Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gwóźdź w oponie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 0:15, 21 Sie 2011    Temat postu: Gwóźdź w oponie

Oglądałem dzisiaj swoje moto, m.in. jak się mają opony no i w tylnej znalazłem takie oto cuś:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Ciśnienie trzyma 2,5 atm od .... nawet nie pamiętam kiedy (czyli dość długo już). Robić coś z tym czy nie ruszać? Będę wdzięczny za rady.
Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 0:29, 21 Sie 2011    Temat postu:

Jaca lepiej zrób skoro już to zobaczyłeś. Lepiej w cywilizowanych warunkach niż gdzieś na trasie jak już go dobijesz i z wulkanizacją będzie krucho..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 9:05, 21 Sie 2011    Temat postu:

Jaca podjedź do wulkanizacji ale takiej co robią koła motocyklowe. Niech sprawdzi jak porusza gwoździem czy ucieka jak nie to wyciągnąć i jeździć, a jak ucieka to zakołkować i dalej jeździć Smile
Na powiększeniu mam wrażenie jakby był wbity pod kątem. W takich przypadkach często nie przechodzi na wylot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Nie 9:25, 21 Sie 2011    Temat postu:

Na spokojnie zrobić jak Letko pisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 14:57, 21 Sie 2011    Temat postu:

Nigdy nie nalezy zostawiac cial obcych w oponach (tzn gwozdzi i innych przebijakow) bo tylko moze narobic wiecej szkod, lacznie z mozliwoscia rozprucia opony przy wiekszych predkosciach co moze sie niemilo skonczyc dla kierownika pojazdu, i tyczy sie to nie tylko motocykli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 19:10, 21 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki za rady Smile
Gdyby ktoś powiedział: "skoro powietrze nie schodzi to nie ruszaj" to miałbym dylemat. Ale gdy wszyscy mówicie jednym głosem Wink i jest 4:0 to w możliwie najbliższym czasie jadę zrobić z tym porządek.
Dziś jeszcze objechałem Jurę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mararg
A1



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 10:08, 22 Sie 2011    Temat postu:

Panowie, a czy czasem nie należy wymienić całej opony, ze względu na ewentualne i nie widoczne dla oka uszkodzenia oplotu, które w konsekwencji mogą wpłynąć na pogorszenie właściwosci trakcyjnych opony, szczególnie przy dużym obciążeniu i dużej prędkości? Z takim poglądem się spotkałem. Pytanie do doświadczonych w tym temacie: mając na wzgledzie zdrowie własne jak i innych uczestników ruchu - kołkować czy wymieniać???












?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:33, 22 Sie 2011    Temat postu:

Nie widać uszkodzenia oplotu, zwykłe przebicie opony. Po poprawnym zakołkowaniu w zakładzie można jeździć dalej.
Jaca zrób tą oponę przed wyjazdem, nie chce mi się jej łatać w nocy gdzieś w Serbii:)SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 15:07, 23 Sie 2011    Temat postu:

Zrobione.
Było tak, jak napisał Letko - ok. 12 mm blaszka wbita pod dużym kątem. Siedziało tylko w gumie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin