Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

liczniki sie restartuja, co to ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:47, 30 Paź 2013    Temat postu: liczniki sie restartuja, co to ?

Panowie, trzy razy podczas dzisiejszej wycieczki (ok 120km) zegary zrestartowaly sie, tzn oba spadly do zera, podskoczyly do konca i stanely na swoich pozycjach z powrotem, zaswiecila sie przy tym czerwona dioda. Co to moze byc?
Masy gdzies nie ma, przeczyscic styki na klemach i aku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 22:04, 30 Paź 2013    Temat postu:

Brzmi jak procedura startowa po przekręceniu kluczyka, więc o ile przy okazji silnik w tym czasie nie przerywał, to pewnie tylko do zegarów chwilowo nie dociera zasilanie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 22:06, 30 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Śro 22:23, 30 Paź 2013    Temat postu:

ano, sprawdz najpierw czy kostka jest dobrze wpasowana w zegary..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Pią 9:10, 01 Lis 2013    Temat postu:

Sprawdz styki w kostce pod lewą owiewką z przodu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kempes
A1



Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:55, 02 Lis 2013    Temat postu:

Ja mialem podobnie jak umarł alternator i zabrakło pradu w akumulatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 14:48, 03 Lis 2013    Temat postu:

podobnie mialem jak jechalem na padajacym aku i spalonym alternatorze, ale na poczatek sprawdz czy wtyczka do licznikow jest dobrze zatrzasnieta.

Odpala normalnie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Czw 22:47, 16 Lip 2015    Temat postu:

Panowie pojawił się u mnie podobny problem otóż:

podczas jazdy godzina się restartuje na 1:00, zegary jak przy procedurze startowej dochodzą do maxa i wracają do aktualnych wartości. Działo się tak z 30 razy, aż dzisiaj wkładam kluczyk w stacyjkę przekręcam, włączam zapłon i nic się nie dzieje. Ani zegary nie reagują, ani pompka paliwa się nie włącza.

Po wzięciu na pycha pali i działa już normalnie. Następnego dnia od nowa to samo. Przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje.

Od czego zacząć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marszal
A2



Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z wielkopolski :)

PostWysłany: Pią 10:05, 17 Lip 2015    Temat postu:

od sprawdzenia i ewentualnej wymiany akumulatora, sprawdzenia ładowania alternatora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pią 19:55, 17 Lip 2015    Temat postu:

jak na złość podjechałem do mojego mechanika i wszystko działa oraz pali na dotyk. Kilka dni temu wracałem z pracy w mega ulewie, która przemoczyła mnie do suchej nitki, może w związku z tym takie cyrki się działy, tak czy siak w wolnej chwili sprawdzę aku, alternator kostkę pod czachą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin