|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 21:57, 16 Sie 2007 Temat postu: Strzały w DL 1000 |
|
|
Problem dotyczy tylko DL 1000 od rocznika K4.Chodzi o lewe powietrze ,które dostaje się do komory dolotowej między airboksem a dolotem do cylindra.W tym miejscu Suzuki zastosowało metalowe opaski.opaski są skręcane na śruby które się luzują.Trzeba: 1-zdemontować zbiornik paliwa
2-Zdemontować owiewkę.
3-wyjąć filtr powietrza
Będą widoczne dwie przepustnice w kanałach dolotowych.Od strony zewnętrznej tych kanałów znajdują się opaski,które trzeba dokręcić na maxa.To pomoże na pewien czas,potem znów się poluzują.Generalnie przy każdej wymianie oleju(co 6000 km)trzeba dokręcać.Jak nie ustąpi a na motocykl jest gwarancja to trzeba dilera za mordę niech naprawia.Krośce które łączą cylinder z airboksem potrafią się przedziurawić.u mnie była całkiem mała dziurka.Wymieniłem i problem znikł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:32, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tak zgadza sie w tym roku niestety musiałem w hercegowinie te opaski dokrecać bo juz niemogłem jechać. ciągle mi gasł. ale miałem ze soba sprzet i nazedzia. 3 godzinki i po kłopocie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Nie 15:30, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A nie można by tych śrub wkręcić na Loctite ? Np. Loctite® 272 lub 262 (pierwszy zabezpieczanie śrub, ciężko demontowalny, odporny na wysokie temperatury. Drugi zabezpieczanie śrub, ciężko demontowalny, odporny na wibracje i drgania)
pzdr
X
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Nie 19:47, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ale lipa!!!!
szok normalnie, widze że muszę tam zajrzeć tam przed wiosną, bo lewe powietrze+pył i kurz z drogi = koniec silnika !!!!
chociaż nie zauważyłem objawu, to prewencja będzie mniej szkodliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:46, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Koledzy a jak Wam sie zaczynały objawy łapania tego lewego powietrza? Jestem nowym uzytkownikiem DL wiec nie miałem takich problemow jeszcze, ale warto wiedziec ze cos takiego moze sie zdarzyc w DL. Napiszcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bolek74
A1
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 22:13, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.Piszecie,że problem ze strzelaniem pojawia się od K4,ja mam K3.Co może być powodem strzelania u mnie? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pią 11:28, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mało paliwa w zbiorniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 20:41, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ale gdzie te strzały w airboxie czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bolek74
A1
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:56, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak lekko przygazuje strzela w wydech.Co to może być koledzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 12:54, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dołaczam sie do pytania! u mnie to samo, jak wejdzie powyżej 5 tys obrotów, i hamuje silnikiem, to sa zawsze strzały z wydechów, a czasami taki pisk jakby ciśnienie gdzies sie uwalniało i dopiero wystrzał. To może być ta uszczelka pod kolektorem? Przedmuchy powietrza do przepustnicy? Ew. mieszanka zbyt bogata?
Ja podejrzewam właśnie tą uszczelkę
Pozdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Wto 12:56, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz-d
A1
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Wto 15:57, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, w zeszłym roku byłem na Bałkanach (Albania, Czarnogóra, Bośnia i Chorwacja). Miałem podobny problem a mianowicie najczęściej w Czarnogórze i Albanii. Myślę, że było to spowodowane jakością paliwa ponieważ w kraju nigdy mi się nie zdarzyło żeby strzelał, koledze we Viaderku 1000 też czasem strzelał. W każdym bądź razie w Albanii jak strzelił mocniej to wydmuchało gumę z pod opaski. Oczywiście jak wyżej(demontaż osłon, zbiornika, airboxa) i jest na wierzchu. Na szczęście tylko wydmuchało a nie rozerwało! Dlatego nie zgodzę się z vpawel że ma być dokręcone na maxa! Ponieważ jeżeli czasem strzeli a masz dokręcona na max to może rozerwać Ci gumę i d...a! Będąc w kraju to jeszcze pół biedy ale za granicą w mniej cywilizowanych krajach to może być mały problem;) Jeśli masz dokręcone z umiarem i na lock tajcie aby się nie poluzowało to najwyżej może ją wydmuchać, co zawsze możesz założyć i jechać dalej. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciewek
A1
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 0:27, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć,
DL1000K2
Strzały w airbox, strzały w wydech, brak maocy, nie wkręcał się na obroty - przyczyna: zapchane syfem wtryskiwacze. Naprawa polegała tylko na wyjęciu wtryskiwaczy i po podłączeniu do zasilania przedmuchanie w odwrotna stronę. Po złożeniu pełny ogień!
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|