 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:09, 04 Wrz 2009 Temat postu: Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem |
|
|
Witam
Jakże pięknym był ten poranek gdy o 6 rano zadzownił dzwonek do drzwi a mnie w lekko nieprzytomnym stanie uświadomił sąsiad :
"... pana Motocykl leży..."
Tylko tyle zdołałem wychwycić i przetworzyć z wypowiedzi sąsiada ... ale za to momentalnie wyrwało mnie to z letargu brzydkiego poranka i w tempie godnym strażaka który słyszy wezwanie do pożaru ubrałem cokolwiek na dupę i zbiegłem na dół ...
Tam motocykl jakby spokojnie powitał mnie w pozycji horyzontalnej co niezwłocznie zachwiałem poprzez własną inicjatywę.
pobieżna ocena i charakterystyka strat wykazała:
-wygiętą dźwignie sprzęgła naprostowałem ręcznie (nie łamiąc)
-rozwalony lewy migacz
-delikatnie przerysowana dźwignia zmiany biegów ale nie wiem czy uszkodzona
No i teraz że tak powiem to dlaczego w ogóle zdecydowałem się napisać tego posta, a mianowicie po wszystkich zabiegach (włącznie ze zmianą kierunku który miałem w domu bo ostatnio kupiłem komplet) radośnie schodzę na dół aby udać się w wędrówkę do miejsca pracy rzeczonym transportem i tutaj problem po odpaleniu coś stuka głośno i miarowo w silniku nie cichnie po wciśnięciu klamki sprzęgła i teraz pytanie do was panowie i ewentualne panie co to może być od czego zacząć szukanie że tak powiem problemu ?
Oczywiście motocykl zgasiłem po ok 40 sekundach zostawiłem i pojechałem do pracy samochodem ...
pozdtrawiam
Mateusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 9:59, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
O shit! Niefajna pobudka... Co się stało, że się krowa postanowiła położyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:09, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Są dwie wersje ja się trzymam takiej że w związku z wieczorno nocnym opadem deszczu rozmiękła ziemia pod stopką i się zagłębiła i przewrócił i tak leżał pewnie parę godzin....
Jest jeszcze jedna możliwość która wole odrzucić jako mniej prawdopodobną i mniej miłą któryś sąsiad albo samochodem albo ręcznie ciut dopomógł w zmianie orientacji mojego pojazdu ...
Tak czy inaczej nie jestem szczęśliwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Pią 21:51, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A jak długo czekałeś po pionizacji motocykla ? Bo jeżeli krótko to mogło sporo oliwy pozostać w głowicy i stąd stukanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:15, 04 Wrz 2009 Temat postu: Re: Po przewrotce i leżeniu kilka godzin problem z silnikiem |
|
|
słaba akcja
ice napisał: | ... od czego zacząć szukanie że tak powiem problemu ? |
może od ponownego odpalenia po dłuższym czasie i jeżeli nadal będzie stukać to od próby określenia gdzie stuka - w którejś głowicy, któryś łańcuszek rozrządu, w silniku, w skrzyni, od strony sprzęgła ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:16, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
de facto nie wiem jak długo ale minimum dwie godziny i po postawieniu zostawiłem go stojącego ponad dwie godziny przed odpaleniem. Pozytywny aspekt jest taki że terkotał terkotał i przestał ...
Po szybkiej analizie budowy V-stroma albo podparła się ciut szklanka i nie otwierało zawora jednego albo płytka się przesunęła z tym samym efektem i potem się odblokowało ...
Musiało być to w pozycji zamkniętego zaworu bo inaczej byłoby niefajnie. Gorzej odpalał i nierówno chodził co też jakby pasuje do mojej teorii...
Szczęście w nieszczęściu że teraz działa ok klamkę sprzęgła mam nadzieje odegnę do oryginalnego bez łamania ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:14, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
klamke sprzegla mozesz kupic w larssonie za jakies 20pln
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 11:23, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 11:27, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz zamiar prostować to postaraj się rozgrzać alumunium. Na zimno większe prawdopodobieństwo, że pęknie. Tylko uważaj, żeby nie przesadzić z rozgrzewaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:01, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
wyprostowana na zimno ...
ale gorzej trzyma sie w rece niz oryginal.
Macie jakiś numer larsona ? moze na zapas zamowie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saflon
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:00, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam mam podobny problem w swoim v-stromie DL 1000. Też coś stuka. Również wystąpiło to po upadku. Jest to równomierne stukanie. Które w miarę zwiększania obrotów również zwiększa się. Motor obecnie stoi dzisiaj będę szukał przyczyny ze znajomym. Dodam że objaw sam nie przeszedł po mimo pozostawienia motoru pewien czas w pionie. Co radzicie gdzie zajrzeć najpierw na co zwracać uwagę ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 12:06, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
co do klamiki, z życia powiem tak, wole 3 razy prostowany oryginal niż tandetę z larssona, która w razie upadku juz sie nie wygnie ale pęknie od razu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|