|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:28, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
To nie tylko przypadłość DLi tak samo mialem w obu Hondach cbf600/transalp zawsze wina byl wyrobiony kluczyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio
A1
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:45, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Tylko ja mam 2 kluczyki i działają tak samo, ale może dorobię kluczyk i zobaczę co się będzie działo. W ostateczności będę mieć kolejny zapasowy
Na pewno napiszę czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Wto 20:31, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Kondzio napisał: | Jeśli chodzi o stacyjkę to u mnie również się zacina i gdzieś w necie przeczytałem, żeby wypłukać ją naftą. Zrobiłem tak i teraz działa dużo lepiej. Jednak, żeby przekręcić kluczyk trzeba poruszać kluczykiem góra-dół. Pewnie w zimę ją zaniosę do serwisu z zamkami. Teraz trochę szkoda czasu. Zastanawiam się też nad zastosowaniem płynu hamulcowego, bo część osób pisała, że pomaga. Doradzicie coś? Polecacie jakiś serwis do stacyjek w Warszawie?
pozdrawiam |
Ja miałem ten sam proble ale po psiknięciu WD 40 problem zniknął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 21:43, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam ten problem i myślałem że to ze względu na to że moto stało 6 lat. A widzę że to norma. Lałem WD40 i poprawa umiarkowana. Gmyranie w stacyjce jest upierdliwe bardzo. DOT4 to agresywny płyn hamulcowy na bazie silikonów i jego podstawową rolą jest brak rozszerzania objętości przy wzroście temperatury nawet do 260 stopni. W hamulcach to ważne. Gdy dostanie się na lakier lub plastik to wyżre plamę i odbarwi. Brunox od lat stosuję do broni i jest podobno najlepszy. Działa. Więc muszę spróbować do stacyjki bo się zacina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 22:00, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
do stacyjki czy innych zamkow pwonno sie stosowac jedynie srodki na bazie silikonu albo grafitu ( ewentualnie sproszkowany grafit - ale mechanizm powinien byc calkowicie suchy i nie tlusty )
Zwykle "natluszczacze" ciagna kurz i po czasie "twardnieja" sprawiajac wlasnie wiecej klopotu niz pozytku. Dlatego typowy WD 40 ( sa tez na silikonie ) pomaga tylko czasowo i na coraz krócej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 22:02, 27 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLok 85
A1
Dołączył: 22 Sie 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mühldorf/ Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 10:29, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Stacyjka to chyba dość częsty problem i to nie tylko w DL. Ten sam problem miałem w Varadero i Aprili. Od ładnych kilku lat używam Ballistol ZylinderSpray. Mała ilość na kluczyk, kilka razy przekrecić i śmiga jak nowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerresso
A
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:01, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mnie też pomógł WD40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boooniu
A1
Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tonaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 8:36, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
witam. niedawno kupiłem dl650 i stacyjka ciężko chodzila ( nie zawsze udało się przekręcić kluczyk- tak jakby nie pasował) . Sprawdzane na 2 oryginalnych kluczykach. Dzisiaj wziąłem się za demontaż stacyjki, trzeba rozebrać pół przodu i zdjąć bak. Mam zamiar oddać stacyjke do magika który się tym zajmuje. Dodam , że psiknięcie smaru tylko pogorszyło sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 13:48, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Temat podobny - dotyczy wkładki w zbiorniku paliwa.
Po okresie zimowym przy pierwszym tankowaniu wkładam kluczyk a tu nic! Nie można obrócić kluczyka ani o ćwierć stopnia. Jak przyspawany. Nie pomaga zamoczenie kluczyka a oleju. Szybka wizyta u magika od kluczy. Wprysnął do zamka jakiś specyfik, ponoć hamrykancki i po 10 minutach włożył surowy klucz, pogmerał delikatnie w prawo i lewo i puściło! . Dorobił mi klucz w plusie z naddatkami i chodzi bez zacięć w zbiorniku i stacyjce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:20, 26 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć. Mam prośbę.
Czy moglibyście napisać, co kolejno trzeba zrobić żeby zdemontować bębenek stacyjki w dl-650? Przeczytałem sporo tematów jednak głównie dotyczyły one sposobów nasmarowania stacyjki. U mnie smarowanie nie pomogło, dodatkowo mam wygiętą blaszkę - osłonkę także woda leci do środka. Podjąłem decyzją o demontażu i oczyszczeniu bębenka jednak nie wiem, co trzeba zdemontować i nie wiem, czy przy tym czegoś nie rozreguluję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 10:25, 27 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
taka moja propozycja... jak nie wiesz jak zdemontowąć to może oddaj to do kogoś kto sie tym zajmuje.. wiesz ... zapadki, sprężynki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:18, 27 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
motokras napisał: | taka moja propozycja... jak nie wiesz jak zdemontowąć to może oddaj to do kogoś kto sie tym zajmuje.. wiesz ... zapadki, sprężynki... |
Z samym bębenkiem sądzę, że sobie poradzę - dopasowywałem zapadki i sprężynki w swoim samochodzie i od kilku lat działa. Chodzi mi o to, co trzeba, a czego nie trzeba zdemontować, żeby dostać się do bębenka.
Dobrym przykładem jest osłona pompy wody - wygląda jakby wystarczyło odkręcić od zewnątrz śruby, a na forum przeczytałem, ze trzeba zdemontować pół silnika. Nie chcę się nadziać na coś takiego przy demontażu bębenka.
Wydaje mi się, że trzeba zdjąć górną półkę - na środku jest duża śruba (chyba 30), którą żeby odkręcić kluczem nasadowym trzeba najpierw zdjąć kierownicę. Niestety tak dużego klucza płaskiego nie mam więc pytanie, czy jechać po niego do sklepu (bo zdjęcie i założenie kierownicy może być problematyczne) czy nic nie powinno mnie zaskoczyć i można zdejmować kierownicę.
Następnie czy zdejmując półkę nie przesuną się lagi - w jakimś filmie dot. gsxr radzono, żeby podnieść motocykl żeby odciążyć przednie koło.
I wreszcie czy trzeba odkręcić śrubki wkręcane od dołu - tak to wygląda na rysunku z katalogu części, czy też wystarczą te dwie widoczne z góry - pod półką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:12, 27 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Lagi są przymocowane do dwóch półek, dolnej i górnej. Jak odkręcisz tylko górną, nic nie piwinmo się wydarzyć.
Po drugie dobrze by było, gdybyś podparł przednie koło unosząc do pozycji, w ktorej tylne będzie dotykać podłoża.
A po trzecie dolne srubki mocują od spodu obudowę stacyjki, powinieneś je odkręcić.
Co do klucza nr 30 nie pamiętam....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Wto 14:17, 27 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NIKT
A2
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 22:23, 27 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Mi przycinał się kluczyk w K7 po kupieniu. Nie mogłem pewnego razu przekręcić klucza (dostałem radę z rozbieraniem stacyjki), pomógł "smar do mechanizmów precyzyjnych" w sprayu i stacyjka śmiga jak nowa. Tak samo pomógł z przycinającą się kosą i centralką przy składaniu do końca nie dociągała ich sprężyna, jak również na niedające się rozłożyć podnóżki pasażera
Z moich doświadczeń wynika, że WD40 jest lepki i zbiera brud ale fajnie czyści z felgi smar z łańcucha ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 15:49, 28 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
pepek napisał: | Wydaje mi się, że trzeba zdjąć górną półkę - na środku jest duża śruba (chyba 30), którą żeby odkręcić kluczem nasadowym trzeba najpierw zdjąć kierownicę. Niestety tak dużego klucza płaskiego nie mam więc pytanie, czy jechać po niego do sklepu (bo zdjęcie i założenie kierownicy może być problematyczne) czy nic nie powinno mnie zaskoczyć i można zdejmować kierownicę. |
Witaj ponownie!
Sprawdziłem dokładnie i sprawa ma się następująco, tak jak pisałem już wcześniej +: demontujesz kierownicę, dalej uchwyty mocujące ją (za pomocą klucza imbusowego CR-V nr.6), następnie kluczem 32 odkręcasz śrubę nad główką ramy i wtedy demontujesz tylko i wyłącznie górną półkę! (Edit: odkręcasz uchwyty lag-lewej i prawej, oczywiście tylko i wyłącznie w górnej półce).
I tu punkt pierwszy: półkę demontujesz wraz ze stacyjką, tutaj też uważaj na małą przestrzeń ruchową (chodzi o kable)!!
Następnie UWAGA punkt drugi operacji: od dolnej strony stacyjki są dwa tulejowe uchwyty, na których zawinięte są sprężyny do przytrzymania wszelakich kabli i kabelków i od spodu właśnie kluczem typu Torx gwiaździsty z otworem w środku rozm. CR-VT-40 odkręcasz całą stacyjkę i masz ją już w rękach!
Następnie po jej odkręceniu ujżysz po bokach stacyjki od górnej strony dwie śruby krzyżakowe, je również odkręcasz, i tu będzie widoczny dostęp do bębenka... Ale nie do końca!
Natomiast dolne śruby od spodu stacyjki służą do dostania się do jej wnętrza i całego właśnie bębenka!!!
Tak to z grubsza wygląda, operacja nie łatwa i bez specjalistycznych narzędzi trudno wykonalna!
Mimo wszystko życzę powodzenia! Żółw
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Śro 19:33, 28 Lis 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:39, 29 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki za dokładny opis.
Byłem dziś w garażu, sprawdziłem, że wszystkie narzędzia wraz z CR-VT-40 (jupi!) mam
W weekend spróbuję podejść do tematu. Jako, że mam zdemontowane zegary wraz z osłoną to będę miał większe pole do manewru. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to porobię zdjęcia i dorzucę do tematu jako uzupełnienie Twojej instrukcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:45, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Uzupełniam opis Zolw_Danziger o zdjęcia
Nie mogę ich wrzucić na forum dlatego stworzyłem album google.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego kilka moich spostrzeżeń.
1. Demontaż kierownicy jest niezbędny. Próbowałem sobie ułatwić podniesienie półki z przyczepioną kierownicą poprzez ciągnięcie jej w górę. Słabo szło, wspomagałem się młotkiem i drewnianą listwą, żeby nie uderzać młotkiem bezpośrednio w półkę. Prawie zerwałem przewód hamulcowy gdy zorientowałem się, że to on blokuje możliwość podniesienia kierownicy z półką. Także bez zdjęcia kierownicy się nie da.
2. Największy problem sprawiły mi dwie rzeczy:
-wyciągnięcie przewodów ze sprężyn
-odkręcenie śrub łączących stacyjkę z półką - tych odkręcanych kluczem torx nr6 z dziurką. Śruby te przyklejone były klejem do gwintów. Trzeba bardzo uważać, żeby ich nie uszkodzić. W moim przypadku były one zalepione brudem i dość lekko włożyłem w nie klucz. Przez to wysunął mi się po przyłożeniu dużej siły i lekko uszkodziłem śrubę.
Wyjęcie i oczyszczenie bębenka zamka nie sprawiło mi problemów. Niestety, tak jak przypuszczałem, zapadki wyrobiły się z czasem i po włożeniu kluczyka niektóre lekko wystają z osi bębenka.
Do wyboru mam zeszlifować zapadki na równo z bębenkiem lub kupić gdzieś nowe. Niestety mają dość unikalny kształt (jest na jednym ze zdjęć) i jeszcze nie znalazłem źródła, u którego mogę je znaleźć.
Alternatywą jest zawieźć bębenek do specjalisty od zamków. Jeden z nich w Warszawie wycenił usługę na 120zł pod warunkiem, że ma odpowiednie zapadki.
Orientujecie się, czy ktoś takie sprzedaje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 11:43, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Kluczyk pasuje przecież również do zamka baku i kanapy, więc możesz ewentualnie podmienić jakieś zapadki z tamtych zamków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:17, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Ale wtedy przestanie tam pasować. Nie widzę sensu takiego zabiegu.
Mogę też w ASO zamówić nową wkładkę za 350zł, ale wtedy będę miał dwa kluczyki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 12:20, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
No właśnie niekoniecznie przestanie pasować, może akurat tak dobierzesz, że pogodzisz całość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Nie 16:44, 03 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Powiedźcie mi - w Vstromie nie ma żadnych imobiliserów? Można od tak dorobić kluczyk i odpali?
Też pojawiły mi się problemy z kluczykiem i to tak z nienacka pod koniec zeszłego sezonu, dzisiaj sprawdzam - stary kluczyk - trzeba się napocić, żeby przekręcić stacyjkę. nowy kluczyk - przekreca bez problemu.
Ile wołają za dorobienia kluczyka tak w ogóle? (ja ostatni raz to z 14 lat temu dorabiałem do swojego starego suzuki, to pamiętam że z 40-50zł mnie za to skasowali, bo "surówka droga" )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 22:12, 03 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
27 czerwca 2017 wstawiłem post że zacina mi się stacyjka..... Napisałem że użyję preparatów do broni.
Użyłem. Brunox do broni palnej.
Mamy marzec 2019 i temat u mnie nie istnieje.
Stacyjka chodzi gładko i pewnie. Kluczyki wyrobione nie są bo moto ma co prawda 15 lat ale 32 000 km.
Sól i kurz robi swoje.
Jak smarować to tylko silikonowymi preparatami. Nic nie trzeba rozbierać.
Powtarzam: preparaty do broni i temat z głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pon 0:20, 04 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Najlepsze, że jak patrzę na kluczyki, to wyglądają praktycznie identycznie, na starym nie widać żeby ząbki były powycierane, no ale jednak coś mu nie pasuje, z nowym jest bezproblemowo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pon 23:43, 04 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Nikt mi nie odpowie na temat, czy w kluczyku jest immobilizer czy też nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziadekW
A1
Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 10:08, 05 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, jest, przynajmniej w moim AL4.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dziadekW dnia Wto 12:23, 05 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Wto 10:53, 05 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
AK8 - nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 21:00, 05 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Jutro będę pytał w punkcie dorabiania kluczy czy mi zrobią nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Czw 21:10, 14 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dorobiłem nowy kluczyk (35zł), optycznie zero różnicy na kluczykach, ale... nowy chodzi jak marzenie, przekręca stacyjkę bez żadnych zacięć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeZy
A2
Dołączył: 03 Wrz 2018
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Czw 23:55, 14 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Używam co jakiś czas Brunoxa do zamków i jest spokój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepek
A1
Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:28, 15 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
U mnie skończyło się na tym, że rozebrałem mechanizm, wyczyściłem bębenek i po włożeniu starego kluczyka zeszlifowałem lekko zapadki tak, żeby nie wystawały poza obrys bębenka. Całość zakonserwowałem smarem silikonowym i złożyłem. Działa jak nowy na oryginalnym starym i dorabianym kluczyku. Dużo roboty, ale powinienem mieć spokój na długi czas.
Ps. Dobrym testem na sprawdzenie, czy zapadki/kluczyk są wytarte jest dociśnięcie kluczyka do węższej krawędzi otworu stacyjki (od strony baku) przy przekręcaniu. Zazwyczaj wtedy da się płynnie przekręcić stacyjkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NIKT
A2
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 21:26, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
U mnie ostatnio pod robotą kluczyk zablokował się na zablokowanej kierownicy i ni chu chu nie chciał się przekręcić....... Po 10 minutach mówię sobie - zajefajnie .....
Nagle najgłupszy pomysł świata jaki mi mógł przyjść do głowy....
Wsadziłem kluczyk do gęby i wyjąłem - nic... Zrobiłem tak 2gi raz - przekręcił się !
Pierwsze co po powrocie do garażu - smar do mechanizmów precyzyjnych i chodzi jak nowiutki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|