Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

STVA i kod C28

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Śro 22:50, 20 Lip 2011    Temat postu: STVA i kod C28

Witam,
czy ktoś może się już zmagał z takim problemem? To całe STVA to taki silniczek sterujący położeniem przepustnic. Problem w tym, że u mnie zaczał coś "szczyrkać" no i teraz najwyraźniej nie działa bo tak podaje błąd (lub też sygnał nie dochodzi do ECM). Jutro sprawdzę połączenie w ECM czy nie jest luźnie lub zwarte.
Może ma ktoś z was jakies porady?? Problem jest istotny bo takiego samego STVA nie sprzedają a jedynie z kompletem przepustnic jako całość i to kosztuje 3500zł !!!!!!! szok!!
Może ma ktoś namiary na jakiegoś rozbitego DLa 650?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 9:53, 03 Wrz 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
to chyba do Twojego.

ja mam podobny problem, z tym, że u mnie STVA "działa". Nie wywala błędu, ale działa do połowy tzn. jak przekręcę stacyjkę to przekręci do końca i wraca do położenia startowego (10% otwarcia). Niestety jak kręcę gazem to idzie do niecałej połowy i koniec. Dalej ani drgnie. Patrzyłem w innym DLu to powinno wszystko chodzić symetrycznie do końca.
Napięcia na STPS są dobre jak sprawdzam ręcznie z odłączonym STVA (jak serwisówka każe). Jak sprawdzam jakie napięcia daje sterowany STPS przez STVA to jest zakres 1,1V (zamknieta przepustnica) i dochodzi do 2,3-2,5V przy w pełni otwartej, a powinno być 4,3V.

Połączeń na kompie nie sprawdzałem, tak samo oporności na STVA bo nie chce mi się przepustnic zdejmować. Czy wadliwie działający STVA może powodować problemy z obrotami i gaśnięciem na hamowaniu i w niskim zakresie obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin