kiedy silnik pracuje ,to z cylindra ktory nie pracuje wydostaje sie cisnienie,i tak jakby,strzelalo pod filtrem .Sprawdze w tygodniu zawory ...Przeczytalem w ksiazce naprawy ,ze istnieje gniazdo serwisowe na dwa kable ,ale takiego nie znalazlem...Mam dwie rozne ksiazki i pokazane dwa rozne miejsca umieszczenia tego gniazda,ale w obu nie ma .Pierwsze to obok bezpiecznikow,drugie to pod siedliskiem pasarzera...jest tylko,na cztery kable ...wole nic tam nie laczyc ,bo nie wiem co to ..
ktos moze juz to robil?Chodzi mi o to zeby na wysfietlaczu pokazal mi sie kod bledu..
pozdrawiam
bartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LEGION196486
A1
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WROCLAW - CALVI
|
Wysłany: Pon 10:28, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ok.znalazlem instrukcje na necie dotyczace wtyczki i jakie kable podlaczyc ,zeby sprawdzic kod bledu...zaraz ide do garazu
napisze jak dowiem sie czegos wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|