|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gzub
A2
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 18:41, 01 Paź 2016 Temat postu: Pompa, a może regulator? |
|
|
Witam !
Mam takie pytanie dotyczące małego DL z 2013 roku. Moto po długiej trasie nie chce odpalić, zasilanie działa, prąd dochodzi z akumulatora natomiast po włączeniu prawego przełącznika pompa w ogóle się nie uruchamia. Na co to może wskazywać, na wspomnianą pompę czy regulator napięcia? Nadmienię, że żadna z kontrolek nie wskazuje na jakąkolwiek awarię.
Jakieś sugestie mile widziane oraz pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 18:54, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
W dużym DL-u jest przekaźnik od pompy paliwowej zakłądam, że analogicznie w małym też powinien być.
1. Włącz stacyjke i zobacz czy dochodzi na jeden styk roboczy jeśli tak to zmostkuj kawałkiem przewodu i zobacz czy pompa się załączy wystarczy jeśli pompa się załączy.
2. Jeśli się załączy to zmierz czy jest napięcie na cewce po załączeniu pewnie prze 2-3 sekundy powinno się pokazać napięcie jeśli będzie to znaczy, że cewka na przekaźniku się spaliła i trzeba kupić nowy przekaźnik.
3. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gzub
A2
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20:44, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wystarczyło zacząć od punktu 3 czyli bezpieczników. Jeden do wymiany, a moto chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 23:38, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
To git bezpieczniki, żadko się przepalają a jeśli to się stało to ile miał amper bezpiecznik?
Warto zmierzyć prąd jaki płynie przez układ i sprawdzić bo sytuacja może się powtórzyć gorzej jak to się stanie podczas wyprzedzania.
Zima idzie czas na przegląd instalacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:59, 02 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny przypadek na ostatnim wyjeździe. Po tankowaniu chciałem jechać dalej, motocykl odpalił i po kilku sekundach zgasł. Wskazówki po przekręceniu zapłonu chodzą, żadnych błędów nie ma, a pompa nie chce chodzić. Padł bezpiecznik "ignition" który powinien mieć wartość 10A jak wynika z serwisówki, a był wsadzony 30A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gzub
A2
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 14:02, 02 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dobrze, że to nie pompa ani regulator. Bo wymiana to już niestety, ale droższa zabawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|