|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Śro 22:44, 24 Sie 2011 Temat postu: Przełączanie z 1 na 2 w DL 1000 |
|
|
Przy przełączaniu z 1 biegu na 2 dwójka wskakuje z wyraźnym trzaskiem, nie ma problemu ze zmianą 2 na 3, 3 na 2, 2 na 1.
Czy spotkaliscie się z podobnym problemem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 20:44, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
zawsze trzaska przecierz to SUZUKI, chciaz prawda jest taka, ze gdy sie przyloze i zmienie bieg ksiazkowo to wejdzie bez trzaskania.
Powod trzaskania jest taki ze wodzik w momencie zmiany biegu przelatuje jeszcze przez pozycje luzu i wystepuje male opuznienie w zazebianiu co powoduje trzask, ale jak pocwiczysz to bedzei wchodzilo cicho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 21:09, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Racja prawie zawsze trzaska więc się nie przejmuj tylko ćwicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zomol
A1
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:37, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | zawsze trzaska przecierz to SUZUKI |
Oj tam miałem Honde i też trzaskało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 8:51, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie jest dokładnie to samo, nawet gdzieś o tym już pisałem na forum, tłucze się tylko z 1 na 2, reszta wchodzi gładko, jedynym sposobem, żeby u mnie uniknąć stuku jest bardzo szybka zmiana biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 11:48, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | jedynym sposobem, żeby u mnie uniknąć stuku jest bardzo szybka zmiana biegu |
Niekoniecznie jedyny.
Delikatna, nazwijmy to dwustopniowa (1-luz, luz-2) zmiana daje sie wykonac prawie bezglosnie. Czas na luzie to ulamek sekundy. Kwetsia wprawy. W ciężkich butach turystycznych trudniejsza do wykonania.
Szybka zmiana też działa ok - u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:27, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2. |
Wtedy silnik zagłusza trzask
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 14:28, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: |
Wtedy silnik zagłusza trzask |
LUBIĘ TO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 14:43, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | express napisał: | u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2. |
Wtedy silnik zagłusza trzask |
Hmm... faktycznie, jak mialem wyjęte dbKillery z Akrapovicow to skrzynia chodziła cichutko ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|