 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:12, 29 Lis 2017 Temat postu: Metaliczny dźwięk na 6 biegu |
|
|
Witam. Koledzy mam straszny problem po zmianie napędu zaobserwowałem strasznie dziwna pracę silnika przy wrzuconym 6 biegu. Nie wiem czy jest to związane do końca z wymianą napędu bo nie sprawdzałem na centralnej stopce ale podczas jazdy wydaje mi się że tego nie było. Wrzucam filmik z dźwiękiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravi
A1
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:39, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że podczas jazdy tego efektu nie będzie. Raczej nie ma się czym nie pokoić moim skromnym zdaniem. Stopka centralna to nie to samo co naturalne warunki obciążenia napędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 10:22, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam, że zaczęło hałasować po zmianie napędu łańcuch did plus sunstar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 17:41, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to słychać tarcie o siebie jakichś dwóch metalowych elementów... Rozumiem, że zlokalizowałes miejsce wydostawania się tego dźwięku jako okolice przedniej zębatki? Może jakiś mały błąd przy montażu nowego napędu. Na pewno jest poprawnie zamontowana? Może warto zrobić to ponownie krok po kroku. To może być też łożysko na wałku zdawczym. Proponuje kręcąc na spokojnie ręką szukał jakichkolwiek dźwięków tarcia o siebie elementów.
Jeżeli dźwięk dochodzi z tyłu to sprawdź ślizgacz (to na wahaczu po czym ślizga się łańcuch) - może się zbiegło jego zużycie z wymianą napędu, może w ogóle... odpadł i łańcuch jeździ po wahaczu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 16:44, 07 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Operowałem manetką. Ślizgacz wygląda na dobry. Właśnie jest taki dźwięk jakby coś tarło o siebie. Mam wrażenie że łańcuch pracuje cały czas po lewej stronie zębatki i lekko plywa. Czy można źle założyć przednią zębatkę?tylna ok widzę roznice. Założyłem plaską stroną do koła
Tutaj bardzo podobny dźwięk. Oglądać tak od 1 minuty
https://youtu.be/c_cLRMix3KY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Preker20 dnia Czw 16:48, 07 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Czw 18:27, 07 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Pytałem o operowanie manetką z uwagi na te zmieniające się dźwięki pod koniec filmu. Skoro jednak tak, to rzecz jasna wynikają one z dodawania gazu. Wracając zaś do ogółu sprawy, to moim zdaniem, z tego co tu widzę, to nie jest żaden problem. Metaliczne dźwięki to po prostu praca łańcucha i zębatki, a że uwidacznia się na wyższych biegach, to wynika po prostu z większych prędkości obrotowych i większej pracy całości napędu. Mając tak pracującą, odsłoniętą zębatkę tuż przy uchu, dźwięki te mogą wydawać się dziwnie głośne. Podczas normalnej pracy nie będzie tego tak słychać.
Jeśli chodzi o ten drugi filmik, to moim zdaniem użytkownik ma moim zdaniem dodatkowo niezbyt dobrze wyregulowany naciąg łańcucha. Ponadto może być też nieodpowiednio nasmarowany. U siebie też to sprawdź (naciąg i smarowanie). Choć co do smarowania, to powinno być OK, bo świeżo kupione DID'y są elegancko przesmarowane na start.
Ostatnia sprawa to rodzaj zębatki zdawczej. Napisałeś, że zamontowałeś Sunstara. W takim wypadku jest to "goła blacha", bez dodatkowego gumowego pierścienia tłumiącego jakie posiadają oryginalne zębatki Suzuki. Jeśli wcześniej miałeś właśnie taką, to dźwięk pracy tej nowo założonej z pewnością będzie nieco inny i głośniejszy.
Preker20 napisał: | Czy można źle założyć przednią zębatkę? |
Zębatkę należy założyć wybitymi na niej napisami (oznaczeniami) do siebie. Czyli po założeniu, powinno być cały czas widać te napisy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:04, 07 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli dobrze zębatkę założyłem. Jeszcze jeden filmik może będzie lepiej słychać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
>Carlos<
A1
Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 23:37, 07 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Patrząc od tyłu sprawdź czy łańcuch idzie prosto, czy nie jest przekoszony.
Dźwięk jakby na łańcuchu nie było O-ringów.
Ja bym jeszcze raz wszystko zdemontował i zapuścił silnik bez łańcucha, czy będzie ten dźwięk. Później poskładaj wszystko na spokojnie od nowa. Jak masz możliwość to porównaj stare zębatki z nowymi. Jak to nic nie da a masz stary napęd to go załóż i zobacz czy dźwięk też będzie występował na starym.
Ale jak to nic nie da to pewnie łożysko na wałku zdawczym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez >Carlos< dnia Czw 23:37, 07 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 13:48, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Jest diagnoza mechanika....skrzynia biegów a dokładnie łożysko w karterze tylko z prawej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 18:07, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Mechanik mechanikiem, ale czy słuchałeś silnika bez łańcucha tak jak proponował kolega wyżej?
Jeszcze nie spotkałem się z taką awarią.
Chłopaki, macie centralki, nagrajcie jak pracuje to u was. Kilka filmów i bedzie bardzo miarodajne porównanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 18:10, 08 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:58, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ten hałas na 6 biegu nie jest do ustalenia skąd pochodzi słychać jak i lewej jak i z prawej strony. Przykładając stetoskop do prawej strony karteru wydaje się że gdzieś ze srodka. Bez łańcucha tego nie słychać bo nie ma obciążenia. Daje się natomiast wyczuć minimalny luz walka zdawczego jak by właśnie nie przy zębatce a na drugim końcu .jest też delikatnie terkotanie. Podobnież łatwo jest załatwić w ten sposób skrzynie jeżdżąc na niskich obrotach na 6 biegu. Oczywiście nie wykluczam również uszkodzenia łożyska przy zębatce zdawczej. Motocykl kupiłem z napędem w fatalnym stanie, szarpał strzelał, być może do dobrowadzilo do uszkodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Preker20 dnia Pią 21:01, 08 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robdk
A1
Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:37, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ja bym umył jeszcze raz cały łańcuch bo może jest smaru za dużo i klei do zębatki i strzela. Objaw szczególnie jak się odpuszcza gaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:10, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Łańcuch nie strzela teraz. Cały napęd nowy, gdyby to była wina napędu dzwiek byłby na niższych biegach przy tej samej prędkości obrotowej wałka zdawczego. Tutaj czym wyższy bieg tym większe siły boczne działają na łożysko i tym większy hałas. Tak bynajmniej mi się wydaję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Preker20 dnia Pią 23:10, 08 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravi
A1
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 16:36, 10 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
A może wcześniej tego nie było bo zębatka zdawcza była oryginalna (posiada dodatkowo gumę tłumiącą dźwięki) a teraz jest zamiennik nie posiadający tego? W hondzie po takiej zmianie też się niepokoiłem dlaczego nagle napęd chodzi tak głośno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:20, 10 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ale dźwięk jest najsilniejszy na 6 biegu wręcz bym powiedział że to zgrzyt. Gdyby to była wina zębatki i łańcucha na 5 było by tak samo przy wyższych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:24, 11 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Dziś silnik trafił na stół mechanika. Zdam relacje co wyszło po rozpolowieniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravi
A1
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:53, 12 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
No sam jestem ciekaw co zdiagnozuje i czy faktycznie dźwięk zniknie po naprawie... Trzymam kciuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 21:53, 12 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
niezle ,,chyba w totka powinienes zagrac ... masz kur,,szczescie ,,, współczuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravi
A1
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:17, 12 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ciekawa sprawa... możesz zrobić fotki tych trybow i dla porownania jak wyglada reszta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Śro 11:53, 13 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Napisz do kolegi Odyńca, może ma skrzynię jeszcze z uszkodzonego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 1:55, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Preker20 dnia Pią 1:56, 29 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 12:55, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Remol71 napisał: | Co wynika z tych zdjęć ? |
Patrze i nie widze? Wytarte zęby są na tej małej zębatce, porównaj sobie ich grubość z zębatkami obok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Pią 15:30, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
No właśnie jakoś tego nie widzę Ale skoro są wytarte, to ciekawe jaki przebieg ma motocykl ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pią 15:31, 29 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:47, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
No i właśnie pytanie czemu. Oczywiście trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie ale prawdopodobnie poprzedni właściciel holender zabił 6 bieg jeżdżąc na niskich obrotach na tymże biegu. Sam silnik w środku bez oznak zużycia, nie był rozkładany więc wykluczam przebieg rzędu miliona kilometrów. Orginalny naped, tarcze łożyska silnika Poprzedni właściciel handlarz zgodził się na podzielenie kosztów naprawy na pół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Pią 19:50, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Cudów nie ma. Teoria o wolnych obrotach odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Pią 20:18, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
W hondzie xrv do nie których modeli wkładali losowo słabsze wałki zdawcze więc i tu może być ta przypadłość że akurat tryb 6 biegu był ze słabszego materiału.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MAREK WASNIEWSKI dnia Pią 20:22, 29 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:41, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia coś było przyczyną. Może faktycznie jakaś wada fabryczna. Trzeba złożyć zabulić i jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik z Galapagos
A
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WM Gdańsk
|
Wysłany: Sob 18:12, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Czy ja DOBRZE CZYTAM??? Całkowity koszt naprawy 2500.00 PLN..
A skrzynia biegów kosztuje (używka) 350-700 PLN, a cały silnik wraz ze skrzynią to około 2000-2500 PLN. + oczywiście robocizna. Jak dla mnie droga ta operacja, hmn życie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Sob 18:55, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
I kupujesz kota w worku. Robocizna też kosztuje. Za darmo niczego nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KolegaPL
A2
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:59, 31 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
MAREK WASNIEWSKI napisał: | W hondzie xrv do nie których modeli wkładali losowo słabsze wałki zdawcze ...... |
To żeś wymyślił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:18, 31 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Skrzynia zostaje ta co jest wymienione zostaną tylko tryby 6 biegu. Koszt 950 z uszczelniaczem łożyska walka zdawczego. Kupno używanego silnika lub samej skrzyni to loteria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik z Galapagos
A
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WM Gdańsk
|
Wysłany: Pon 16:38, 01 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Preker20 napisał: | Skrzynia zostaje ta co jest wymienione zostaną tylko tryby 6 biegu. Koszt 950 z uszczelniaczem łożyska walka zdawczego. Kupno używanego silnika lub samej skrzyni to loteria |
Oczywiście, ze tak i się z Tobą zgadzam, ALE kupując kpl zębatek skrzyni, popychaczy i wałków wszystko masz jak na dłoni, widzisz jaki jest stan.
Robiłem taki zakup na jednym z moto bazarów, zamontowałem i przejechałem potem tysiące km. na mojej starej onegdaj FJ 1200.
Piszę o tym dla ogółu, awarie skrzyni biegów to generalnie częsty przypadek we wszystkich markach motocykli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Preker20
A1
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 0:13, 04 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
No nie wydaje mnie się. Uważasz że jesteś w stanie sprawdzić stan skrzyni biegów lub ogólnie stan silnika organoleptycznie?chyba się trochę mylisz, pewnych rzeczy nie wychwycisz bez pomiarów w warsztacie na odpowiednim sprzęcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Preker20 dnia Czw 0:34, 04 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|