Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z fabrycznym alarmem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:00, 09 Sie 2010    Temat postu: Problemy z fabrycznym alarmem

cześć,

właśnie wróciłem z podróży po Rumunii (opiszę to w innym poście) i miałem kilka razy bardzo duże problemy z wyłaczeniem alarmu z pilota. Objaw był taki, że nie było żadnej reakcji na naciśnięcie przycisku w pilocie lub dopiero po kilku próbach alarm się wyłączał. Byłem z kolegą w dwa DL-650 i u niego to był dopiero dramat - musiał odblokowywać alarm procedurą awaryjną (kluczyk + liczenie mignięć diody).
Obserwacje:
- działo się to na obydwu moto DL-650,
- działo się to na stacjach benzynowych w miastach lub w centrach miast
- temperatura pow. 30 st.
Poza miastem żadnych problemów.
Przy okazji - polecam, abyście mieli przy sobie kod odblokowujący i instrukcję od alarmu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pon 10:11, 09 Sie 2010    Temat postu:

U nas w Katowicach na ul. Wojewódzkiej jest takie miejsce parkingowe gdzie po postoju nie jedno auto trzeba było odwieźć do serwisu. Najgorzej jest z tymi którzy mają kluczyki karty. Już nawet parkingowy ostrzega aby tam nie zostawiać samochodów - powód - prawdopodobnie pole elektromagnetyczne kabla w ziemi powoduje, że elektronika szaleje. Może to też było przyczyną że np w Rumunii bezprzewodowy sprzęt elektroniczny działa na częstotliwości która zakłóca piloty do alarmów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 10:35, 09 Sie 2010    Temat postu:

Takie cuda dzieją się też na parkingu pod Pajacem Kultury ( alarmy wyją ponieważ centralki odnotowują próbę włamania drogą radiową ) że już nie wspomnę o niemożności odblokowania alarmu pilotem. Drugie miejsce to pod Sobieskim. Wszystkiemu winne jest natężenie fal radiowych w tych miejscach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:57, 09 Sie 2010    Temat postu:

i tu nasuwa sie pytanie po kiego grzyba komu alarm? chyba tylko ubezpieczycielowi zeby miec spokojne sumienie... w miescie jak zacznie wyc to albo go nie slychac w ulicznym halasie albo nikt nie zwraca uwagi (a magicy i tak wiedza jak unieszkodliwic "syrene"). Najlepsza wydaje sie blokada odjazdu w postaci blokady na tarcze (albo na dwie tarcze) i/lub lancuch... chodzi o to zeby przypadkowego zlodzieja troche zniechecic bo jak zobaczy blokade na tarczy to bedzie szukal czegos czym moze odjechac nie uszkadzajac za bardzo moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tyniu
A2



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:08, 09 Sie 2010    Temat postu:

Witam,
Mam alarm suzuki. Nie zawsze alarm odblokowuje motor za pierwszym razem (alarm odcina pompę paliwa). Ostatnio po kilku dniach postoju w garażu nie chciał załapać. Dopiero gdy przekręciłem kluczyk (w tym momencie zaczął wyć) alarm zareagował na pilota.
Wcześniej myślałem, że to może bateria w pilocie. Teraz jednak zaczynam mieć obawy, że pewnego dnia nie uruchomię go.

Daj znać gdy zdiagnozujesz problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:22, 09 Sie 2010    Temat postu:

Tyniu - jest to standardowa sprawa. Po tygodniu alarm przechodzi w tryb oszczedzania energii (wyłącza się czujnik przechyłu) i dioda przestaje mrugać. Wtedy musisz przekręcić kluczyk na on, aby alarm można było wyłączyć. Zacznie wyć jak wciśniesz starter.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tyniu
A2



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:23, 09 Sie 2010    Temat postu:

Jacendo napisał:
Tyniu - jest to standardowa sprawa. Po tygodniu alarm przechodzi w tryb oszczedzania energii (wyłącza się czujnik przechyłu) i dioda przestaje mrugać. Wtedy musisz przekręcić kluczyk na on, aby alarm można było wyłączyć. Zacznie wyć jak wciśniesz starter.


Chyba rzeczywiście tak było - bo dioda chyba nie mrugała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:03, 09 Sie 2010    Temat postu:

Te standartowe alarmy suzuki to Meta System model legos 3 lub 4.
Bardzo dobre, małe lekkie i oszczędne. Ale i wtedy jak pracowałem w Kawasaki, też były z nimi takie problemy. Zmieniliśmy gościowi na Patrol Line HS44 i problem zniknął, wydaje się że problem tkwi w kodowaniu, bo Patrol ma trochę inaczej kwestię częstotliwości rozwiązaną.
P.S. Brat kupił małego bandita z taką Metą. I dzieje się to samo np pod Politechniką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quadic
A1



Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 9:50, 13 Sie 2010    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
Takie cuda dzieją się też na parkingu pod Pajacem Kultury ( alarmy wyją ponieważ centralki odnotowują próbę włamania drogą radiową ) że już nie wspomnę o niemożności odblokowania alarmu pilotem. Drugie miejsce to pod Sobieskim. Wszystkiemu winne jest natężenie fal radiowych w tych miejscach.


I na parkingu przy Dworcu Centralnym od strony Alej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin