|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
A1
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: katowice
|
Wysłany: Śro 21:23, 12 Paź 2011 Temat postu: ŚWIECĄCA LAMPKA F1 ,BLEDY 00 |
|
|
Witam
Mam pytanko ,może ktoś pomorze?
przy jeździe ze stałą prędkością przez dłuższy czas(min 15min)np 140 km/h zapala się czerwona lampka i błąd F1 ,po zgaszeniu motocykla i ponownym zapaleniu jest Ok. do czasu (sytuacja powyżej).
Sprawdziłem błędy i jest 00 ,więc niby OK. a lampka się zapala?
Jak Ktoś z Was miał podobny przypadek proszę o POMOC ,dziękuje.
pozdro
Michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:32, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Michale:
1) zatankuj na innej (brandowej) stacji benzynowej
czasem zdarza się (pytaj Kioska), że po zatankowaniu kiepskiego paliwa zapala się FI.
Jeżeli błąd będzie się powtarzać to niestety ale chyba serwis...
C00 oznacza brak błędów więc to dość dziwne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:59, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zerknij czy czasem nie zapala sie również ikonka oleju albo płynu chłodniczego.
Może któregoś brakuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 0:21, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nic dziwnego, że wyświetla się C00 Kod błędu wyświetla się tylko w momencie, gdy błąd faktycznie występuje. Jeżeli zapaliła się lampka, zatrzymałeś motocykl, zgasiłeś, zdjąłeś kanapę, zwarłeś styki w kostce pod nią i dopiero znów przekręciłeś kluczyk... To w międzyczasie komp się zresetował i wszelki ślad po zaistniałym błędzie zniknął
Trzeba po prostu jeździć z drutem wsadzonym w kostkę i czekać aż zapali się lampka FI, no i wtedy od razu odczytać nr błędu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Czw 0:22, 13 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
A1
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: katowice
|
Wysłany: Czw 20:36, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
dziękuje
będę sprawdzał każdą ewentualność..... tylko nie wiem czy zdążę w tym sezonie
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buku22
Motocyklista
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Czw 23:14, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Odświeżę. Dzisiaj pojeździłem na wyższych obrotach. Gdy wskazówka obrotomierza osiągała 8tys rpm zapalała się lampka FI, wyświetlacz gasł na chwilę, wskazówki prędkościomierza i obrotomierza robily "rundę diagnostyczną" i wszystko wracał do normy. Motocykl jechał normalnie, nie czułem spadku mocy.
Powtórzyło się kilka razy. Później ja i DL odpoczęliśmy ze 2 godzinki, gdy wracałem do domu było lampa już się nie paliła przy 8tys rpm.
Ktoś się z tym spotkał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 9:04, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda to tak, jakby od wibracji kable traciły kontakt z akumulatorem. Często się tak dzieje, jednym zdarza się to przy 5tys, innym przy 8, nie ma żadnej reguły. Zdjąć kable, wyczyścić klemy, zmontować wszystko do kupy, powinno być ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buku22
Motocyklista
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pią 10:13, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Wygląda to tak, jakby od wibracji kable traciły kontakt z akumulatorem. Często się tak dzieje, jednym zdarza się to przy 5tys, innym przy 8, nie ma żadnej reguły. Zdjąć kable, wyczyścić klemy, zmontować wszystko do kupy, powinno być ok |
Dzięki za podpowiedź, przeczyszczę, mam nadzieję, że to pomoże.
Dziwi mnie tylko to, że jak zaczęło się to dziać, to regularnie, za każdym razem gdy dojeżdżałem do 8tys - lampa i taniec wskazówek. A po postoju spokój.
EDIT
Posprawdzałem, wszystko trzyma się jak należy, nie ma żadnych luzów na kablach.
Konra.dzik, w tym małym pudełeczku, co to mi pokazywałeś, też wszystko ok, śruby pięknie trzymają, styki czyste.
Dzisiaj odkręciłem go do 8tys, zegary nie wariowały.
Może to była jakaś chwilowa dolegliwość spowodowana upałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buku22 dnia Nie 23:07, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|