 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:10, 28 Kwi 2011 Temat postu: Stukający przód podczas hamowania |
|
|
Panowie, podczas hamowania mam wrażenie, że stuka mi coś w przedniej części. Jak na stojaka cisnę amor, to jest ok, cisza, tylko podczas jazdy/hamowania tak mam. Poszukałem, poczytałem i znalazłem coś takiego (link) i opcje są dwie, problem z wyważeniem opony albo luzy na główce. Czy dokręcenie główki można zrobić bez większego rozbierania przodu, czy trzeba jednak do tego zdejmować półki? Czy może w ogóle to nie w tą stronę powinienem szukać, albo coś innego sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 13:27, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Do pewnego stukania musisz sie przyzwyczaic - ten typ tak ma.
Jeslli chcesz sam podkrecic lozysko to owszem pewnie bedziesz umial to zrobic, pod warunkiem, ze masz odpowiedni klucz hakowy - innymi metodami nie probuj - zniszczysz z czasem nakretki.
Sama procedura jest prosta.
Ja odkrecam plastik nad zbiornikiem, luzuje gorna polke na rurach przedniego zawieszenia, potem odkrecam glowna nakretke skrecajaca polke (taka ladna kolpakowa chyba na 32 klucz), podnoisz polke, aby miec dojscie kluczem hakowym i robisz regulacje. Pozniej wszystko trzeba w odwrotnej kolejnosci dobrze poskrecac.
Moim zdaniem, jak nie masz klucza to daj zarobic jakiemus mechanikowi, a sam sie przypatrzysz jak oni to robia.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElViajero
Motocyklista
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:36, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
da się zrobić bez specjalnych narzędzi, tylko trzeba z wyczuciem dokręcać.
Za mocno ściśniesz to moto zacznie ci się wywracać, bo zawieszenie nie będzie pracować tak jak powinno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:55, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
spoko, ja nie potrafię ocenić po prostu czy to normalny objaw, czy jednak luzy ale pewnie na zDLocie będę kogoś bardziej doświadczonego męczył, a z moja aktualna wiedza nie będzie to zbyt trudne :p
ale dzięki za rady!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kret dnia Czw 13:59, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElViajero
Motocyklista
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 14:24, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
postaw moto do pionu i bujnij się dobrze na nim jak ci zastuka to łożysko nie dokręcone. Moim zdaniem powinieneś zrobić kontrolę łożyska czy czasem się wałki na bieżni nie odbiły bo jeśli tak to do wymiany.
Mi kiedyś we warsztacie za mocno skręcili i się właśnie wałki odcisnęły, jak kręciłeś kierownicą było czuć przeskakiwanie kierownicy. Dziwne uczucie, no i kierownica ciężko chodziła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:30, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no sprawdzę dziś jak będę wracał z fabryki jak będę wyjeżdżał z parkingu, dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 14:38, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kret jeżeli będziesz miał zużyte łożysko główki ramy (kulkowe - oryginalnie jest takie) to będziesz słyszał to stukanie WŁAŚNIE NA POSTOJU - jak zaciśniesz hamulec i bujniesz moto do przodu to usłyszysz.
Jeżeli chodzi o stuki w przednim zawieszeniu podczas jazdy po wertepach, podczas gwałtownego hamowania na nich itp. to ten typ tak ma - jak poszukasz lepiej to ktoś się tu na forum produkował, że to stukają jakieś...eeee... zawory zwrotne chyba (czyli te którymi olej wraca na swoje miejsce po "rozprężeniu" amorka).
Czy są na to rady? Na stukanie pomaga zalanie gęstszego oleju - 15W - sam tak zrobiłem na początku. Faktycznie nie stukało, ale przód zrobił się sztywniejszy, twardszy - na szybkie przeloty gładkim asfaltem fajnie, na dziurawych drogach więcej się przenosi na ręce, a i na wspomniane łożysko główki ram też...
Obecnie mam sprężyny Hyperpro (progresy) i olej 10W i jest dla mnie OK. Wprawdzie znowu mi "stuka" na dziurach, ale za to przód zdecydowanie lepiej wybiera dziury na asfalcie czy nierówności w "terenie". Standardowo regulację napięcia wstępnego przednich sprężyn mam na połowie (3 kreski wystają), jak pakuję żonę z bagażami na trasę stricte asfaltową skręcam na sztywno i jest OK.
W tym wywodzie chodzi mi o to, że nie warto za wszelką cenę likwidować stuków, ważne żeby zawieszenie dobrze pracowało... Uff!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:11, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj postawić moto na centralce, posadź kogoś z tyłu żeby dociążyć moto i podnieść przednie koło, złap za lagi przy osi koła i szarp do przodu i do tyłu. Jeżeli wyczujesz luzy lub będzie słychać stukanie to masz luz w główce ramy, jeżeli nie, to stuka ci zawieszenie ale "ten typ tak ma"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 17:36, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz moze zaciski stukaja. Czesto przy wiekszych przebiegach stuka zacisk na prowadnicach wlasnie przy hamowaniu lub jezdzie po dziurach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:38, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ok, sprawdzilem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kret dnia Czw 19:23, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:55, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kret napisał: | ok, sprawdziÄšÂem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny?  |
W tysiącu mam to samo, przy dociskaniu przodu na hamulcu pojawia się taki "butelkowy" dźwięk, akurat przy hamowaniu tego nie zauważyłem. Prawdopodobnie w środę będę u mechanika, więc pokażę mu to i zobaczę co powie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 20:05, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
W tysiącu mam to samo, przy dociskaniu przodu na hamulcu pojawia się taki "butelkowy" dźwięk, akurat przy hamowaniu tego nie zauważyłem. |
W mojej Zuzie też coś tak stuka i mam wrażenie, ze to po prostu klocki i zaciski, tudzież tarcza (nie pamietam co jest jest konstrukcyjnie luźne).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:15, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
U siebie skręciłem przednie zawieszenie na max i stukanie jakby ustało. Niestety na naszych równych jak stół drogach nie dało się długo wytrzymać przy tym ustawieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:41, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kret napisał: | ok, sprawdzilem na postoju..i niestety jak cisne klamke i napieram na kiere to stuka :/ zarowno przy dobiciu i odbiciu..nie zawsze w obydwie strony ale czesto roadrunner, z centralka nie sprawdze, bo nie mam wiec zgodnie z tym co MaG pisal..czeka mnie maly serwis ale jeszcze zobaczym na zlocie co powiecie moze to jednak tylko zawieszenie i sprezyny?  |
Ja, w tej sytuacji, bym Ci jednak radził dokręcić, lub wymienić łożysko główki ramy. Lepiej nie jeździj skoro nie wiadomo co tak naprawdę stuka.
Luzy w główce ramy mogą spowodować nieobliczalne zachowywanie się motocykla w różnych sytuacjach i o biedę nie trudno...
Spróbuj wyeliminować tą ew. przyczyne a jeżeli dalej będzie stukać to się obejrzy na zlocie i pomyśli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 23:17, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jedz lepiej do mechanika, na zlocie nikt nie obejrzy i nikt nie pomyśli, nikomu się dobrze nie myśli jak kolejka ucieka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:36, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
gadałem jeszcze z Tomkiem, mówił, że też go to niepokoiło, zatargał motor do mechanika, który to powiedział, że luzu nie ma, a stuk jest związany z pracą zawieszenia/sprężyn..ale zgodzę się, że warto sprawdzić..myślicie, że da się to zrobić/naprawić jeszcze przed długim weekendem, jakoś w sobotę? z tego co wyczytałem w "polecanych", może warto spróbować przedzwonić do Michała, tego co w PP pracował wcześniej? do Demczuka mam niestety kawałek..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:19, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że Michał może nie mieć czasu, ale zadzwoń... Jak chcesz to przyjedź do mnie w sobotę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:56, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
przedzwonię, może chociaż zerknie/dokręci a na serwis się umówię na później
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:46, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ok, byłem u Michała..zerknął..no i jednak wg niego to łożysko i główka..niestety ma taki zapieprz z motongami, że nie było szans nic zrobić "od ręki", więc umówiłem się na 11 na przegląd i zobaczym co będzie..ale już się boję, bo jeszcze dziś wyczaiłem, że lewa laga mi cieknie :/
ps. dwa sztormiaki tam spotkałem jednego tysiąca na warsztacie i ceglasto czerwoną 650, która była przejazdem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 21:32, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No bo 650-tki jeżdżą a 1000-ce się naprawiają Ta ceglasto czerwona była odwiedzić i zobaczyć jak wygląda serwis bo nigdy nie była i ciekawość ją zżerała
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Sob 0:24, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 21:44, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | No bo 650-tki jeżdżą a 1000-ce się naprawiają Ta ceglasto czerwoną była odwiedzić i zobaczyć jak wygląda serwis bo nigdy nie była i ciekawość ją zżerała  |
Maryjusz !!! a ja Ciebie tak lubiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:14, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kret, mógłbyś powiedzieć ile ma przejechane twoja maszyna?
Ten DL 1000 u p. Michała był niebieski?
Ja też się do niego wybieram, ale mam nadzieję, że diagnoza stukającego przodu będzie inna. Dziwne to trochę, bo motocykl ma 24 tysiące, a pyka tak odkąd go mam - od 12 tyś km. Trochę to dziwne, żeby po tak niewielkim przebiegu siadał już taki element. Tym bardziej, że motocykl te pierwsze 12 tyś robił w większości po Stanach, a nie na naszym serze szwajcarskim...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:45, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tak, tysiak niebieski był jak dobrze pamiętam
moto ma przejechane 37 tys bez kilku groszy..jak jeździł w Justusie to zawsze był serwisowany w aso, części oryginalne, bez kompromisów..Tomek też o moto dbał więc dziwi mnie w sumie trochę, że coś w główce się wali.. :/ tak jak poczytałem, łożysko powinno wytrzymać ok 50 tysięcy..mam nadzieję, że po tym przeglądzie nie wyjdzie nic grubszego niż to łożysko i cieknąca laga..bo miał być sezon bez wkładu a tu dupa..eh..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kret dnia Sob 12:46, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 17:46, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told'zie łożysko główki może zacząć pukać przy hamowaniu przy nowym moto niemalże, wystarczy na dohamowaniu w jakąś dziurę wpaść nawet niewielką, jak dobijesz zawiasem (lub prawie dobijesz) łożyska główki mają prawo się "ubić" że się tak wyrażę, tym bardziej kulowe.
Dlatego ważnym jest sprawdzanie tego co przegląd czy co drugi raz, jeśli nie masz wyraźnego luzu na główce to wystarczy lekko dokręcić i po temacie, powinno być dobrze.
No chyba że masz już luz i łożyska są uszkodzone (po dokręceniu będzie czuć przeskoki przy kręceniu kierownicą) to trzeba pomyśleć o wymianie. Ja pierwszy raz dociągałem po 16 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Laboko
A1
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 22:39, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Chociaż z opisu @Kreta wynika problem z łożyskami główki ramy to w moim 1000 pojawia sie lekkie puknięcie przy dohamowaniu, raczej słyszalne przy przeprowadzaniu moto a nie jeździe. Jak sprawdziłem, wynika ono z normalnego luzu tarcz hamulcowych na mocujących je nitach ( tarcza pływająca). Szarpnięcie ręka za tarczę wywołuje podobny odgłos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Śro 11:02, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kret napisał: | tak, tysiak niebieski był jak dobrze pamiętam
moto ma przejechane 37 tys bez kilku groszy..jak jeździł w Justusie to zawsze był serwisowany w aso, części oryginalne, bez kompromisów..Tomek też o moto dbał więc dziwi mnie w sumie trochę, że coś w główce się wali.. :/ tak jak poczytałem, łożysko powinno wytrzymać ok 50 tysięcy..mam nadzieję, że po tym przeglądzie nie wyjdzie nic grubszego niż to łożysko i cieknąca laga..bo miał być sezon bez wkładu a tu dupa..eh.. |
Nie wiem co dokładnie dzieje się z Twoim moto ale łożyska, uszczelniacze, oleje to są części, które trafia szlag w czasie eksploatacji. Czyli normalne, ze kiedyś trzeba będzie wymienić.
To czy u kogoś po 50 a u kogoś po 35 tysiącach zależy od tego kto i jak moto użytkował, w jaką dziurę na polskiej czy innej drodze wpadł, z jaką prędkości etc.
U mnie też przy podobnym przebiegu puściła lewa laga, ostatnio wymieniłem łożysko w tylnym kole. Główki ramy narazie nie tykam ale pewnie profilaktycznie za jakiś czas wymienię.
Tak że głowa do góry i musisz pogodzić się z tym, że moto to skarbonka jeżeli chcesz nim smigać w miarę spokojnie dalej niż w koło komina trzeba będzie co jakis czas zrobić przegląd i powymieniać to co zużyć się ma prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|