Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuki puki ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dabrodan
A1



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:25, 23 Cze 2008    Temat postu: Stuki puki ??

Panowie

Pojawiło mi się w DL1000 coś takiego, po zamknieciu przepustnicy czuć na podnóżkach wibracje/ stuki bardziej stuki, (coś takiego miałem w samochodzie jak były na wale na krzyżakach luzy), dodatkowo zauwazyłem drobne opiłki metalu na smarze na łańcuchu, łańcuch jest już do wymiany-rozciągnięty. Na początku sądziłem że może to łańcuch za luźny ale jest już napięty a stuki są nadal. Może macie pomysł co to i czy wymiana napędu rozwiąże problem.

Pozdraiwam

Dabrodan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:57, 23 Cze 2008    Temat postu:

A jak zębatki? Opiłki masz od zębatek startych. Zdejmij pokrywkę przy przedniej zębatce i zobacz co i jak czy masz wszystkie zęby.
Ile masz najechane na tym zestawie napędowym?
Ja miałem szarpanie na maxa (krzywo się rozciągnął łańcuch i walił po wahaczu i zdaje się, że możesz mieć to samo) niedało się naciągnąć łańcucha równomiernie Smile
Jak naciągniesz przeturlaj się z 3 kroki i zobacz jak łańcuch czy napięty czy luźny jak będzie inaczej niż chciałeś przy naciąganiu znaczy wali w wahacz.
Sumując u mnie po naciągnięciu było cacy 3 kroki i wisiał Very Happy później 3 kroki i napięty Smile

Brzo
[link widoczny dla zalogowanych]
Części i akcesoria motocyklowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 11:37, 24 Cze 2008    Temat postu:

w 1000 wibracje to normalna sprawa to nie jest delikatne moto. nie bardzo kumam jakie to wibracje i czym Ci przeszkadzają. opilki metalu - to jw. pisał Brzoza. jeszcze jedno zaglądałeś kiedyś pod osłonę przedniej zębatki? tam generalnie znajdziesz dużą niespodziankę. napisz co wymodziłeś - sam jestem ciekawy o co chodzi
poz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dabrodan
A1



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:39, 24 Cze 2008    Temat postu:

Wibacje w Dl'u to jego urok to wiem, pojawiły mi sie stuki/puki ale podpowiedzi pokrywają sie z moimi domysłami i obserwacjami więc przyczyna pewno lezy w zużyciu łańcucha i zebatek.
Pod dekielek od zębatki nie zaglądałem więc mam pytanie obok jest mechanizm sprzegła, trzeba go ruszać czy pokrywa nie jest trzymana przez ten element? Kolejne pytanie jaki zestaw napędowy proponujecie ?

Pozdrawiam
Dabrodan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 12:05, 25 Cze 2008    Temat postu:

dabrodan napisał:
...
Pod dekielek od zębatki nie zaglądałem więc mam pytanie obok jest mechanizm sprzegła, trzeba go ruszać czy pokrywa nie jest trzymana przez ten element? Kolejne pytanie jaki zestaw napędowy proponujecie ?

Pozdrawiam
Dabrodan


Cześć.
Pokrywę zębatki sciągniesz bez problemu bez konieczności ruszania mechanizmu sprzęgła. Nawet nie musisz ruszać dźwigni zmiany biegów, choć przyda się cienki klucz do odkręcenia. Ubierz rękawiczki, bo to co zobaczysz pod pokrywą nie jest miłe w dotyku Wink

Co do napędu to ja zawsze kupuje i polecam kupować DID'a. Wybór czy O-ring czy X-ring należy już do Ciebie.

Pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:50, 25 Cze 2008    Temat postu:

Ladzior widzę że już zglądałeś pod ta pokrywę hahaha. po wyczyszczeniu dl pare kilo lżejszy sie robi Smile . ja też na did-dzie ganiam i polecam - generalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin