|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:00, 26 Sie 2008 Temat postu: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc...
Mam DL 1000 2005' i nie lada problem do rozwązania;) otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. Nie ma znaczenia na jakim jest biegu. Np. gdy dojeżdżam do skrzyżowania i chce zredukowac bieg przy malej predkości (np. z 3ki na 2ke), wciskam sprzęgło i obroty spadają do zera z zawrotną prędkością. Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka... Po pierwszym uruchomieniu nabiera obrotów i rozgrzewa się poprawnie. Aczkolwiek po minucie silnik gasnie (jak gdyby za wczesnie zamknąć ssanie) i za drugim razem jest juz trudniej go odpalić. Po ponownym uruchomieniu silnika na biegu jałowym silnik juz nie gaśnie. Może miał kotoś taki problem ze swoim motórem. Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
Błagam o pomoc!!!;)
Asia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:32, 26 Sie 2008 Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
Twowheels napisał: | otóż mój V-Strom zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. |
to nie jestes pierwsza z tym problemem na forum:
1000 zaczyna gasnac przy wolnej jezdzie
i ten:
zgasl mi
uderzaj do chlopakow na priv moze im sie cos udalo poradzic. jedynym rozwiazaniem na ten moment jest podkrecenie jalowych obrotow. jak znajdziesz lepsze to daj znac na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:01, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki olo rozmawiałam z chłopakiem z susuki i ten powiedział że najprawdopodobniej jest uszkodzony któryś z czujników przy przepustnicy-ale który??? niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm... Czytałam odpowiedzi chłopaków i oni mieli problem od czasu do czasu. Ja niestety mam to cały czas i sezon się kończy a ja jeździć nie moge.... Nie chcę iść do serwisu bo zedrą ze mnie skórę jak na niedźwiedziu;) wymyślą takie niestworzone historie że okaże się, że pół motóra jest do wymiany...
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 15:11, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Twowheels napisał: | niestety nie umiem posługiwać się jeszcze komputerem pokładowym, a podobno można zczytać błąd i wymienić wadliwy mechanizm... |
a jesli mozna wiedziec to jak Ty sie dobierasz do komputera pokladowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:27, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze się nie dobierałam... nie mam instrukcji. Na zlocie w k/Bydgoszczy chłopak mi powiedział że jego znajomego kolega ma DL i zczytuje błędy z komputera przy zegarach. Mam do mojego VStroma książeczkę (taka mała instrukcja) ale po za wywołaniem zużycia paliwa, ustawieniem godziny i przebiegu, temperatuty nic więcej nie ma. VStrom jest moim drugim motórem i perwszym z tak zaawansowaną technologią. Miałam nadzieję że użytkownicy DL pomogą mi i mam taką nadzieję nadal:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:39, 26 Sie 2008 Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
Hello,
Twowheels napisał: | zamiast iść jak burza gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.
|
zacząłbym od obrotów biegu jałowego, jakie są na rozgrzanym silniku?
Cytat: | Po za tym jak już jadę nią to jak chcę przyśpieszyć z niższych obrotów skacze jak żabka...
| Hmm, może ślizga się sprzęgło, czy masz odpowiedni luz na klamce? Chyba, że mówisz o szarpaniu łancucha Cytat: | Słyszałam że można zczytywać błędy z komputera pokładowego bez interfejsu serwisowego, jedynie za pomoca zegarów...? być może ma ktoś z was instrukcje?
| W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.
p.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 15:46, 26 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:58, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki Pawluk będę czekała
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 16:47, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
warto sprawdzić też czujnik przy stopce bocznej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:54, 27 Sie 2008 Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
Pawluk napisał: |
W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.
|
Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki [link widoczny dla zalogowanych]
lub kabelek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta opisana jest w serwisówce np tu [link widoczny dla zalogowanych]
p.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Śro 15:43, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:35, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki Pawluk pokaże to koledze który się nieco orientuje w tych sprawach:)
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:11, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok. Drugi link wszystko wyjasnia Wielkie dzieki za pomoc
Buziaki
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:20, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:04, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdz jeszcze jakosc paliwa w baku ja mialem raz podobne obiawy motor gasl i nie trzymal obrotow po zatankowaniu paliwa kiepskiej jakosci meczylem sie z tym prawie do rezerwy i zatankowalem Vpower 98 dolalem specyfiku do czyszczenia ukladuw wtryskowych firmy STS (albo STP nie moge nigdy tej nazwy zapamietac)
i wszystko praszlo.
wiec moze i u ciebie problem tkwi w paliwie lub swiecach zaplonowych
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 12:34, 01 Wrz 2008 Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
Pawluk napisał: | Pawluk napisał: |
W serwisówce wspominają o tym o ile pamiętam, jak znajdę to dam znać.
|
Potrzebny jest do tego pstryczek, np taki [link widoczny dla zalogowanych]
lub kabelek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta opisana jest w serwisówce np tu [link widoczny dla zalogowanych]
p. |
Pawluk a czy to jest mozliwe w K2 - jak wiadomo uklad liczydel jest nieco inny. Czy tylko mozna bledy zczytywac od wersji nowszej, poliftowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:38, 01 Wrz 2008 Temat postu: Re: Pomóżcie dziewczynie z DL1000czką!!!! |
|
|
W K2 tak samo można to odczytać.
p.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 14:03, 01 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15:38, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Twowheels
kontynuujac wątek....
czy to znaczy ze jak połaczy sie te styki za pomoca kawałka drutu i na zegarach ukaże sie ta kreska to znaczy ze wszystko z komputerem ok
czy co?
w jakim celu to sie robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 16:12, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Twowheels,
na początek sprawdź czy nie masz przypadkiem zsuniętych gumowych łaczników dolotowych- niestety żeby poprawić trzeba zdjąć zbiornik, ponoć w tysiącu się to zdarza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:06, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
aha a co to sa te łaczniki dolotowe? ? ?
cos mi kiedys wypadło z lewej strony spod zbiornika - kawałek gumy w kształcie długiego sześcianu, ale pomyslałem ze to jakiś element mocujacy zbiornik - to chyb nie o taki łącznik chodzi?
o ile w motocyklu potrafie zrobic wiele to co do elektroniki jestem zielony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 17:06, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:43, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hej Twowheels
Przyczyna może być banalna bo mi też 2 razy zgasł przyczynę upatrywałem w świcach bo motór z angli prowadziłem I muszę mu zrobić porządny serwis.
Jedno pytanie na które musisz sobie odpowiedzieć czy gaśnie i jest słaby gdy masz biego zapięte???
Jeślitak to może być duperela pod tytułem czujni od bocznej nóżki u siebie też go muszę sprawdzić może nie kontaktować i przez to silnk gaśnie bo to jest zabezpieczenie w układzie elektrycznym aby nie ruszyć z otwrtą nóżką.
Weź WD-40 i przesikał w tej okolicy posprawdzaj wtyczki i kabelki daj znać jak efekty
Pozdrawiam Geniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:38, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie,
temat jest z przed roku !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 22:52, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000, ja mam motor po serwisie w suzuki w Toruniu a lekkie szarpanie od czasu do czasu nadal wystepuje.
nowe swiece filtr pow olej, zrobione zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:58, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | Gieniu to nie zadna stópka, tylko wada dl 1000 (...) |
przepraszam bardzo, ale chyba przejezyczyles sie, dl 1000 NIE MA WAD. Rozumiem, gdyby tak jeszcze uzytkownik damki z zazdrosci napisal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 1:07, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | Panowie,
temat jest z przed roku !!! |
A faktycznie, a ja dostałem o nim powiadomienie jak o nowym bo jakubdl1000 cos do niego dopisał i tak temat zaczął żyć nowym zyciem
Pozostaje, żeby Twowheels napisała co było przyczyną jej problemów no i Olowi go zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:43, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chwila momento szarpanie a gaśnięcie???
To chyba z lekka różnica i nikt mi nie powie, że to wada i tak ma być. Mi osobiście jak zgasł dwa razy to zaczęło mnie z lekka niepokoić. Raz go zignorowałem bo silnik był jeszcze zimny ale za drugim razem to nie przelewki. Ostatnio sam sprawdzałem jak mocno musze nóżkę odchylić by zgasł silnik i dość sporo to musi być więc otwarcie nie wchodzi w grę zaś zostaje jeszcze kwesia samego czujnika czy działą poprawnie bo mogą być styki zabrudzone i będzie impuls znikać.
A jeśli mogę to poproszę o wyjaśnienie zagadki na czym ta magia polega bo w cuda nie wierzę i w przepustnicę niedomagającą.
Druga sprawa to jeśli ktoś wie to poproszę o wyjaśnienie innej sytuacji, gdy kupowałe motorek to był jeszcze jeden na tapecie lecz ostatecznie odpadł ponieważ gdy się przejechałem to zawieszały się obroty na poziomie 2500 obr/min i nie spadały pomimo że manetka była zmknięta.
i to się kilka razy powtarzało nawet jak machnąłem manetą to obrot nadal się trzymały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:51, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Aa, co do tego trzymania za wysokich obrotów - to tak jest jak je ustawisz za wysoko, ja sobie za podniosłem do ok. 1500 i nie chciał mi schodzić z 2000. Musiałem delikatnie obniżyć, żeby płynnie schodził do wyznaczonej wartości i nie wieszał się gdzieś tam wyżej. Nic strasznego, wystarczyło pokręcić śrubką i problem z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 0:53, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Z tymi obrotami to działo się nieprzewidywalnie i przyczyna była gdzieś indziej bo wolne obroty były około 1200.
Co z Twoim sprzętem znalazłaś przyczynę???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|